Is het erg als iemand contact houdt met andere tindermatch?

12-10-2025 13:59 95 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik ben nu sinds drie weken aan het daten met een man die ik heb leren kennen via tinder. We hebben nu zo'n zeven keer afgesproken (niet thuis, maar in café en bios en dergelijke) Ik heb best wat minder leuke ervaringen met relaties en daten dus ik ben een beetje voorzichtig. Al kan deze man natuurlijk niets doen aan mijn minder leuke ervaringen uit het verleden en ligt die verantwoordelijkheid bij mijzelf natuurlijk.

Het lijkt mij een aardige en betrouwbare man. Alleen vind ik één ding een beetje vreemd maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Hij zei dat hij nog regelmatig contact heeft met een vrouw waar hij een match mee had op tinder voordat hij mij leerde kennen. Ze hebben elkaar nog nooit gezien en hij zei dat het een soort van online vriendschap is geworden, dat ik het moet zien als een penvriendin van hem. Zij is momenteel ook aan het daten maar dat loopt niet zo lekker en dat soort dingen verteld ze dan aan hem via de app.

Is dit apart of is dit heel normaal? Mijn beeld van liefde en relaties is nog een beetje vertroebeld momenteel dus vandaar mijn vraag aan jullie.
Ik vind de eerste keer in een busje omdat je niet thuis wilt afspreken ook wel wat vreemd.
Ik zie ook een echte werkersbus voor me, vol gereedschap en stof, in doggy positie want; geen plaats. Niet helemaal hoe je een eerste keer wilt met je grote liefde waar je 100% voor wilt gaan.

Maar misschien was het ook wel heel romantisch.
Lila-Linda schreef:
13-10-2025 14:32
mwah, als eerste keer, met een onbekende?
Terwijl je angstig bent en niet heel stabiel?
Mja, ik weet het niet. Zo lang de reden maar is dat je er zin in hebt en dat je het niet doet om hopelijk iemand aan je te binden. Maar ja, als dat laatste de reden is dan maakt het ook niet uit of het in een busje of bed is, een bed maakt het niet beter.

Ik vind eigenlijk dat we als vrouwen onder elkaar niet te afkeurend moeten doen over zulke dingen. We oordelen veel te veel over elkaar. Als we niet meer willen dat mannen dat doen dan moeten we dat zelf al helemaal niet doen vind ik.

Een beetje milder naar elkaar zijn mag best. En natuurlijk kun je je zorgen uitspreken, maar hier wordt er nu wel een beetje overdreven gereageerd over het feit dat het in een busje was.
Celeste23 schreef:
13-10-2025 14:47
Ik vind de eerste keer in een busje omdat je niet thuis wilt afspreken ook wel wat vreemd.
Ik zie ook een echte werkersbus voor me, vol gereedschap en stof, in doggy positie want; geen plaats. Niet helemaal hoe je een eerste keer wilt met je grote liefde waar je 100% voor wilt gaan.

Maar misschien was het ook wel heel romantisch.
Ook dat moet gewoon kunnen als je dat wil. Er blijft toch een soort beeld hangen dat we nette dames moeten zijn met de ware liefde. Romantisch in een bed.
turquasi schreef:
13-10-2025 14:45
Ik loop zelfs met een boog om busjes heen. Nouja ik wordt al een jaartje ouder dus zal wel niet zo heel snel meer ontvoerd worden...

Ik veroordeel het niet hoor, dat echt niet.
Ik bedoel gewoon dat als iemand iets vervelends van plan zou kunnen zijn het wel heel makkelijk is als je alvast klaar gaat liggen in het busje.
Als iemand iets vervelends van plan is kan dat overal wel gebeuren. Ik ben zelf ooit de bosjes ingesleurd door iemand waar ik het überhaupt niet mee wilde doen. Als je de verkeerde treft kan het overal mis gaan.
Dat is helemaal waar, maar je hebt risico's die je nu eenmaal loopt en risico's die je kunt beheersen.
Als ze dan toch bezig is met risico's dan is dit een bijzondere keuze.
Dus inderdaad, spreek op neutraal terrein af bij voorkeur onder de mensen. Laat een vriendin weten waar je bent als de date zich verplaatst en misschien de volgende keer ook maar het kenteken doorgeven dan :facepalm:
Lorem Ipsum
Nou kom op, het gaat toch gewoon om het hele plaatje en de context? Ik vind jouw reactie naar de andere reageerders eigenlijk veel afkeurender. Als je TO loept en alles onder elkaar zet, dan is dat busje één van de vele rode vlaggen (om deze populaire term maar eens te gebruiken) in het verhaal. De wanhoop spat er vanaf, de "foute man" spat er vanaf en dan ga je zeggen dat een busje moet kunnen?
Pianissimo schreef:
13-10-2025 14:54
Als iemand iets vervelends van plan is kan dat overal wel gebeuren. Ik ben zelf ooit de bosjes ingesleurd door iemand waar ik het überhaupt niet mee wilde doen. Als je de verkeerde treft kan het overal mis gaan.
En laat TO (gezien haar topic geschiedenis) nu wereldkampioen zijn in 'de verkeerde treffen'. Werkelijk al haar relaties waren foute mannen die of agressief waren of verbaal vervelend, of stalkten, en nu deze parel weer.
Pianissimo schreef:
13-10-2025 14:02
Nou nou, zo erg is dat toch ook weer niet, in een busje.
Zeker niet, het is alleen met TO's geschiedenis een wat vreemde move.
Ach ja, in een busje, op het strand, in het fietsenhok, wherever. Bijna iedereen is toch wel eens op een beetje afwijkende plek beland voor deze activiteit.

Zo erg is het toch niet dat je het na een paar dates een keer doet met iemand die toch wel een vreemd type blijkt te zijn.

To is er niet mee getrouwd dus leer ervan, weg ermee en op naar een nieuwe, hopelijk wel leuke man.
meisje85 schreef:
13-10-2025 15:05
Nou kom op, het gaat toch gewoon om het hele plaatje en de context? Ik vind jouw reactie naar de andere reageerders eigenlijk veel afkeurender. Als je TO loept en alles onder elkaar zet, dan is dat busje één van de vele rode vlaggen (om deze populaire term maar eens te gebruiken) in het verhaal. De wanhoop spat er vanaf, de "foute man" spat er vanaf en dan ga je zeggen dat een busje moet kunnen?

Hoezo niet? Ja, to heeft een neus voor vervelende types. Zoals heel veel mensen.

Maar nog steeds is de kans dat haar iets vreselijks overkomt net zo groot als bij ieder ander.
Loren schreef:
13-10-2025 18:14
Hoezo niet? Ja, to heeft een neus voor vervelende types. Zoals heel veel mensen.

Maar nog steeds is de kans dat haar iets vreselijks overkomt net zo groot als bij ieder ander.
Dat waag ik te betwijfelen.

Gelukkig is de kans nog altijd wel klein. Maar de kans op een ‘gewone’ ongelukkige relatie is een stuk groter.
Seks in n busje?!
Omdat je nog niet thuis wil afspreken?
Serieus waar is je zelfrespect.

Of ben ik raar dat ik geen seks wil met iemand die nog niet bij bij thuis geweest is.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Loren schreef:
13-10-2025 18:14

Nee hoor, TO neemt risico's. Haar kans is echt groter
Miranda3232 schreef:
12-10-2025 19:17
De vele vriendinnen en het nog contact hebben met iemand van tinder is niet alles waar ik mijn bedenkingen bij heb. Hij is 12 jaar lang vrijgezel geweest en heeft toen een keer of zeven betaald voor seks. In een legale seksclub waar vrouwen zelf voor dat werk kiezen. En eigenlijk doet mij dat toch ook wel wat als ik eerlijk ben. Want ik heb medelijden met die vrouwen die daar werken. Of dit normaal is voor iemand die lang alleen is of dat het ook een rode vlag is weet ik niet. Maar wederom ik vind het apart.
Want hij heeft bij al die vrouwen diepgravend kwalitatief onderzoek verricht en dit bij een date uit de doeken gedaan? Ik weet niet hoor...

Ik kijk niet snel op van dingen maar alles bij elkaar opgeteld is het wat..apart.

Ook dat je er nu weer een nieuw feitje bij gooit maar dat al meteen weer bagatelliseert. Wat wil je dan met dit topic?
Lila-Linda schreef:
13-10-2025 18:40
Nee hoor, TO neemt risico's. Haar kans is echt groter
Iedereen neemt risico's. Zelfs mensen die dachten dat ze al jaren gelukkig getrouwd waren met de ideale echtgenoot/schoonzoon en liefhebbende vader kunnen worden vermoord door diezelfde ideale schoonzoon.

To valt op foute types en ze doet het na zes dates in een busje. Wat is het vergrote risico nou precies?
Loren schreef:
13-10-2025 19:13
Iedereen neemt risico's. Zelfs mensen die dachten dat ze al jaren gelukkig getrouwd waren met de ideale echtgenoot/schoonzoon en liefhebbende vader kunnen worden vermoord door diezelfde ideale schoonzoon.

To valt op foute types en ze doet het na zes dates in een busje. Wat is het vergrote risico nou precies?
‘Iedereen neemt risico’s. Zelfs mensen die altijd heel voorzichtig rijden kunnen doodgaan in een verkeersongeluk.
TO steekt over zonder te kijken. Wat is het vergrote risico nou precies?’
Wombat schreef:
13-10-2025 19:26
‘Iedereen neemt risico’s. Zelfs mensen die altijd heel voorzichtig rijden kunnen doodgaan in een verkeersongeluk.
TO steekt over zonder te kijken. Wat is het vergrote risico nou precies?’
Appels en peren natuurlijk.
Loren schreef:

Het grote risico voor TO is niet alleen fysiek, maar gezien de paniektopics die ze steeds opent over de scharrels/relaties die ze heeft met foute types kan ze dit mentaal niet aan.
En ook dát is niet iets om luchtig over te doen.
Eerste keer seks in een busje? Ach ja, weer eens wat anders. Tot dusver niet echt een probleem toch? De context wel, het contact met al die vrouwen, het serieus warmhouden van een tindermatch, betaalde seks (en deze dingen allemaal grenzeloos zitten vertellen), het wonen bij z’n moeder (deze vind ik persoonlijk het ergst) in combinatie met de angsten en onzekerheden van TO.

Verstandig denk ik, dat ze het afkapt.
Loren schreef:

Ik snap even niet wat je bedoelt

Zie je echt het risico niet? En waar het bij TO fout gaat?

Of ben je cynisch en een smiley vergeten?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven