Uitgerekend juni 2026
zaterdag 4 oktober 2025 om 15:02
Ha lieve vrouwen,
Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen
Het zal ons 4e kindje worden. Volgens de berekening ben ik, als alle goed mag gaan, half juni uitgerekend.
Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?
Liefs
Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen

Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?
Liefs
dinsdag 7 oktober 2025 om 20:15
Hi Eef! Ik sluit me heel graag bij je aan! Van het weekend had ik een positieve test in handen en zit echt op een zwevende bubbel. Wij zijn uitgerekend op 18 juni en het is ons tweede kleintje..
Zo onwerkelijk nog dit...
En gefeliciteerd voor jou ook, wat een mooie verrassing!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
dinsdag 7 oktober 2025 om 20:19
Oh wauw!! Een voorzichtige gefeliciteerd maar een streep is een streep! Wat onwijs fijn voor jullie dat het is gelukt zeg!!
dinsdag 7 oktober 2025 om 23:23
Gefeliciteerd! Hoe oud is jullie eerste kindje? Spannend weer he! Heb je al een echo gepland?Nolanollie schreef: ↑07-10-2025 20:15Hi Eef! Ik sluit me heel graag bij je aan! Van het weekend had ik een positieve test in handen en zit echt op een zwevende bubbel. Wij zijn uitgerekend op 18 juni en het is ons tweede kleintje..
dinsdag 7 oktober 2025 om 23:24
Jee wat moet dat een emotioneel moment zijn om dan een positieve test in handen te hebben! Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan!
vrijdag 10 oktober 2025 om 16:01
zondag 12 oktober 2025 om 19:48
Onze dochter is net twee geworden. Heerlijk meisje dus die wens voor een tweede was al heel snel duidelijk. Hebben de 27e onze eerste echo gepland staan. Heel fijn ook, zo vroeg. Zo prettig dat dat nu standaard is, hoef je niet zo lang in die twijfel te zitten.
zondag 12 oktober 2025 om 22:06
Wat leuk! Hoe oud zijn jouw andere kinderen? Die van mij zijn nu 7,6 en 4. Voor het eerst een groter leeftijdsverschil er tussen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn.Kiwimeisje schreef: ↑10-10-2025 16:01Hoi! Gefeliciteerd iedereen!!
Ik schrijf ook graag mee, ik ben nu bijna 6 weken zwanger van ons 4e kindje. Volgens mij ongeveer 8 juni uitgerekend. Wat leuk dat jij ook een 4e kindje krijgt Eef38! Dat hoor je niet zo vaak. Hoe oud zijn de andere kinderen? En hoe voelen jullie je?
zondag 12 oktober 2025 om 22:07
Spannend weer, hoe ver ben je bij die echo? Ik heb hem op 30 oktober. Door onregelmatige cyclus weet ik niet helemaal hoe ver ik dan ben. Tussen de 8 en 9 weken gok ik.Nolanollie schreef: ↑12-10-2025 19:48Onze dochter is net twee geworden. Heerlijk meisje dus die wens voor een tweede was al heel snel duidelijk. Hebben de 27e onze eerste echo gepland staan. Heel fijn ook, zo vroeg. Zo prettig dat dat nu standaard is, hoef je niet zo lang in die twijfel te zitten.
zondag 12 oktober 2025 om 22:14
Hoi dames,
Het voelt heel bizar maar ik kom ook graag meeschrijven. 2e kindje, 3e zwangerschap. Ben rond 5 juni uitgerekend en inmiddels al een kloppend hartje gezien op de echo. Het vertrouwen moet nog groeien door meerdere omstandigheden. Tot dusver voel ik me nog best goed behalve heel moe en wat duizelig soms. Bij m’n 1e zwangerschap was ik hondsberoerd en bij de 2e behalve vermoeidheid nergens last van. Vind dat nu dus ook best spannend om te vertrouwen op een goede afloop.
Het voelt heel bizar maar ik kom ook graag meeschrijven. 2e kindje, 3e zwangerschap. Ben rond 5 juni uitgerekend en inmiddels al een kloppend hartje gezien op de echo. Het vertrouwen moet nog groeien door meerdere omstandigheden. Tot dusver voel ik me nog best goed behalve heel moe en wat duizelig soms. Bij m’n 1e zwangerschap was ik hondsberoerd en bij de 2e behalve vermoeidheid nergens last van. Vind dat nu dus ook best spannend om te vertrouwen op een goede afloop.
zondag 12 oktober 2025 om 22:19
8, 6 en bijna 4. Beetje vergelijkbaar dus! Ik ben ook benieuwd en hoop dat de baby er uiteindelijk wel helemaal bij hoort en niet een beetje het nakomertje is. Maar ik vond de derde ook spannend daarin en dat kwam helemaal goed

zondag 12 oktober 2025 om 22:20
Blijft spannend he, elke zwangerschap andere kwalen en uiteindelijk zegt het weinig geloof ik. Een kloppend hartje zegt gelukkig wél wat! Fijn dat je die al gezien hebt. Ik heb mijn eerste echo pas over 2 weken ongeveer.Flowerlilly schreef: ↑12-10-2025 22:14Hoi dames,
Ik heb het trouwens soms koud en soms heeeel warm ineens. Net of ik opvliegers heb. Heb dat nog nooit gehad. Ben verder soms misselijk en wat moe.
maandag 13 oktober 2025 om 06:18
Hoi allemaal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En wat mooi dat het voor sommigen eindelijk zo ver is. 
Momenteel ben ik zwanger van ons eerste kindje, als ik de Philips app mag geloven is mijn uitgerekende datum 9 juni. Wat grappig genoeg de uitgerekende datum was van mijn eigen geboorte, haha. Het is 1 dag later geworden.
Gelukkig tot nu toe weinig klachten, vooral wat moe en snel wakker. Morgen zit ik op 6 weken en volgende week de eerste echo.

Momenteel ben ik zwanger van ons eerste kindje, als ik de Philips app mag geloven is mijn uitgerekende datum 9 juni. Wat grappig genoeg de uitgerekende datum was van mijn eigen geboorte, haha. Het is 1 dag later geworden.

Gelukkig tot nu toe weinig klachten, vooral wat moe en snel wakker. Morgen zit ik op 6 weken en volgende week de eerste echo.
En nu?
maandag 13 oktober 2025 om 07:19
Die eerste weken zijn zo spannend, maar een kloppend hartje is een goed teken! Hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben!Flowerlilly schreef: ↑12-10-2025 22:14Hoi dames,
maandag 13 oktober 2025 om 07:20
Misschien wel een verjaardagscadeautje dus! Fijn volgende week de echo. Zo'n bijzonder moment als alles goed is. Ik moet nog ff wachten.Whups79 schreef: ↑13-10-2025 06:18Hoi allemaal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En wat mooi dat het voor sommigen eindelijk zo ver is.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in