Competitie-angst
zaterdag 1 november 2025 om 23:06
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
maandag 3 november 2025 om 10:40
Ik ontmoet veel mannen maar de meesten zijn bezet. Ze zouden het nooit zo delen in het openbaar. Maar de politicoloog geeft ook lezingen over moreel gedrag en noemt zichzelf een feminist. Mijn ex ook trouwens.Quincy2 schreef: ↑03-11-2025 10:33Kortom, je trekt dus alleen maar losers aan die geen vrouwen kunnen krijgen en het daarom omdraaien: dat een vrouw maar moeite moet doen of zo.
Ik sport met voornameljk mannen en die zijn niet altijd politiek correct qua opmerkingen, maar geen enkele, ook niet de vrijgezelle, laat ooit doorschemeren dat hij iets vindt van monogamie, dat moeten verdienen, veel tegelijk daten, weet ik het wat jouw 'matches' allemaal uitkramen.
Misschien is het verschil ook wel dat ze niet online daten, maar gewoon vrouwen tegenkomen in het echte leven.
Ik denk dat iemand heel hard uitgelachen zou worden door de rest als hij zou beginnen over dat vrouwen monogamie moeten verdienen.
maandag 3 november 2025 om 11:21
Zo te lezen heb je nog geen therapievorm en therapeut gehad waarmee je echt geholpen bent. Dat heeft bij mij ook erg lang geduurd. Ik begrijp je therapiemoeheid, maar ik zou toch eens kijken naar andere opties dan wat je tot nu toe hebt geprobeerd. Want wat jij als normaal / gemiddeld / veelvoorkomend beschrijft is dat niet.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
maandag 3 november 2025 om 11:24
Gezellige indruk wek je. Je kunt multidaters gewoon links laten liggen als geen match zonder dit soort idiote oordelen.ItsMineru schreef: ↑03-11-2025 10:03Ik vind het lastig om te zien of het bluf is. Mijn ex ging vreemd met zijn ex en hij had het constant over haar. Dan weet je het wel. Maar online zeggen ze vaak dat ze veel dates hebben en dan zitten ze een jaar na dato nog steeds op de app. De meest iele, ongewassen, blutte types claimen te multidaten.
Ik filter nu 100% weg, ik denk dat ik de boot gewoon gemist heb.
Bedankt voor de wipwap. Die ga ik onthouden!
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
maandag 3 november 2025 om 11:27
Oordelen? Ik heb letterlijk zo'n man een kans gegeven. Hij stonk naar zweet en het eerste wat hij zei was hoe goed het ging op Bumble ..canis-felis schreef: ↑03-11-2025 11:24Gezellige indruk wek je. Je kunt multidaters gewoon links laten liggen als geen match zonder dit soort idiote oordelen.
maandag 3 november 2025 om 11:27
maandag 3 november 2025 om 11:28
Klopt. Ik heb alleen nu ook weinig brandbreedte. Ik heb jarenlang ook misdiagnose gehad tot trauma werd herkend. Maar ik ga het aanvragen.canis-felis schreef: ↑03-11-2025 11:21Zo te lezen heb je nog geen therapievorm en therapeut gehad waarmee je echt geholpen bent. Dat heeft bij mij ook erg lang geduurd. Ik begrijp je therapiemoeheid, maar ik zou toch eens kijken naar andere opties dan wat je tot nu toe hebt geprobeerd. Want wat jij als normaal / gemiddeld / veelvoorkomend beschrijft is dat niet.
maandag 3 november 2025 om 11:28
maandag 3 november 2025 om 11:29
maandag 3 november 2025 om 11:29
maandag 3 november 2025 om 11:31
maandag 3 november 2025 om 11:37
maandag 3 november 2025 om 11:42
Dat zeg ik niet. Maar in de manosphere heerst het beeld dat Chad, het type onderbroekmodel, alle matches krijgt en lelijke mannen niks. Maar zelfs lelijke mannen doen aan multidaten. Zelfs die ene.Attraverso schreef: ↑03-11-2025 11:37Al die hoog opgeleide mannen die jij matcht zijn iele, ongewassen, blute types?
maandag 3 november 2025 om 11:43
Ik maak ze niet uit. Ik blijf te lang en geef teveel kansen. Slechts de helft was redelijk goed voor mij.
maandag 3 november 2025 om 11:46
In de 'manosphere'? Wat is dat nu weer voor iets...
Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil.
maandag 3 november 2025 om 11:46
Jaloers? Op?
Ik ben niet jaloers op multidaters. Ik kan ook multidaten. Ik doe het niet uit principe.
Maar het punt is, ze gedragen zich op apps alsof ze God zijn.
maandag 3 november 2025 om 11:47
Je hebt Google. Ik zie je alleen afzeiken. Als je niet weet waar het over gaat is het toch niet jouw topic? Ik post ook niet in topics over kinderen bijv.Attraverso schreef: ↑03-11-2025 11:46In de 'manosphere'? Wat is dat nu weer voor iets...
Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil.
maandag 3 november 2025 om 12:01
een duidelijk herhalend patroon dus. Jij zoekt en vindt steeds hetzelfde type, en waarschijnlijk zoeken die mannen ook steeds jouw type vrouw en jij biedt je maar al te graag aan.
Dat wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
maandag 3 november 2025 om 12:07
Ik heb wel een zwak voor intellectuele types ja. Vaak narcistisch.
maandag 3 november 2025 om 12:11
Ik vraag liever aan mensen wat ze bedoelen.
En zie net jou afzeiken.
Zowel jezelf als de mannen die je matcht en date.
Ik zie uiteraard waar het om gaat maar snap niet wat je hier hoopt te bereiken.
maandag 3 november 2025 om 12:17
Een man die iel en zweterig is dat noemen is niet zeiken.Attraverso schreef: ↑03-11-2025 12:11Ik vraag liever aan mensen wat ze bedoelen.
En zie net jou afzeiken.
Zowel jezelf als de mannen die je matcht en date.
Ik zie uiteraard waar het om gaat maar snap niet wat je hier hoopt te bereiken.
maandag 3 november 2025 om 13:15
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in