Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

01-09-2025 12:28 474 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een plaatjes weer!
De Emmy's van 2025 zijn uitgereikt!

Selena Gomez draagt een prachtige robe van Louis Vuitton. Heel elegant door de eenvoud van de jurk en Selena heeft haar kapsel heel goed op de jurk afgestemd.
Afbeelding
Michelle Williams. Interessante jurk, de styling vind ik wat minder, het kapsel vind ik wat slordig overkomen en de kleur van de schoenen past niet bij de tint van de jurk.
Afbeelding
Acteur Ashley Walters in een stijlvolle combinatie. Ik vind zo'n jas altijd erg (deftig in positieve zin) gekleed staan.
Afbeelding
Parker Posey, deze jurk flatteert haar niet, er gebeurt teveel, al die laagjes, het kant, de doorzichtige stola met fakefur en een enorme ketting.
Afbeelding
Kristen Bell, wat een mooie stof aan de onderzijde! Erg mooi gemaakt en best gewaagd maar het staat haar prima.
Afbeelding
Jake Gyllenhaal, zo'n knappe man en dan weinig aandacht voor zijn voorkomen. De pantalon is veel te lang en ja, ik mis toch de strik hier.
Afbeelding
Cristin Milioti, ik ken haar niet maar maar oh, wat heeft ze een prachtig gemaakte jurk aan. De bovenzijde vind ik spectaculair en de twee verschillende stoffen zijn heel mooi aan elkaar gemaakt. Vakwerk.
Afbeelding
Angela Basset, de jurk was mooier uitgekomen als ze een chignon had gehad.
Afbeelding
Leslie Bibb, nog iemand die ik niet ken maar haar jurk viel me op. Er zal wel een hele rol boobtape aan te pas zijn gekomen. Het is een Armani.
Afbeelding
Scarlett Johansson. Mooie eenvoudige jurk. Geen zitjurk denk ik.
Afbeelding
Weer een voor mij minder bekende celeb; Adam Scott. Dit is een misser, een veel te grote broek, geen riem, stropdas in de broek (?), een vlinderbroche.
Afbeelding
Wie kent haar nog van "In the evening the real me comes alive", jeugdsentiment voor mij. Sheryl Lee Ralph! Wat een prachtige dame in een jurk in een mooie opvallende kleur.
Afbeelding
Elizabeth Banks, er gebeurt veel maar het oogt niet elegant. Wel een mooi schoentje.
Afbeelding
Rita Ora, haar kapsel vind ik prachtig, maar de jurk is qua model en kleur niet zo flatteus.
Afbeelding
Catherine Zeta Jones. Aparte jurk die haar prima staat. Hier vind ik het losse haar wel mooi en verzorgd staan. Michael had denk ik geen zin om mee te gaan?
Afbeelding
Sydney Sweeney, mooie jurk in een geweldige kleur rood, prachtig haar maar de bobonella's worden wel erg omhooggeduwd.
Afbeelding
Cate Blanchett in een pracht ensemble van Armani.
Afbeelding
Sarah Poulson, te veel struisvogelvibes hier.
Afbeelding
Jenna Ortega viel heel erg op in de creatie van Givenchy die zij droeg. Gedurfd maar niet ordinair.
Afbeelding
Pedro Pascal in roomwit. Hij poseert ook zo leuk.
Afbeelding
Ice-T. De broek is iets te lang maar bij de bovenkant klopt alles.
Afbeelding
Comedian Nate Bargatze, kijk, hier past alles perfect!
Afbeelding
Lisa van Blackpink, wat een prachtig gemaakte jurk heeft ze aan! Het lijkt op organza, dat is heel moeilijk te verwerken.
Afbeelding
Kathy Bates, beetje massief blokkerig maar ze draagt het met flair.
Afbeelding
Gayle KIng, ging back to the 70's.
Afbeelding
Ben Stiller. Weer een te lange broek.
Afbeelding
Ene Joella. Ik ken haar niet maar ze viel wel op.
Afbeelding
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 15-09-2025 19:46
0.11% gewijzigd
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Er waren een hoop mensen die ik (nog) niet kende maar die ik toch even wil laten zien omdat hun outfit me opviel. Soms in positieve, soms in negatieve zin.
Ruth Negga.
Afbeelding
Molly Gordon
Afbeelding
Lauren Graham.
Afbeelding
Gina Torres
Afbeelding
Garcelle Beauvais
Afbeelding
Lainey Wilson
Afbeelding
Catherine O'Hara
Afbeelding
Bowen Yang
Afbeelding
Jacky Tohn
Afbeelding
Britt Lower
Afbeelding
Lisa Ann Walter
Afbeelding
Kaitlyn Dever
Afbeelding
Alan Cumming
Afbeelding
Gwendoline Christie
Afbeelding
Abby Elliot
Afbeelding
Hailey Kalil
Afbeelding
Skye Marshall
Afbeelding
Michelle Visage
Afbeelding
Sharon Horgan
Afbeelding
Charlotte Lebon
Afbeelding
Isa Briones
Afbeelding
Megan Stalter
Afbeelding
Fibonaci schreef:
11-09-2025 22:56
Ik vind het commentaar van SweetFirefly altijd juist leuk om te lezen. Ik ben het er niet altijd mee eens, maar dat hoeft ook niet. Dat ze haar mening opschrijft lijkt mij niet meer dan logisch. En ja, als je je dan de moeite genomen hebt om 20 plaatjes te plakken en daar ook nog jouw ideeën bij opschrijft dat je dan niet bij elk van die 20 zinnen schrijft "ik vind..." dat vind ik dan weer niet storend.
Vind ik normaal gesproken ook. Maar deze post schoot bij mij verkeerd omdat ze negatief was over vrouwen die duidelijk hun best hadden gedaan en over 2 mannen die er compleet belachelijk uitzagen heel mild reageerde met 'ze komen ermee weg'.
de jurk van Cristin Milioti is idd prachtig, doet me een beetje denken aan een vaas.

Gina Torres :heart:

Afbeelding

mother :heart: :heart: :heart: :heart:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Fibonaci schreef:
11-09-2025 22:56
Ik vind het commentaar van SweetFirefly altijd juist leuk om te lezen. Ik ben het er niet altijd mee eens, maar dat hoeft ook niet. Dat ze haar mening opschrijft lijkt mij niet meer dan logisch. En ja, als je je dan de moeite genomen hebt om 20 plaatjes te plakken en daar ook nog jouw ideeën bij opschrijft dat je dan niet bij elk van die 20 zinnen schrijft "ik vind..." dat vind ik dan weer niet storend.
Ik ook. Ze heeft er duidelijk verstand van. En het is overduidelijk haar mening.
Star⁴ schreef:
15-09-2025 16:58
Ik ook. Ze heeft er duidelijk verstand van. En het is overduidelijk haar mening.
Ik vind haar commentaar ook leuk hoor, maar haar mening geven heeft niets met verstand ervan te maken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
15-09-2025 17:01
Ik vind haar commentaar ook leuk hoor, maar haar mening geven heeft niets met verstand ervan te maken.
Wel als ze het inhoudelijk over snit, stoffen, pasvorm e.d. heeft.
De jurk van Kristen Bell vind ik echt heel lelijk.
De groene jurk van Hailey Kalil (ik ken haar verder niet) vind ik prachtig :heart: Als ik ooit naar een gala zou moeten, dan zou ik die jurk willen. Simpel, maar super elegant. Wil ik overigens ook gelijk haar figuur erbij :-D denk zomaar dat op de één of andere manier mij de jurk veel minder goed zou staan, haha!
Star⁴ schreef:
15-09-2025 16:58
Ja, vind ik ook
Cum non tum age
Selena Gomez, Gina Torres en Hailey Kalil zijn echt top.
Leuk dat je bij sommige kapsels echt de invloed van de jaren'20 ziet.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
SweetFirefly schreef:
15-09-2025 11:55
Jenna Ortega viel heel erg op in de creatie van Givenchy die zij droeg. Gedurfd maar niet ordinair.
Afbeelding

Ik las ergens dat het een ode is aan/geïnspireerd door Isabella Rossellini in Death Becomes her:

Afbeelding
tvp (veel dank aan alle plaatjesplakkers!!)
Joppie schreef:
15-09-2025 18:53
Selena Gomez, Gina Torres en Hailey Kalil zijn echt top.
Leuk dat je bij sommige kapsels echt de invloed van de jaren'20 ziet.
Selena Gomez zag er inderdaad heel mooi uit!
Star⁴ schreef:
15-09-2025 17:04
Wel als ze het inhoudelijk over snit, stoffen, pasvorm e.d. heeft.
Oh, ja dan wel idd.
Ik vind het iig vermakelijk om te lezen
Die groene jurk is prachtig.
I :love: groen
SweetFirefly schreef:
15-09-2025 12:10
Er waren een hoop mensen die ik (nog) niet kende
Catherine O'Hara
Afbeelding
Ik denk dat je haar zo wel kent ;)

Afbeelding
SweetFirefly schreef:
11-09-2025 09:59

Cara Delevigne, mijn stijl is het niet maar haar outfit klopt wel.
Afbeelding
Ik krijg er een oktoberfest gevoel bij :mrgreen:
SweetFirefly schreef:
15-09-2025 11:55

Weer een voor mij minder bekende celeb; Adam Scott. Dit is een misser, een veel te grote broek, geen riem, stropdas in de broek (?), een vlinderbroche.
Afbeelding
Een soort ode aan Mr Bean zie ik er in :biggrin:

Bedankt weer Sweetfirefly voor al je moeite! Ik vind je commentaar altijd erg verfrissend en vind het tof dat je de moeite neemt om al die foto’s te posten elke keer weer :)
Irregular_Choice schreef:
16-09-2025 07:34
Jeetje. Dat had ik er nooit uitgehaald.
Irregular_Choice schreef:
16-09-2025 07:34

Afbeelding
Verhip, ja! :lightbulb:
De jurk van Catherine O'Hara vind ik dus heel knap gemaakt.
Nog wat celebs>

Gigi Hadid (30) in een soort patchworkstof jurk en Bradley Cooper (50). Ze zijn inmiddels ruim 2 jaar samen.
Afbeelding
Machine Gun Kelly, ik heb een zwak voor de man vooral toen hij met Megan Fox een koppel vormde. Ze zijn uit elkaar maar door hun dochtertje Saga voor altijd verbonden. Wat hij hier draagt 'rocks' en past wel bij hem.
Afbeelding
Jodie Turner Smith... bekend om de prachtige creaties die ze draagt maar al draagt deze vrouw een vuilniszak dan ziet ze er nog prachtig uit. Ook hier draagt ze een fantastisch ensemble. Aangezien het bij Chopard is zal het wel gaan om het halssieraad maar ik kijk vooral naar de jurk.
Afbeelding
Kristen Steward uiteraard in Chanel. Toch vind ik haar hier, door het slordige haar en de schoenen er niet elegant in ogen.
Afbeelding
Post Malone trad op in een lekker caual look.
Afbeelding
Ricky Martin. Mouwloos en met een kol. Ik vind het niet zo geslaagd. Het was in zijn jongere jaren een man met een frisse look.
Afbeelding
Ricky vroeger.
Afbeelding
Ricky was als kind al beroemd in boyband Menudo.
Afbeelding
Ed Sheeran zet zich in voor het goede doel.
Afbeelding
Margot Robbie. Heerlijk dat hoge jeans weer in zijn. Mooi en leuk gecombineerd met de top met weliswaar een diep decolleté maar het staat haar prachtig.
Afbeelding
Paris Hilton met haar kinderen. Teveel 'How can I make this about me'. Laat je kinderen ook eens shinen.
Afbeelding
Naomi Watts, mooie casual look.
Afbeelding
Elizabeth Hurley en Billy Ray Cyrus. Ik vind hen hier The Beauty and the beast. Zij heel open en fresh en hij zo donker en somber.
Afbeelding
Voor de afterparty van de Emmy's had Rita Ora zich verkleed. Mooi pak, iets teveel boob naar mijn smaak. Olivia Rodrigo koos voor een veilig zwart jurkje.
Afbeelding
Een smokingjasje met puntrevers in fluweel afgezet met zijde. Bij het overhemd mogen de knoopjes eigenlijk niet zichtbaar zijn maar gezien de goede strik en de mooie pantalon komt hij er prima mee weg. Anna Sawai is een plaatje in haar zeer charmante jurk met het subtiele glittertje.
Afbeelding
Tramell Tillman had zijn moeder meegenomen. Schoonheid zit in de genen bij deze twee en wat zijn ze allebei leuk gekleed.
Afbeelding
Pleegdochter wees me er op dat Joella gekleed was als Labubu. ;-D
Afbeelding
Seth Rogan in prachtig bruin. Mooie (en ook gepoetste) schoenen. Chapeau.
Afbeelding
Dakota Fanning, een te bleke jurk voor haar. En waarom geen wrong of chignon, nu is het out of bed hair.
Afbeelding
Lisa van Blackpink, normaliter vind ik haar geweldig qua outfits en daarom ben ik hier teleurgesteld. Het lijken wel losse onderdelen die bij elkaar zijn geraapt maar het is toch echt een jurk. Wel een dot van een schoentje! De andere Blackpinkers zie ik eigenlijk nooit. Misschien weet Yakuzakiko waarom?
Afbeelding
Lamorne Morris en Owen Cooper, de Emmywinnaar. Geweldig toch!
Afbeelding
Javier Bardem en Penelope Cruz, knap stel. De jurk van Penelope had zonder dat grijze halsgebeuren gemogen van mij.
Afbeelding
Taylor Swift en Trevor Kelce en....?
Afbeelding
Kylie en Hailey werken nog even hun toch al perfecte make up bij.
Afbeelding
Cameron Diaz en Nicole Richie schoonzusjes, ze zijn getrouwd met de Madden broers.
Afbeelding
Adele had een leuk moment met Drake.
Afbeelding
Reese Witherspoon en Jennifer Anniston lijken niet ouder te worden.
Afbeelding
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-09-2025 11:38
0.24% gewijzigd
Jodie Turner Smit en Reese Witherspoon prachtige vrouwen.
Javier Bardem :heart: zijn lookalike speelde in Grey's Anatomy.

Bedankt voor de mooie foto's Sweet Firefly!
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Ik vind Rita Ori prachtig maar haar haarkleur past niet bij haar huidtint. Vind ik altijd heel jammer.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven