Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
zondag 21 september 2025 om 10:39
Gewoon een hele leuke andere man gespot en/of nog steeds niet zo'n vertrouwen in dat het goedkomt met motormuis? Ik heb meerdere mannen daten altijd te lastig gevonden. Iets met focus of zo.
The impossible only takes a little longer
zondag 21 september 2025 om 11:29
Hier het zelfde en ook het contact houden. Bang dat ik de ene informatie met de andere verwar en ja dat is wel eens bijna gebeurt
@Missholmes: gewoon lekker genieten van die verliefdheid!
Ik ga zo een 5km hardloop evenement doen. Wie weet spot ik daar nog leuke mannen met mijn rode kop

zondag 21 september 2025 om 11:34
De kans is groter dat het gros van de mannen niet leuk is, maar je kunt er iig ongegeneerd hard bij weg lopen danPlasticss schreef: ↑21-09-2025 11:29Hier het zelfde en ook het contact houden. Bang dat ik de ene informatie met de andere verwar en ja dat is wel eens bijna gebeurt
@Missholmes: gewoon lekker genieten van die verliefdheid!
Ik ga zo een 5km hardloop evenement doen. Wie weet spot ik daar nog leuke mannen met mijn rode kopbeetje out of the blue moment.
zondag 21 september 2025 om 14:10
Het 2de, ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het goed komt ook al was er een beetje progressie.
En hij heeft het te druk om af te spreken de voorbije en de komende dagen maar toch niet om eens een berichtje te sturen?
Daarbovenop is er nog totaal niets gebeurd tussen ons. Hadden we al gekust dan zou ik niet met iemand anders daten. En mezelf kennende gaat er woensdag ook niets gebeuren, gewoon kennis maken.
En hij heeft het te druk om af te spreken de voorbije en de komende dagen maar toch niet om eens een berichtje te sturen?
Daarbovenop is er nog totaal niets gebeurd tussen ons. Hadden we al gekust dan zou ik niet met iemand anders daten. En mezelf kennende gaat er woensdag ook niets gebeuren, gewoon kennis maken.
attraverso wijzigde dit bericht op 21-09-2025 18:30
48.81% gewijzigd
zondag 21 september 2025 om 15:20
@Attra, wat shit zeg... Ik ben het helemaal met je eens. Zo lang op je handen zitten kan behoorlijk killing zijn, dus ik had hem zelf al eerder op de man af gevraagd hoe hij dit ziet. Dat mag inmiddels echt wel weer een keer. Als hij het nu nog niet voelt, dan komt dat ook niet meer.
zondag 21 september 2025 om 16:28
@Attra nee je hebt volledig gelijk hoor. Aan een dood paard trekken werkt niet en daarbij als je echt iemand ziet zitten dan ben je niet te druk voor bijv. Een simpel appje te sturen.
Ik ben het wel eens met Mus ik had wel eerder al gevraagd hoe hij het nu ziet zitten? Dan geef je me meer duidelijkheid, is overigens wel makkelijker gezegd dan gedaan soms.
Ik ben het wel eens met Mus ik had wel eerder al gevraagd hoe hij het nu ziet zitten? Dan geef je me meer duidelijkheid, is overigens wel makkelijker gezegd dan gedaan soms.
zondag 21 september 2025 om 16:50
Attra: ook ik snap je helemaal. Ik had dat met de gene voor Vlinderman. Begon erg leuk allemaal, we spraken veel af en waren ook echt iets begonnen met elkaar tot ik merkte dat ik vooral initiatief nam en dingen verzon en ik heb dat gezegd. HIj gaf me gelijk en daarbij zei hij dat hij de laatste weken niet goed in zijn vel zat waarop ik hem ruimte gegeven heb maar ik heb daarbij wel gezegd dat ik niet tot in eeuwigheid in de wachtstand ga zitten. Om een lang verhaal kort te maken; dat is wel gebeurd waarop ik gekapt ben met hem. Erg vervelend als je niet goed in je vel zit of depressief bent (wat ook een smoes kan zijn maar goed of dat bij hem het geval was daar ga ik niet over oordelen) of druk bent of wat de rede ook is; het gevolg is hetzelfde. Ik zit tegenwoordig echter goed in mijn vel en kan daardoor veel beter voor mijzelf opkomen en je gaat gewoon heel erg over mijn grenzen als je me wekenlang in onzekerheid laat zitten en dat wil ik niet meer.
Dit lijkt nu bij jou ook te gebeuren. Wat de rede ook is, MM zit wat ik zie heel moeilijk te doen en jij hoeft daar echt niet in mee te gaan, graag of niet zeg ik altijd. Idd aan een dood paard trekken heeft geen enkele zin al snap ik heel goed dat het lastig is voor jou om het los te laten maar ik denk dat dit wel het beste is.... (Vrouwendingetje... Ik vond dat bij die voor Vlinderman ook lastig, wel gedaan met als gevolg dat ik prompt een leuker exemplaar tegen ben gekomen
Ok is nog wel heel pril maar ik ga me daar niet druk over maken)
Dit lijkt nu bij jou ook te gebeuren. Wat de rede ook is, MM zit wat ik zie heel moeilijk te doen en jij hoeft daar echt niet in mee te gaan, graag of niet zeg ik altijd. Idd aan een dood paard trekken heeft geen enkele zin al snap ik heel goed dat het lastig is voor jou om het los te laten maar ik denk dat dit wel het beste is.... (Vrouwendingetje... Ik vond dat bij die voor Vlinderman ook lastig, wel gedaan met als gevolg dat ik prompt een leuker exemplaar tegen ben gekomen

zondag 21 september 2025 om 17:58
Attraverso schreef: ↑21-09-2025 16:58De eensgezindheid is groot
Lijkt een leuke man, neemt initiatief, heeft al een tafeltje voor ons gereserveerd… ben benieuwd. En wie weet vergeet ik prompt wie mm alweer was![]()

zondag 21 september 2025 om 20:17
zondag 21 september 2025 om 20:27
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor @MissHolmes en @Idd. Maar ik weet ook hoe lastig ik dit altijd vond. Dan had ik eindelijk eens een normale man getroffen waar ik ook nog best wat voor voelde, en dan kostte het me wel moeite om die dan weer te laten gaan wegens te lauw.
Inmiddels weet ik hoe het is als een man echt voor je gaat. Maar eerlijk gezegd geloofde ik daar eigenlijk al niet meer in. Dus ik snap best dat je af en toe geneigd bent om te lang aan een dood paard te trekken.
Inmiddels weet ik hoe het is als een man echt voor je gaat. Maar eerlijk gezegd geloofde ik daar eigenlijk al niet meer in. Dus ik snap best dat je af en toe geneigd bent om te lang aan een dood paard te trekken.
maandag 22 september 2025 om 09:17
Wat leuk!

Ik sluit mij aan bij de rest en zou hem ook eens vragen wat hij nu precies wil..
maandag 22 september 2025 om 09:58
MissUnderstood schreef: ↑22-09-2025 09:44Leuk, Attraverso, een date!
Ik zou overigens MM niet vragen wat hij nou precies wil. Ik zou me houden bij wat IK nou precies wil, en dat is een man die me niet laat bungelen zoals MM jou toch wel een beetje lijkt te doen.
Ik lees vooral broodkruimelen. Hoewel bungelen en broodkruimelen op hetzelfde neerkomt.
maandag 22 september 2025 om 10:16
Als je hem vraagt wat hij nou eigenlijk wil, is het meest gunstige antwoord: "ik voel de romantische klik niet, zoals ik je al eerder zei, maar ik wil wel vriendschap aangaan en op die manier onderzoeken of er misschien ooit toch meer in zit".
En dan is de vraag: heb je daar zin in? Het is namelijk zo losse-einderig dat je dan in de situatie terecht komt waar je nu in lijkt te zitten en waar je dus overduidelijk niet heel blij van wordt. Want dagenlange stiltes in een vriendschap is natuurlijk helemaal niet vreemd, en het druk hebben zodat er even helemaal geen contact is, is dat ook niet. Maar voor jou, Attra, brengt het dus onrust mee omdat jij nog steeds hoopt op meer en dat die vonk bij hem ineens wel overslaat.
Op deze manier gijzelt hij de situatie een beetje, vind ik. Want nogmaals: het meest gunstige antwoord op een vraag van jou staat hierboven. Ik zou hem dus de vraag niet stellen en lekker verder daten (met anderen dus).
En dan is de vraag: heb je daar zin in? Het is namelijk zo losse-einderig dat je dan in de situatie terecht komt waar je nu in lijkt te zitten en waar je dus overduidelijk niet heel blij van wordt. Want dagenlange stiltes in een vriendschap is natuurlijk helemaal niet vreemd, en het druk hebben zodat er even helemaal geen contact is, is dat ook niet. Maar voor jou, Attra, brengt het dus onrust mee omdat jij nog steeds hoopt op meer en dat die vonk bij hem ineens wel overslaat.
Op deze manier gijzelt hij de situatie een beetje, vind ik. Want nogmaals: het meest gunstige antwoord op een vraag van jou staat hierboven. Ik zou hem dus de vraag niet stellen en lekker verder daten (met anderen dus).
maandag 22 september 2025 om 10:40
MissUnderstood schreef: ↑22-09-2025 10:16Op deze manier gijzelt hij de situatie een beetje, vind ik.
Het is meer dat @Attra zich dan zou laten gijzelen. Motormuis heeft al een poos terug aangegeven dat hij haar geweldig vindt, maar het niet voelt. Een beetje simpele ziel (lees: man) denkt dan: zo, dat is duidelijk. Hij heeft (bij mijn weten) geen bedenktijd gevraagd. Waarschijnlijk denkt hij nu dat @Attra het prima/gezellig vindt om te blijven afspreken, in de wetenschap dat het (hoogstwaarschijnlijk) niet romantisch wordt.
maandag 22 september 2025 om 10:42
Dat vind ik nou een hele mooie. Niet vragen wat hij wil, maar kijken wat jij wil. Ook 1 om voor mijzelf in te prenten.MissUnderstood schreef: ↑22-09-2025 09:44Leuk, Attraverso, een date!
Ik zou overigens MM niet vragen wat hij nou precies wil. Ik zou me houden bij wat IK nou precies wil, en dat is een man die me niet laat bungelen zoals MM jou toch wel een beetje lijkt te doen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in