Competitie-angst

01-11-2025 23:06 868 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...

Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
Quincy2 schreef:
03-11-2025 10:33
Kortom, je trekt dus alleen maar losers aan die geen vrouwen kunnen krijgen en het daarom omdraaien: dat een vrouw maar moeite moet doen of zo.

Ik sport met voornameljk mannen en die zijn niet altijd politiek correct qua opmerkingen, maar geen enkele, ook niet de vrijgezelle, laat ooit doorschemeren dat hij iets vindt van monogamie, dat moeten verdienen, veel tegelijk daten, weet ik het wat jouw 'matches' allemaal uitkramen.
Misschien is het verschil ook wel dat ze niet online daten, maar gewoon vrouwen tegenkomen in het echte leven.
Ik denk dat iemand heel hard uitgelachen zou worden door de rest als hij zou beginnen over dat vrouwen monogamie moeten verdienen.
Ik ontmoet veel mannen maar de meesten zijn bezet. Ze zouden het nooit zo delen in het openbaar. Maar de politicoloog geeft ook lezingen over moreel gedrag en noemt zichzelf een feminist. Mijn ex ook trouwens.
ItsMineru schreef:
03-11-2025 08:53
Heb ik al 10 jaar gehad. Ik moet gewoon voorlopig niet daten en evt een PO spreken.

Mbt verdienen zeggen matches dit letterlijk tegen me...
Zo te lezen heb je nog geen therapievorm en therapeut gehad waarmee je echt geholpen bent. Dat heeft bij mij ook erg lang geduurd. Ik begrijp je therapiemoeheid, maar ik zou toch eens kijken naar andere opties dan wat je tot nu toe hebt geprobeerd. Want wat jij als normaal / gemiddeld / veelvoorkomend beschrijft is dat niet.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
ItsMineru schreef:
03-11-2025 10:03
Ik vind het lastig om te zien of het bluf is. Mijn ex ging vreemd met zijn ex en hij had het constant over haar. Dan weet je het wel. Maar online zeggen ze vaak dat ze veel dates hebben en dan zitten ze een jaar na dato nog steeds op de app. De meest iele, ongewassen, blutte types claimen te multidaten.

Ik filter nu 100% weg, ik denk dat ik de boot gewoon gemist heb.

Bedankt voor de wipwap. Die ga ik onthouden!
Gezellige indruk wek je. Je kunt multidaters gewoon links laten liggen als geen match zonder dit soort idiote oordelen.
canis-felis schreef:
03-11-2025 11:24
Gezellige indruk wek je. Je kunt multidaters gewoon links laten liggen als geen match zonder dit soort idiote oordelen.
Oordelen? Ik heb letterlijk zo'n man een kans gegeven. Hij stonk naar zweet en het eerste wat hij zei was hoe goed het ging op Bumble ..
ItsMineru schreef:
03-11-2025 10:40
Ik ontmoet veel mannen maar de meesten zijn bezet.
Normale mannen lopen inderdaad vanzelf wel een keer tegen een vrouw aan en zijn dan bezet.
Normale vrijgezellen zijn er ook, maar die zijn dan weer niet zo heel erg bezig met vrouwen zoeken.
canis-felis schreef:
03-11-2025 11:21
Zo te lezen heb je nog geen therapievorm en therapeut gehad waarmee je echt geholpen bent. Dat heeft bij mij ook erg lang geduurd. Ik begrijp je therapiemoeheid, maar ik zou toch eens kijken naar andere opties dan wat je tot nu toe hebt geprobeerd. Want wat jij als normaal / gemiddeld / veelvoorkomend beschrijft is dat niet.
Klopt. Ik heb alleen nu ook weinig brandbreedte. Ik heb jarenlang ook misdiagnose gehad tot trauma werd herkend. Maar ik ga het aanvragen.
Quincy2 schreef:
03-11-2025 11:27
Normale mannen lopen inderdaad vanzelf wel een keer tegen een vrouw aan en zijn dan bezet.
Normale vrijgezellen zijn er ook, maar die zijn dan weer niet zo heel erg bezig met vrouwen zoeken.
Ik heb ook altijd relaties gehad. Gingen ook weer uit.
ItsMineru schreef:
03-11-2025 11:27
Oordelen? Ik heb letterlijk zo'n man een kans gegeven. Hij stonk naar zweet en het eerste wat hij zei was hoe goed het ging op Bumble ..
Waarom is dat relevant? Ben je jaloers?
ItsMineru schreef:
03-11-2025 11:28
Klopt. Ik heb alleen nu ook weinig brandbreedte. Ik heb jarenlang ook misdiagnose gehad tot trauma werd herkend. Maar ik ga het aanvragen.
Wat bedoel je met weinig bandbreedte?
ItsMineru schreef:
03-11-2025 11:28
Ik heb ook altijd relaties gehad. Gingen ook weer uit.
Ik zou dat ook niet echt een aanbeveling vinden in een man (of vrouw, vanuit een man gezien), trouwens. Grote kans dat je dan zelf ook ook zo weer met zo iemand klaar bent.
ItsMineru schreef:
03-11-2025 10:03
Maar online zeggen ze vaak dat ze veel dates hebben en dan zitten ze een jaar na dato nog steeds op de app. De meest iele, ongewassen, blutte types claimen te multidaten.
Al die hoog opgeleide mannen die jij matcht zijn iele, ongewassen, blute types?
Attraverso schreef:
03-11-2025 11:37
Al die hoog opgeleide mannen die jij matcht zijn iele, ongewassen, blute types?
Dat zeg ik niet. Maar in de manosphere heerst het beeld dat Chad, het type onderbroekmodel, alle matches krijgt en lelijke mannen niks. Maar zelfs lelijke mannen doen aan multidaten. Zelfs die ene.
Quincy2 schreef:
03-11-2025 11:31
Ik zou dat ook niet echt een aanbeveling vinden in een man (of vrouw, vanuit een man gezien), trouwens. Grote kans dat je dan zelf ook ook zo weer met zo iemand klaar bent.
Ik maak ze niet uit. Ik blijf te lang en geef teveel kansen. Slechts de helft was redelijk goed voor mij.
ItsMineru schreef:
03-11-2025 11:42
Dat zeg ik niet. Maar in de manosphere heerst het beeld dat Chad, het type onderbroekmodel, alle matches krijgt en lelijke mannen niks. Maar zelfs lelijke mannen doen aan multidaten. Zelfs die ene.
In de 'manosphere'? Wat is dat nu weer voor iets...
Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil.
canis-felis schreef:
03-11-2025 11:29
Waarom is dat relevant? Ben je jaloers?
Jaloers? Op?

Ik ben niet jaloers op multidaters. Ik kan ook multidaten. Ik doe het niet uit principe.

Maar het punt is, ze gedragen zich op apps alsof ze God zijn.
Attraverso schreef:
03-11-2025 11:46
In de 'manosphere'? Wat is dat nu weer voor iets...
Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil.
Je hebt Google. Ik zie je alleen afzeiken. Als je niet weet waar het over gaat is het toch niet jouw topic? Ik post ook niet in topics over kinderen bijv.
ItsMineru schreef:
03-11-2025 11:43
Ik maak ze niet uit. Ik blijf te lang en geef teveel kansen. Slechts de helft was redelijk goed voor mij.
een duidelijk herhalend patroon dus. Jij zoekt en vindt steeds hetzelfde type, en waarschijnlijk zoeken die mannen ook steeds jouw type vrouw en jij biedt je maar al te graag aan.
Dat wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
Quincy2 schreef:
03-11-2025 12:01
een duidelijk herhalend patroon dus. Jij zoekt en vindt steeds hetzelfde type, en waarschijnlijk zoeken die mannen ook steeds jouw type vrouw en jij biedt je maar al te graag aan.
Dat wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn.
Ik heb wel een zwak voor intellectuele types ja. Vaak narcistisch.
ItsMineru schreef:
03-11-2025 11:47
Je hebt Google. Ik zie je alleen afzeiken. Als je niet weet waar het over gaat is het toch niet jouw topic? Ik post ook niet in topics over kinderen bijv.
Ik vraag liever aan mensen wat ze bedoelen.
En zie net jou afzeiken.
Zowel jezelf als de mannen die je matcht en date.
Ik zie uiteraard waar het om gaat maar snap niet wat je hier hoopt te bereiken.
Attraverso schreef:
03-11-2025 12:11
Ik vraag liever aan mensen wat ze bedoelen.
En zie net jou afzeiken.
Zowel jezelf als de mannen die je matcht en date.
Ik zie uiteraard waar het om gaat maar snap niet wat je hier hoopt te bereiken.
Een man die iel en zweterig is dat noemen is niet zeiken.
ItsMineru schreef:
03-11-2025 10:40
de politicoloog geeft ook lezingen over moreel gedrag en noemt zichzelf een feminist. Mijn ex ook trouwens.
Je date wel breed: van feministen tot de manosphere :-D
ItsMineru schreef:
03-11-2025 12:07
Ik heb wel een zwak voor intellectuele types ja. Vaak narcistisch.
Hoogste tijd om jouw zwak dus drastisch tegen het licht te houden en er korte metten mee te maken.
Pioen00 schreef:
03-11-2025 12:29
Je date wel breed: van feministen tot de manosphere :-D
Mijn ervaring is dat elke man die op Bumble feminist heeft staan redpilled is.
Jemig, wat schrijf jij allemaal?
n00r schreef:
03-11-2025 13:14
Jemig, wat schrijf jij allemaal?
https://theconversation.com/a-dictionar ... sts-200206

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven