Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1617 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Jules schreef:
20-09-2025 08:24
Nee en dat gaat niet gebeuren ook. Degene die Badr gaat vertellen dat hij moet gaan prikken moet wel van goede huize komen ;-) .
Dus nee ik zie dit niet gebeuren.
Ik heb eens gelezen (weet niet precies over wie dat ging, zou Dave Roelvink kunnen zijn) dat ze bij een bekend persoon rekening houden met diens status en de aard van de taakstraf. Ze laten een BN'er niet in het openbaar papier prikken of iets dergelijks.
VGM1980 schreef:
20-09-2025 17:05
neehoor luisterde laatst een podcast en die vrouw moest in een kringloopwinkel helpen als taakstraf. Kringloopeigenaar heeft gezegd dat ze niet hoefde te komen en ze hoefde ook niets anders te doen. Kwam heel makkelijk onder dr taakstraf uit.
Was dit niet Glennis Grace?
Frankly my dear, I don"t give a damn
VGM1980 schreef:
20-09-2025 17:05
neehoor luisterde laatst een podcast en die vrouw moest in een kringloopwinkel helpen als taakstraf. Kringloopeigenaar heeft gezegd dat ze niet hoefde te komen en ze hoefde ook niets anders te doen. Kwam heel makkelijk onder dr taakstraf uit.

Mijn zoon had taakstraf en mocht vaak eerder weg, een dag thuis blijven en hij wist precies waar hij en zijn mede gestraften konden blowen zonder consequenties. Dat was echt enorm leerzaam...
calvijn1 schreef:
20-09-2025 19:19
Was dit niet Glennis Grace?
nee was een podcast over mensen die ooit veroordeeld waren geweest. Deze vrouw dealde drugs. En ze was er maar wat trots op, niets van geleerd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
20-09-2025 19:50
nee was een podcast over mensen die ooit veroordeeld waren geweest. Deze vrouw dealde drugs. En ze was er maar wat trots op, niets van geleerd
Bizar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kersverse moeder Esmée van Kampen gaat door een emotionele periode: haar relatie met partner Rico is inmiddels voorbij. Volgens berichten woont hij al geruime tijd niet meer thuis en zou hij zelfs niet meer welkom zijn in het gezinshuis.

https://www.ditjesendatjes.nl/kort-na-g ... en-voorbij
Hij schijnt ook tijdens de zwangerschap vreemd gegaan te zijn.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Dubbel
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Rouge__ schreef:
21-09-2025 20:54
Kersverse moeder Esmée van Kampen gaat door een emotionele periode: haar relatie met partner Rico is inmiddels voorbij. Volgens berichten woont hij al geruime tijd niet meer thuis en zou hij zelfs niet meer welkom zijn in het gezinshuis.

https://www.ditjesendatjes.nl/kort-na-g ... en-voorbij
De fontein van de liefde was ook in andere huishoudens aan het spuiten?

(zoiets zei ze toch toen ze net zwanger was)
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
22-09-2025 19:37

De mensen die het meest overdrijven over hun liefde en partner hebben altijd de slechtste relatie.
Maleficent schreef:
22-09-2025 19:37

ik mag er niet om lachen, maar het is wel heel ironisch ..
Er gaat een roddel rond dat Prinses Alexia aan het daten is met zanger Antoon.

Afbeelding

even een plaatje erbij voor degenen die Antoon niet kennen.
Stressed is just desserts spelled backwards
De saga rond het Coldplay-koppel blijft doorgaan. Inmiddels was al duidelijk dat HR-chef Kristin Cabot en haar man uit elkaar waren voor de virale knuffel met haar baas. Nu blijkt dat haar ex-man ook bij het concert was, met zijn nieuwe liefde. Een insider weerlegt dat Cabot en haar baas een affaire hadden.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 02737.html

Een insider voegt nu toe dat Andrew Cabot, haar ex, ook aanwezig was bij het bewuste Coldplay-concert. „Andrew was er ook, met een date, de vrouw die nu zijn vriendin is”, klinkt het bij The Times of London. „Ze waren uit elkaar en woonden al weken apart. De breuk was vriendschappelijk.”
Maleficent schreef:
24-09-2025 20:25
Er gaat een roddel rond dat Prinses Alexia aan het daten is met zanger Antoon.

Afbeelding

even een plaatje erbij voor degenen die Antoon niet kennen.

Op social media zag ik een reactie:
‘Of ze nemen samen een liedje op!’ :proud:
Rouge__ schreef:
26-09-2025 10:59
De saga rond het Coldplay-koppel blijft doorgaan. Inmiddels was al duidelijk dat HR-chef Kristin Cabot en haar man uit elkaar waren voor de virale knuffel met haar baas. Nu blijkt dat haar ex-man ook bij het concert was, met zijn nieuwe liefde. Een insider weerlegt dat Cabot en haar baas een affaire hadden.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 02737.html

Een insider voegt nu toe dat Andrew Cabot, haar ex, ook aanwezig was bij het bewuste Coldplay-concert. „Andrew was er ook, met een date, de vrouw die nu zijn vriendin is”, klinkt het bij The Times of London. „Ze waren uit elkaar en woonden al weken apart. De breuk was vriendschappelijk.”
Klinkt als damage controle vind ik.
Imagoschade wat proberen te verminderen.
Wat is Anna Nooshin afgegleden naar infantiele programma’s zeg. Een of andere domme show voor McDonalds? Had ze het geld nodig of zo?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
01-10-2025 19:54
Wat is Anna Nooshin afgegleden naar infantiele programma’s zeg. Een of andere domme show voor McDonalds? Had ze het geld nodig of zo?

Noem dat maar een show.
Such fun!1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven