Uitgerekend juni 2026

04-10-2025 15:02 82 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha lieve vrouwen,

Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen :) Het zal ons 4e kindje worden. Volgens de berekening ben ik, als alle goed mag gaan, half juni uitgerekend.

Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?

Liefs
Dikkoppie schreef:
06-01-2026 23:00
Ha lieve dames,

Ik heb met jullie in de app gezeten helaas is de zwangerschap geëindigd in een missed abortion. Die ging niet zonder slag of stoot, veel bloedverlies, spoed opname. Nu nog herstellende fysiek en ook mentaal.
Even benieuwd hoe het met jullie gaat.
Liefs
Ach jeetje, wat onwijs heftig voor je Dikkoppie.. :hug: Dat is zowel mentaal als fysiek een flinke klap om te verwerken. Heel veel sterkte met het herstel en verwerken hiervan. Heb zeker nog een aantal keer aan je gedacht en gehoopt dat het naar omstandigheden redelijk zou gaan. :(

Hier bijna 20 weken, we verwachten een meisje. Misselijkheid en spugen is sinds 2 weken eindelijk gestopt. Heb iets meer energie, wel veel lage rugpijn. Pieker veel “of het wel goed gaat” door de lange wachttijden nu, ik probeer het los te laten.
En nu?
Fijn dat het goed met jullie gaat meiden!

Mijn herstel gaat goed. Verdriet is er nog steeds, mag ook. Maar ik ben heel blij dat ik lichamelijk ook weer snel en goed herstel.
Dikkoppie schreef:
09-01-2026 22:49
Fijn dat het goed met jullie gaat meiden!

Mijn herstel gaat goed. Verdriet is er nog steeds, mag ook. Maar ik ben heel blij dat ik lichamelijk ook weer snel en goed herstel.
Oh, dat mag er zeker zijn! Het is ook onwijs verdrietig allemaal...
Hopelijk ben je snel weer de oude! Nemen jullie nu even rust of gaan jullie door met proberen?
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
De zwangerschap was voor ons onverwacht en niet gepland. Kindje zeker welkom maar ons gezin was al compleet dus we gaan niet meer proberen. Wel over gehad want zo'n onverwachte zwangerschap ga je er ook weer anders naar kijken, zeker mijn man maar, het is ok en we willen geen nieuwe zwangerschap. Zeker na deze onverwacht heftige afloop.
dikkoppie wijzigde dit bericht op 13-01-2026 22:47
Reden: Tiepfiut
1.61% gewijzigd
Dikkoppie oh dat snap ik dan wel... Wist even niet meer hoe het verhaal ook alweer was...

Sterkte met het verwerken!
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Dames, ik heb goed nieuws!! Kan iemand me weer toevoegen in de appgroep? :-D
Kiwimeisje schreef:
29-01-2026 13:48
Dames, ik heb goed nieuws!! Kan iemand me weer toevoegen in de appgroep? :-D
Done!! :)
En nu?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven