Rechtszaak Marco Borsato
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:24
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:27
Ja zo zielig was hij ook vanwege het faillissement toen. Vanaf toen was hij voor mij echt af, de jankerd.Cochise schreef: ↑28-10-2025 13:23Ik las een kop van een nieuwsbericht" Dit is het ergste wat je kan overkomen" zei Borsato. Zit ie weer lekker in zijn "verdrietholletje".
Maar gatver wat een ongelofelijke viezerik, alles ligt aan de mores in het gezin van moeder en dochter, hij kon er echt niks aan doen. Bah!
Het is wat het is
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:28
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:29
Huh? Hazes lag met een vijftienjarige Rachel in bed terwijl ze zogenaamd op zijn kinderen moest passen. Ze kwam daar bovendien al toen ze nog maar dertien was.
Wat is daar niet pedo aan?
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:29
Ik hoop dat de moeder ook wordt gestraft want zij heeft haar kind seksueel geëxploiteerd, waarschijnlijk voor haar eigen gewin (verliefd op M, relatie met M, aandacht van M?). Door de dochter kon ze M toch dichtbij houden?
Voor Marco zal het niet met een sisser aflopen alhoewel ik niet denk dat hij naar de cel hoeft, het zal een taakstraf worden.
Voor Marco zal het niet met een sisser aflopen alhoewel ik niet denk dat hij naar de cel hoeft, het zal een taakstraf worden.
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:31
ik heb de tweetjes van Saskia belleman gelezen en daar lees ik geen ontkenning, maar dat "ze precies wist hoe ze hem moest raken" omdat ze ook vriendinnen was met zijn ex (leontien?) en daarom precies wist waar het mis zat in hun huwelijk.Claire45 schreef: ↑28-10-2025 12:00Ja, dat idee heb ik ook, tenminste op basis van wat Marco zegt. Geen idee wat er van waar is, maar dit gezin wordt geportretteerd als volkomen verknipt en pervers. Heel twisted allemaal, ook dat die moeder zegt dat ze een seksuele relatie (van 10 jaar!) met hem had, al ontkent hij dat blijkbaar. Ik vind het zo bizar dat ik er geen beeld bij krijg.
het hangt aan elkaar van "ik kon er niks aan doen dat ik die chocolade stal! mijn handen deden het ineens gewoon!"
En doooooor!
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:33
Een pedo valt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.mienbillekesjeuken schreef: ↑28-10-2025 13:29Huh? Hazes lag met een vijftienjarige Rachel in bed terwijl ze zogenaamd op zijn kinderen moest passen. Ze kwam daar bovendien al toen ze nog maar dertien was.
Wat is daar niet pedo aan?
Pedofilie (woord afkomstig uit het Oudgrieks; pais (παῖς, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (φιλία, 'vriendschap') is een parafilie en verwijst naar mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen.[1]
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:33
Ah, duidelijk.Waitingforthenight schreef: ↑28-10-2025 13:28@Flashy: Ik las dat dat niet nodig is (kan ik me voorstellen met dit mediacircus), omdat zij al zeer uitgebreid verhoord zijn, zowel door het OM als door de advocaten van Borsato. Hun kant van het verhaal ligt dus al vast zeg maar.
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:34
Als die rol van die moeder idd zo is kan die moeder toch ook niet meer normaal over straat?
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:36
Want Marco had een pistool tegen zijn hoofd toen hij het meisje onzedelijk betaste?Bergje65 schreef: ↑28-10-2025 13:29Ik hoop dat de moeder ook wordt gestraft want zij heeft haar kind seksueel geëxploiteerd, waarschijnlijk voor haar eigen gewin (verliefd op M, relatie met M, aandacht van M?). Door de dochter kon ze M toch dichtbij houden?
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:36
Meisjes of jongens van 13 kunnen toch wel degelijk secundaire geslachtskenmerken vertonen?Star⁴ schreef: ↑28-10-2025 13:33Een pedo valt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Pedofilie (woord afkomstig uit het Oudgrieks; pais (παῖς, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (φιλία, 'vriendschap') is een parafilie en verwijst naar mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen.[1]
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:37
Sowieso is het niet gebruikelijk om slachtoffers, zeker niet in zedenzaken en zeker niet als ze toentertijd minderjarig waren, op zitting als getuige te horen.Waitingforthenight schreef: ↑28-10-2025 13:28@Flashy: Ik las dat dat niet nodig is (kan ik me voorstellen met dit mediacircus), omdat zij al zeer uitgebreid verhoord zijn, zowel door het OM als door de advocaten van Borsato. Hun kant van het verhaal ligt dus al vast zeg maar.
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:38
Maar het is Borsato die voor de rechter staat, niet de moeder. Het gaat om hem en zijn grijpgrage handjes.Bergje65 schreef: ↑28-10-2025 13:29Ik hoop dat de moeder ook wordt gestraft want zij heeft haar kind seksueel geëxploiteerd, waarschijnlijk voor haar eigen gewin (verliefd op M, relatie met M, aandacht van M?). Door de dochter kon ze M toch dichtbij houden?
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:38
Advocaat Peter Plasman over Marco's toelichting: https://www.rtl.nl/boulevard/video/vide ... moeite-met
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:39
Star⁴ schreef: ↑28-10-2025 13:33Een pedo valt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Pedo kan ook staan voor pedoseksueel.
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:39
Ja dus geen pedo, dat zeg ik.
Ik kan er gewoon heel slecht tegen als dit soort termen niet juist gebruikt worden. Een vieze oude kerel met een 16-jarige is geen pedo, een wat afwijkend kind is niet meteen een autist of een ADHD'er, je wordt niet meteen geghost als het contact doodbloed, niet elke achterlijke ex is een narcist of een borderliner.
Maar goed, off topic.
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:40
Ik las ook op het nieuws dat het slachtoffer vertelde dat Marco niet de cel in hoefde van haar. Dat ze alleen maar wilde dat hij toe gaf.
Dat klinkt voor mij heel tegenstrijdig. Je wilt toch dat iemand die jou iets heel ergs heeft aan gedaan gestraft word voor zijn daden? Het liefst levenslang.
Het komt voor mij over alsof ze alleen zijn imago willen schaden met dit hele gebeuren. Als hij zou toegeven zou heel Nederland hem uit kotsen natuurlijk.
Dat klinkt voor mij heel tegenstrijdig. Je wilt toch dat iemand die jou iets heel ergs heeft aan gedaan gestraft word voor zijn daden? Het liefst levenslang.
Het komt voor mij over alsof ze alleen zijn imago willen schaden met dit hele gebeuren. Als hij zou toegeven zou heel Nederland hem uit kotsen natuurlijk.
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:41
We weten natuurlijk allebei dat het domme pedo-geroep doorgaans niet zo op de details in gaat.
dinsdag 28 oktober 2025 om 13:42
Of ze geeft nog om hem en wil hem niet in de gevangenis zien. Ze wil erkenning voor haar gevoelens. Kan ook nog he?Assiral schreef: ↑28-10-2025 13:40Ik las ook op het nieuws dat het slachtoffer vertelde dat Marco niet de cel in hoefde van haar. Dat ze alleen maar wilde dat hij toe gaf.
Stressed is just desserts spelled backwards
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in