Competitie-angst

01-11-2025 23:06 868 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...

Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
ItsMineru schreef:
06-11-2025 12:38
De ex van mijn ex woog 120 kilo en had mentale problemen, schulden, en een smerig huis. Hij ging voor haar omdat ze de lat minder hoog legde ( lees, accepteerde dat hij steeds dronken was, naar haar schreeuwde). De man erna had een bloedmooie ex, dus ik ga er vanuit dat hij daarvoor gaat.

Ik heb 2x gehad dat mannen mij en anderen als stront behandelden, letterlijk vreemdgingen op mijn verjaardag bijv, en nu gesettled zijn met modellen.
Het is wat al die modellen in het wild.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 13:43
Niet die mannen. Maar als hij stinkt, gierig bent, en onbeschoft, mag je blij zijn dat iemand dat pikt.

En ik vraag me af wat hun lijstje is. Ik blijf bezig met afvallen iig.
Dan moet je wat meer gaan eten.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 12:49
Ik heb juist veel ervaring met relaties en ook met mannen die seks onthielden als straf.
Aha, ik snap het. Jij woont in de omgekeerde wereld!
Star⁴ schreef:
06-11-2025 13:48
Aha, ik snap het. Jij woont in de omgekeerde wereld!
Ik snapte daar ook al niets van. Ergens in het begin van het topic beschreef ze nog dat sex voor haar niet zo hoefde maar dat ze dat alleen gebruikte als 'lijm' om hem bij zich te houden. Zelf beleefde ze er niet zo'n plezier aan. Dan is het voor haar toch juist enorm prettig dat hij haar sex 'onthield'.

Inderdaad de buitenstebinnenwereld
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 13:50
Ik snapte daar ook al niets van. Ergens in het begin van het topic beschreef ze nog dat sex voor haar niet zo hoefde maar dat ze dat alleen gebruikte als 'lijm' om hem bij zich te houden. Zelf beleefde ze er niet zo'n plezier aan. Dan is het voor haar toch juist enorm prettig dat hij haar sex 'onthield'.

Als ik afga op de oorspronkelijke vraag in de OP, dan zwabbert TO enorm, en komt met steeds meer rare verhalen en conclusies. Issues, heel veel issues. Of ze voert graag, kan ook.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Fantasy schreef:
06-11-2025 13:58
Als ik afga op de oorspronkelijke vraag in de OP, dan zwabbert TO enorm, en komt met steeds meer rare verhalen en conclusies. Issues, heel veel issues. Of ze voert graag, kan ook.
Dat laatste. Daarom is dit ook zo’n heerlijk vermaak topic. Kan geen tv serie tegenop!
buzziebee wijzigde dit bericht op 06-11-2025 13:59
4.27% gewijzigd
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 13:50

Het sluit elkaar niet uit. Ik heb dagelijks seks als bevestiging dat het goed zit, hij me nog wil, en hij het niet elders haalt.

Buiten relaties hoeft het van mij niet. Binnen relaties juist wel, maar niet omdat ik het zou an sich zo leuk vind.
Star⁴ schreef:
06-11-2025 13:44
Het is wat al die modellen in het wild.
Ik ken er letterlijk 6 alleen al.
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 13:46
Dan moet je wat meer gaan eten.
Nee, ik hoop dat als ik maat S heb ik meer goede mannen vind.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 14:00

Ik zou gaan voor XS, voor de zekerheid.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
ItsMineru schreef:
Zekersteweten, dan is je plaatje 100% perfect. Daar kan niemand meer tegenop. Maar je hebt maar anderhalf uur per week dus moet je alvast met iets van Excel alvast een overzichtje maken hoor. Anders red je dat nooit. Alleen al om al die profielen te checken en alle informatie los te krijgen die je nodig hebt. Ik kan alvast wel een template voor je maken. Ben daar enorm goed in want is een groot deel van mijn werk ook. Ik kan er meteen een analyse model op losgooien in PowerBI zodat je de beste matches automatisch onder elkaar krijgt. Kan niet mis gaan
Fantasy schreef:
06-11-2025 14:04
Ik zou gaan voor XS, voor de zekerheid.
Dat is waar, en een push up BH en zo'n billenlift broekje.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 13:59
Het sluit elkaar niet uit. Ik heb dagelijks seks als bevestiging dat het goed zit, hij me nog wil, en hij het niet elders haalt. Wat een gruwelijk verdrietige denkwijze. En wat jammer van die zogenaamde intelligentie dat je niet snapt dat dat niet werkt bij mannen

Buiten relaties hoeft het van mij niet. Binnen relaties juist wel, maar niet omdat ik het zou an sich zo leuk vind.
En jij denkt niet dat een man liever sex heeft met iemand die daar gewoon enorm van geniet?
ItsMineru schreef:
06-11-2025 12:40
Dus ik ben officieel hoogbegaafd en dit staat in mijn dossier.
Je posts geven maar weer eens aan dat hoogbegaafd en hoog intelligent twee heel verschillende zaken zijn. Om over je EQ nog maar te zwijgen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 14:10
En jij denkt niet dat een man liever sex heeft met iemand die daar gewoon enorm van geniet?
Alsof ze het doorhebben.
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 14:06
Zekersteweten, dan is je plaatje 100% perfect. Daar kan niemand meer tegenop. Maar je hebt maar anderhalf uur per week dus moet je alvast met iets van Excel alvast een overzichtje maken hoor. Anders red je dat nooit. Alleen al om al die profielen te checken en alle informatie los te krijgen die je nodig hebt. Ik kan alvast wel een template voor je maken. Ben daar enorm goed in want is een groot deel van mijn werk ook. Ik kan er meteen een analyse model op losgooien in PowerBI zodat je de beste matches automatisch onder elkaar krijgt. Kan niet mis gaan
1,5 vrije dag. Dieeten is gratis.
ItsMineru schreef:
Ik ken er letterlijk 6 alleen al.
Letterlijk nog wel.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 14:18
Dieeten? Je bedoelt diëten denk ik?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 14:18
Ik kan prima een gewichtstabel met trend erin toevoegen ook als je dat wilt hoor. En dan de analyse loslaten op hoeveel extra likes je krijgt tov minder of meer gewicht. Wil dat gramsmatig of per kilo?
SweetFirefly schreef:
06-11-2025 14:25
Dieeten? Je bedoelt diëten denk ik?
Dat, bedankt.
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 14:26
Ik kan prima een gewichtstabel met trend erin toevoegen ook als je dat wilt hoor. En dan de analyse loslaten op hoeveel extra likes je krijgt tov minder of meer gewicht. Wil dat gramsmatig of per kilo?
Je maakt een grap, maar ik denk echt dat een bmi van 26 het probleem is.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 14:28
Je maakt een grap, maar ik denk echt dat een bmi van 26 het probleem is.
Heb je je BMI in je profiel gezet dan? Weghalen die hap. Meteen! Daarom krijg je dus geen likes. Wie zet dat nou in zijn profieltekst. Je zet je BH maat er toch ook niet in? Of heb je dat ook gedaan?
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 14:29
Heb je je BMI in je profiel gezet dan? Weghalen die hap. Meteen! Daarom krijg je dus geen likes. Wie zet dat nou in zijn profieltekst. Je zet je BH maat er toch ook niet in? Of heb je dat ook gedaan?
Nee niet, maar ze zien toch mijn foto's!
Je zegt net dat je een maat M hebt. Prima toch? Een maat L ook. Of groter.

De meeste mannen houden niet van graatmager hoor.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 14:36
Nee niet, maar ze zien toch mijn foto's!
Heb je wel leuke foto’s erop dan?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven