Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
dinsdag 23 september 2025 om 14:27
Heerlijk, ik hoop dat het tot en met oktober zo blijftGrasgevoerd schreef: ↑22-09-2025 10:58Hier is het vandaag (en de verwachting voor de rest van de week) heerlijk herfstweer. Veel zon, droog, en aangename temperaturen (rond de 18/19 graden). Perfect herfstweer voor september.

dinsdag 23 september 2025 om 16:18
Bij ons echt andersom zaterdag. Eerst warm maar vroeg in de middag regen en na half 3 weer droog maar wel stuk kouder.
Zo lang de zon maar een beetje blijft schijnen. Ik heb wel mijn hoge sloffen erbij gepakt. Zeker als ik stil zit met thuiswerken is het soms kouder. Maar de verwarming gaat nog niet aan hoor.
Terug van weggeweest
woensdag 24 september 2025 om 06:40
Het is vreselijk koud, heb voor nu nog een terras heater aan, maar ook dat ga ik niet lang volhouden.
Helaas het is weer vrijwel zo goed als voorbij met de korte jurken de blote armen en de open schoenen.
Ik ga binnenkort een paar dagen naar Carcassonne en daar is het 22+ dus ik neem het er daar nog even van en dan gaan de zomerjurken voorgoed tussen de mottenballen.
Helaas het is weer vrijwel zo goed als voorbij met de korte jurken de blote armen en de open schoenen.
Ik ga binnenkort een paar dagen naar Carcassonne en daar is het 22+ dus ik neem het er daar nog even van en dan gaan de zomerjurken voorgoed tussen de mottenballen.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
woensdag 24 september 2025 om 14:45
Ik mopper zeker niet. Ik mag dan een zomer- (maar eigenlijk vooral zon)liefhebber zijn, ik vind het vooral prettig als we temperaturen hebben die bij een bepaald seizoen horen. 19 graden hartje winter hoeft voor mij niet. Zeiken dat het in eind september nog steeds 19 graden overdag is, daarentegen ook niet.
Mijn voorkeuren heb ik zeker, maar ik geef me over aan de tijd van het jaar. En als ik dan als bonus een zonovergoten week krijg, in plaat van grijs, grauw en regen, dan maak ik een vreugdedansje. En tel ik mijn zegeningen.
Mijn voorkeuren heb ik zeker, maar ik geef me over aan de tijd van het jaar. En als ik dan als bonus een zonovergoten week krijg, in plaat van grijs, grauw en regen, dan maak ik een vreugdedansje. En tel ik mijn zegeningen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in