Competitie-angst
zaterdag 1 november 2025 om 23:06
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
donderdag 6 november 2025 om 13:44
Het is wat al die modellen in het wild.ItsMineru schreef: ↑06-11-2025 12:38De ex van mijn ex woog 120 kilo en had mentale problemen, schulden, en een smerig huis. Hij ging voor haar omdat ze de lat minder hoog legde ( lees, accepteerde dat hij steeds dronken was, naar haar schreeuwde). De man erna had een bloedmooie ex, dus ik ga er vanuit dat hij daarvoor gaat.
Ik heb 2x gehad dat mannen mij en anderen als stront behandelden, letterlijk vreemdgingen op mijn verjaardag bijv, en nu gesettled zijn met modellen.
donderdag 6 november 2025 om 13:46
donderdag 6 november 2025 om 13:50
Ik snapte daar ook al niets van. Ergens in het begin van het topic beschreef ze nog dat sex voor haar niet zo hoefde maar dat ze dat alleen gebruikte als 'lijm' om hem bij zich te houden. Zelf beleefde ze er niet zo'n plezier aan. Dan is het voor haar toch juist enorm prettig dat hij haar sex 'onthield'.
Inderdaad de buitenstebinnenwereld
donderdag 6 november 2025 om 13:58
BuzzieBee schreef: ↑06-11-2025 13:50Ik snapte daar ook al niets van. Ergens in het begin van het topic beschreef ze nog dat sex voor haar niet zo hoefde maar dat ze dat alleen gebruikte als 'lijm' om hem bij zich te houden. Zelf beleefde ze er niet zo'n plezier aan. Dan is het voor haar toch juist enorm prettig dat hij haar sex 'onthield'.
Als ik afga op de oorspronkelijke vraag in de OP, dan zwabbert TO enorm, en komt met steeds meer rare verhalen en conclusies. Issues, heel veel issues. Of ze voert graag, kan ook.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
donderdag 6 november 2025 om 13:59
Dat laatste. Daarom is dit ook zo’n heerlijk vermaak topic. Kan geen tv serie tegenop!
buzziebee wijzigde dit bericht op 06-11-2025 13:59
4.27% gewijzigd
donderdag 6 november 2025 om 13:59
Het sluit elkaar niet uit. Ik heb dagelijks seks als bevestiging dat het goed zit, hij me nog wil, en hij het niet elders haalt.BuzzieBee schreef: ↑06-11-2025 13:50Ik snapte daar ook al niets van. Ergens in het begin van het topic beschreef ze nog dat sex voor haar niet zo hoefde maar dat ze dat alleen gebruikte als 'lijm' om hem bij zich te houden. Zelf beleefde ze er niet zo'n plezier aan. Dan is het voor haar toch juist enorm prettig dat hij haar sex 'onthield'.
Buiten relaties hoeft het van mij niet. Binnen relaties juist wel, maar niet omdat ik het zou an sich zo leuk vind.
donderdag 6 november 2025 om 14:06
Zekersteweten, dan is je plaatje 100% perfect. Daar kan niemand meer tegenop. Maar je hebt maar anderhalf uur per week dus moet je alvast met iets van Excel alvast een overzichtje maken hoor. Anders red je dat nooit. Alleen al om al die profielen te checken en alle informatie los te krijgen die je nodig hebt. Ik kan alvast wel een template voor je maken. Ben daar enorm goed in want is een groot deel van mijn werk ook. Ik kan er meteen een analyse model op losgooien in PowerBI zodat je de beste matches automatisch onder elkaar krijgt. Kan niet mis gaan
donderdag 6 november 2025 om 14:10
En jij denkt niet dat een man liever sex heeft met iemand die daar gewoon enorm van geniet?ItsMineru schreef: ↑06-11-2025 13:59Het sluit elkaar niet uit. Ik heb dagelijks seks als bevestiging dat het goed zit, hij me nog wil, en hij het niet elders haalt. Wat een gruwelijk verdrietige denkwijze. En wat jammer van die zogenaamde intelligentie dat je niet snapt dat dat niet werkt bij mannen
Buiten relaties hoeft het van mij niet. Binnen relaties juist wel, maar niet omdat ik het zou an sich zo leuk vind.
donderdag 6 november 2025 om 14:14
Je posts geven maar weer eens aan dat hoogbegaafd en hoog intelligent twee heel verschillende zaken zijn. Om over je EQ nog maar te zwijgen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 6 november 2025 om 14:18
1,5 vrije dag. Dieeten is gratis.BuzzieBee schreef: ↑06-11-2025 14:06Zekersteweten, dan is je plaatje 100% perfect. Daar kan niemand meer tegenop. Maar je hebt maar anderhalf uur per week dus moet je alvast met iets van Excel alvast een overzichtje maken hoor. Anders red je dat nooit. Alleen al om al die profielen te checken en alle informatie los te krijgen die je nodig hebt. Ik kan alvast wel een template voor je maken. Ben daar enorm goed in want is een groot deel van mijn werk ook. Ik kan er meteen een analyse model op losgooien in PowerBI zodat je de beste matches automatisch onder elkaar krijgt. Kan niet mis gaan
donderdag 6 november 2025 om 14:26
donderdag 6 november 2025 om 14:27
Dat, bedankt.
donderdag 6 november 2025 om 14:28
Je maakt een grap, maar ik denk echt dat een bmi van 26 het probleem is.
donderdag 6 november 2025 om 14:29
Heb je je BMI in je profiel gezet dan? Weghalen die hap. Meteen! Daarom krijg je dus geen likes. Wie zet dat nou in zijn profieltekst. Je zet je BH maat er toch ook niet in? Of heb je dat ook gedaan?
donderdag 6 november 2025 om 14:36
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in