Uitgerekend juni 2026
zaterdag 4 oktober 2025 om 15:02
Ha lieve vrouwen,
Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen
Het zal ons 4e kindje worden. Volgens de berekening ben ik, als alle goed mag gaan, half juni uitgerekend.
Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?
Liefs
Ik kom er net achter dat ik zwanger ben. Niet geheel gepland, maar ook niets gedaan om het te voorkomen
Ik merk dat ik het ergens kwijt wil, maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Zijn er meer vrouwen die net een positieve test in handen hebben gehad en hier mee willen schrijven? Of uiteindelijk een app groepje willen aanmaken?
Liefs
zondag 2 augustus 2026 om 21:13
Oh jeetje, wat schrikken zeg! Maar fijn dat het uiteindelijk niks was. wel bijzonder, volgens mij had 1 van de meiden uit ons groepje precies hetzelfde en ook uiteindelijk niks...Eef38 schreef: ↑31-07-2026 08:55Wat fijn te horen dat al jullie kindjes gezond ter wereld zijn gekomen! Hoe vinden de andere kinderen het?
Wij hadden een beetje een spannende 20 weken echo waarbij echodense darmpjes gezien waren, maar na extra echo's en bloedonderzoeken lijkt het onschuldig te zijn en komen er geen bijzonderheden naar voren.
Onze dochter vind haar broertje helemaal het einde. Komt ook regelmatig kusjes geven en is continue bezig met of ie moet eten of een poep heeft. Ook is ze nu de beste poppenmama haha...
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
dinsdag 4 augustus 2026 om 13:19
Wij hadden dit precies ook! Heb me er echt heel druk over gemaakt. Het leek allemaal drama en was uiteindelijk helemaal niets. Pas rond de 30 weken kregen we de echo waarop helemaal niets meer te zien was en hij poepte ook vrij snel na de bevalling. Heb je een vruchtwaterpunctie gedaan?Eef38 schreef: ↑31-07-2026 08:55Wat fijn te horen dat al jullie kindjes gezond ter wereld zijn gekomen! Hoe vinden de andere kinderen het?
Wij hadden een beetje een spannende 20 weken echo waarbij echodense darmpjes gezien waren, maar na extra echo's en bloedonderzoeken lijkt het onschuldig te zijn en komen er geen bijzonderheden naar voren.
donderdag 6 augustus 2026 om 21:03
Ohja, dat was jullie ventje, ik wist even niet meer wie het ook alweer was...Kiwimeisje schreef: ↑04-08-2026 13:19Wij hadden dit precies ook! Heb me er echt heel druk over gemaakt. Het leek allemaal drama en was uiteindelijk helemaal niets. Pas rond de 30 weken kregen we de echo waarop helemaal niets meer te zien was en hij poepte ook vrij snel na de bevalling. Heb je een vruchtwaterpunctie gedaan?
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
maandag 10 augustus 2026 om 23:00
@kiwimeisje ze zeggen idd dat in de meeste gevallen het helemaal niet duidelijk wordt waar dat beeld vandaan komt en er niets aan de hand blijkt. Maar ja, als je leest wat er wel kán zijn dan ben je daar enorm over in de stress. Fijn dat er bij jullie kindje ook niets bleek te zijn. Ik hoop ook dat er bij ons verder niets meer van te zien of te merken is straks. De enge dingen zijn iig uitgesloten en er zijn verder geen afwijkingen te zien dus daar moeten we maar vanuit gaan.
@Nolanollie zo aandoenlijk als ze zo blij zijn met hun kleine broertje of zusje. Ik kan er ook helemaal naar uitkijken. Mn dochter wil heel graag helpen de babykamer te maken dus daar gaan we binnenkort samen aan beginnen.
@Nolanollie zo aandoenlijk als ze zo blij zijn met hun kleine broertje of zusje. Ik kan er ook helemaal naar uitkijken. Mn dochter wil heel graag helpen de babykamer te maken dus daar gaan we binnenkort samen aan beginnen.
zondag 16 augustus 2026 om 10:55
Krijg je nog een echo met 30 weken om te kijken hoe het er dan uitziet? Ik heb zoveel gegoogeld en zoveel ervaringsverhalen opgezocht, werd er een beetje moedeloos van. Vaak is het niets, maar de arts dacht wel dat het een aanlegfout in de darmen was bij ons. Dat bleek later dus toch niet. Blijft spannend vind ik, tot je je baby hebt en hij poept. Mijn man had er ook nog zorgen over tijdens krampjes.Eef38 schreef: ↑10-08-2026 23:00@kiwimeisje ze zeggen idd dat in de meeste gevallen het helemaal niet duidelijk wordt waar dat beeld vandaan komt en er niets aan de hand blijkt. Maar ja, als je leest wat er wel kán zijn dan ben je daar enorm over in de stress. Fijn dat er bij jullie kindje ook niets bleek te zijn. Ik hoop ook dat er bij ons verder niets meer van te zien of te merken is straks. De enge dingen zijn iig uitgesloten en er zijn verder geen afwijkingen te zien dus daar moeten we maar vanuit gaan.
Benieuwd hoe alle kinderen reageren bij jou op hun broertje!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in