Competitie-angst
zaterdag 1 november 2025 om 23:06
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
zondag 2 november 2025 om 19:51
Traumadumpen?
Tijdens het date proces ontdekken zowel jij als je date of je bij elkaar past. Soms ontwikkel jij gevoelens en de ander niet. Soms de ander wel, en jij niet. Soms alletwee niet. En soms heb je geluk en voel je beide het zelfde.
Dat jij al iets voelt wil niet zeggen dat die ander het zelfde voelt. Ook niet als je al 8 uren bij elkaar bent geweest. Ook niet als jij een zoen of seks 'geeft' om hem te binden. En je bent niet bedrogen als een ander verder gaat. Je mag prima exclusiviteit afspreken tijdens het daten, zou ik ook doen. Maar je trekt het nu wel ver door. En ook als jullie ooit getrouwd zijn en jij plakt hem iedere dag middels seks aan je vast. Dan nog komt hij mensen tegen die mooier, slimmer, grappiger enz zijn.
Dan hoop je toch dat het liefde is dat jullie bindt en niet het arbeidsvoorwaardengesprek dat jullie tijdens date 2 hadden.
zondag 2 november 2025 om 19:55
Allemaal heftige privedingen delen.Yinna schreef: ↑02-11-2025 19:51Traumadumpen?
Tijdens het date proces ontdekken zowel jij als je date of je bij elkaar past. Soms ontwikkel jij gevoelens en de ander niet. Soms de ander wel, en jij niet. Soms alletwee niet. En soms heb je geluk en voel je beide het zelfde.
Dat jij al iets voelt wil niet zeggen dat die ander het zelfde voelt. Ook niet als je al 8 uren bij elkaar bent geweest. Ook niet als jij een zoen of seks 'geeft' om hem te binden. En je bent niet bedrogen als een ander verder gaat. Je mag prima exclusiviteit afspreken tijdens het daten, zou ik ook doen. Maar je trekt het nu wel ver door. En ook als jullie ooit getrouwd zijn en jij plakt hem iedere dag middels seks aan je vast. Dan nog komt hij mensen tegen die mooier, slimmer, grappiger enz zijn.
Dan hoop je toch dat het liefde is dat jullie bindt en niet het arbeidsvoorwaardengesprek dat jullie tijdens date 2 hadden.
zondag 2 november 2025 om 20:32
Iemand is zoveel meer dan het uiterlijk wat je hebt gekregen. Uiterlijk brengt je misschien bij elkaar, maar het innerlijk houdt je bij elkaar.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
zondag 2 november 2025 om 20:55
zondag 2 november 2025 om 21:02
Wat voor iemand? En denk je dat hij door exclusiviteit af te dwingen geen Doutzen kan tegenkomen? Op werk, sportclub in de supermarkt enz. Niet lullig bedoelt hoor, maar als je een man treft die niet van jou houdt, maar alleen even bij jou schuilt totdat ie Doutzen treft, dan gaan jouw regels de relatie ook niet redden. Beter zoek je een man die jou wil.
zondag 2 november 2025 om 21:14
Plak een briefje op je spiegel met de tekst: ik ben leuk, lief, de moeite waard etc en lees dat iedere dag net zolang tot je het ook echt gelooft. Je moet jezelf niet zo naar beneden halen.
Jij mag alles worden wat je wilt.
zondag 2 november 2025 om 21:28
Ik dwing niks af. Ik block alle mannen die multidaten voor ik ermee op date ga. Ze multidaten echter bijna allemaal.Yinna schreef: ↑02-11-2025 21:02Wat voor iemand? En denk je dat hij door exclusiviteit af te dwingen geen Doutzen kan tegenkomen? Op werk, sportclub in de supermarkt enz. Niet lullig bedoelt hoor, maar als je een man treft die niet van jou houdt, maar alleen even bij jou schuilt totdat ie Doutzen treft, dan gaan jouw regels de relatie ook niet redden. Beter zoek je een man die jou wil.
zondag 2 november 2025 om 21:29
zondag 2 november 2025 om 22:46
zondag 2 november 2025 om 23:05
maandag 3 november 2025 om 07:29
maandag 3 november 2025 om 07:40
Ik vraag me af hoe je IN een echte relatie zou zijn. Zijn dan ook alle vrouwen ‘competitie’? Je hebt sex voor hem om hem te binden ( werkt niet, mannen maken dat stofje niet aan door sex), je vindt alles aan jezeld maar ‘zo zo’. Je klinkt op die manier niet echt als een hele leuke catch.
Niet omdat he gemiddeld ben. Dan is bijna iedereen. Maar omdat je zo krampachtig bent schiet ik er bijna van in de kramp
Niet omdat he gemiddeld ben. Dan is bijna iedereen. Maar omdat je zo krampachtig bent schiet ik er bijna van in de kramp
maandag 3 november 2025 om 08:18
Ik heb lange relaties gehad en ik geef dan veeeel te veel. Geld, klusjes, ik regel alles om me maar te bewijzen.BuzzieBee schreef: ↑03-11-2025 07:40Ik vraag me af hoe je IN een echte relatie zou zijn. Zijn dan ook alle vrouwen ‘competitie’? Je hebt sex voor hem om hem te binden ( werkt niet, mannen maken dat stofje niet aan door sex), je vindt alles aan jezeld maar ‘zo zo’. Je klinkt op die manier niet echt als een hele leuke catch.
maandag 3 november 2025 om 08:32
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in