2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
GRRRR mijn hele stuk tekst is weg.Bah! Ik ga nu zwemmen
hoi meiden,

al gezellig hier! Ik heb gisteren 2 mooie babies op de wereld geholpen. Was wel vreselijk druk, ik was met 4 vrouwen bezig alleen toen kregen ze zo ongeveer allemaal tegelijk volledige ontsluiting enzo. Dus toen maar de arts assistent erbij gehaald want dat red ik niet alleen natuurlijk, Uiteindelijk wel een goed gevoel erbij hoor, ze hebben alle aandacht gekregen en de bevallingen gingen allemaal goed. Kon wel pas om 21.00 uur eindelijk zelf wat eten hihi, maar goed daar komt ik wel overheen. Hopelijk vanavond wel iets minder hectisch!

OGG morgen is de grote dag!!! Ik heb nu wel zo'n vermoeden waar je foto's gemaakt gaan worden. Dan hoop ik idd dat het vandaag droog blijft. Hier nu een flauw zonnetje ik zal het naar jullie toesturen!

Missc, ik lust ook wel een stukje!! Alleen moet ik vanmiddag weer werken en ook nog douchen, ga ik denk ik niet redden dus...

Rossia super zeg al die kaartjes! Leuk dat mensen zo meeleven.

Mimpje, bah ongesteld vervelend he, ik weet er alles van. Alleen ben jij waarschijnlijk wel minder teleurgesteld dan ik.

Teddy oh ja jij nog gefeliciteerd met schoonmama idd! Nog een leuke avond gehad?

zo ik heb gisteren de eerste pil clomid weer op, hopelijk deze maand weer weinig last van. Had wel de neiging om alles de prullenbak in te gooien, zo van het helpt toch niet, maar goed die gedachte heb ik maar weer opzij gezet. Vanavond weer werken en morgen ook, heb eigenlijk geen zin maar als ik er ben gaat het wel weer hoor. Ik heb wel heel veel zin in ons weekendje weg in augustus. Nog 3 weekjes!!!

zo ga eens douchen!

x Floortje
Ellein vergeet ik jou helemaal, sorry! Klinkt schattig hoe kleine man zo aandachtig bezig is met zijn speeltje, echt alles aan het ontdekken dus!
Oh Missc, dat is een goede. Ik zal een lijst maken inderdaad van wie ik nu een kaartje heb ontvangen.

Ellein, nog even en hij loopt door de kamer. Wat schattig dat hij nu al zo op ontdekking is he. Grote man!! Al mijn lieve vriendinnetjes waren al op de hoogte van de behandeling en dus ook heel snel op de hoogte van de zwangerschap. Mijn vriendinnengroep is niet zo heel groot, maar heb wel de meest lieve! Van de week heb ik een andere vriendin ingelicht, maar die weet niet van de behandeling en dat laten we ook zo. Rossiaman gaat dat ook niet aan de grote klok hangen. Dat is niet zo interessant verder. Dus na vandaag zal de tam tam verder het werk doen.

Mimpje, zwem ze!

Floortje, goed bezig geweest gister. Lijkt me best hectisch als ze allemaal op dezelfde tijd ontsluiting hebben. Gelukkig heb je goede hulp gehad. Succes met de nieuwe kuur. Hoop dat het vruchtbare maand voor je is. Ik begin alweer vast met duimen.
goodmorning., Hier ook al om 6 uur wakker. grrr...

gisteravond was mini helemaal hyperdepieper van al die mensen de hele dag. We waren rond half 9 thuis en ze sliep pas om 10 uur. Ze had zoveel te vertellen aan kermit. Tegen 12 uur schrok ze ineens wakker en moest ze echt ontzettend hard huilen. zo zielig. dikke tranen. Vraag me dan af of die kleintjes dromen ofzo.

Om 6 uur vond ze het wel best en had ze honger. naja prima. Daarna heeft ze nog tot alf 10 geslapen dus geen probleem. net weer heerlijk en fruitcocktail op en nu in de wipper voor de tweenies. Kan mama even bijlezen....

Missc, jammie taart!! daar heb ik ook wel zin in.

Ellein hier is het nog droog en schijnt het zonnetje zelfs. dus wie weet blijft dat bij jou ook wel zo. Veel plezier met de visite

Rossia, spannend hoor om het nu echt wereldkundig te maken, maar ook wel heel erg leuk. nog meer kaartjes straks. Wacht maar tot die kleine geboren is, dan hangt je huis vol.

Floortje drukke avond gehad dus. Lijkt me heel spannend. Je moet toch overal maar op tijd aanwezig zijn.

Michigan hoe gaat het bij jou? De voeding nog vervroegd?

Mini is hier nu over op de opvolgmelk. Meng het nog wel met haar oude pak, maar heb nu gewoon de standaard gekocht. Gaat tot op heden prima.

missc, ben wel benieuwd naar jullie geboortekaartje. kun je hem op de mail zetten?
Teddy gelukkig zijn de afstanden tussen de kamers niet te groot hihi, dus hoef niet ver te rennen! Heb wel iemand laten wachten met hechten omdat ik vond dat ik daar echt even de tijd voor moest nemen. Die had ik op dat moment niet, dus heb ik eerst de andere baby geboren laten worden waarna ik in alle rust kon hechten. Was mw geloof ik ook wel blij, liever zo dan dat ik het gehaast en dus misschien slordig doe!
Hmmm.. hier komt het nu ook met bakken uit de hemel!! En donker, t lijkt wel nacht!

Floortje, dat klinkt als een drukke dienst zeg.. 4 dames tegelijk volledige ontsluiting.. ren je dan van kamer naar kamer?

Pfff.. kan me voorstellen dat je na zo'n dienst moe maar voldaan bent.

Ik hoop dat de clomid deze cyclus nog beter zijn werk doet meissie...

Teddy, bij jou ook al zo'n vroege vogel.. fijn dat ze na de voeding nog even wilde slapen! Ik geloof er wel in hoor dat die kleintjes alle indrukken van overdag 's nachts verwerken en misschien daarom wel eens huilend wakker worden. Wat leuk dat ze dan nog een poosje tegen kermit ligt te kletsen hihi

t kaartje is nog niet klaar, maar ik zal wat op de mail zetten zodat jullie een indruk krijgen.

Mimpje, veel plezier met zwemmen! Hoe gaat t met de kleine inmiddels?

Ellein, jouw mannetje is al echt aan het spelen dus, leuk!! Ik denk eerlijk gezegd dat het dan ook echt leuk wordt, als ze een paar maanden oud zijn. Enne, kom maar langs hoor vanmiddag, gezellig! Moet ik nu wel snel gaan beginnen met bakken geloof ik
welke trein moet ik nemen missc? heb weinig op het programma vandaag.
Ik denk dat t dus 2 taarten worden.. t wordt nog druk hier hahaha.. En t grappige is: ik zou het echt heel leuk en spannend vinden jullie allemaal te zien!

Iets heel anders: ik kreeg van de week bericht van het UWV over mijn WAZO-uitkering. Maareh, zou die brief niet naar mijn werkgever moeten, die dit heeft aangevraagd, ik krijg toch gewoon mijn salaris doorbetaald?
Oe Teddy ook al zo vroeg wakker. Gelukkig daarna nog wel even een tukkie gedaan. Dat moet toch de boel een beetje verzachten. Wel schattig dat mini zulke vriendjes is met Kermit. Het klinkt heel gezellig.

Missc, hier is het weer een beetje blauw, maar daarachter komt weer een donkere lucht aan. Het zal wel een beetje halen en brengen zijn vandaag.
Missc, cross... Ga maar gauw aan de bakkerij, want je redt het anders niet hihi. Ben ook benieuwd naar jullie allemaal irl!
lijkt mij ook erg leuk missc!

die brief heb ik ook gehad. Je krijgt gewoon je salaris via je werkgever gestort. Geen idee waarom je dan toch die brief krijgt eigenlijk. Bij mij stond erin dat ze de aanvraag hadden ontvangen en mij nog zouden berichten over de hoogte van de uitkering. Dat bericht heb ik nooit gekregen, maar wel salaris.
he rossia, ja kermit en mini zijn dikke maatjes. alhoewel hij 's morgens aan het voeteneind ligt en Bries (het rode beest van de hema) in innige omhelzing met mini. Kermit is dus een goede luistervriend maar geen slaapmateriaal. Ach ja, je moet je plaats weten he?
he michigan online
aha.. hier een soortgelijke brief dat er nog bericht volgt wanneer de aanvraag is beoordeeld. Nouja, we zien t wel.

Ik ga me vandaag maar eens bezighouden met de zkh-tas.. zit de tips van Hills op de mail te lezen.. erg handig hoor!
quote:Teddy82 schreef op 24 juli 2009 @ 11:39:

he rossia, ja kermit en mini zijn dikke maatjes. alhoewel hij 's morgens aan het voeteneind ligt en Bries (het rode beest van de hema) in innige omhelzing met mini. Kermit is dus een goede luistervriend maar geen slaapmateriaal. Ach ja, je moet je plaats weten he?Net als in t echte leven toch? Mijn luistervrienden waren ook 9 van de 10x geen slaapmateriaal
quote:missc schreef op 24 juli 2009 @ 11:46:

[...]

Net als in t echte leven toch? Mijn luistervrienden waren ook 9 van de 10x geen slaapmateriaal
hehehehehehe

sorry lig echt onder mijn bureau nu!
tja nu ik er zo over nadenk lijkt me dat een hele verstandige beslissing van mini. Is toch niet de bedoeling dat ze met iedereen het bed induikt later hahahahaha
ach kermit blijft er erg koel onder
de ziekenhuistas? tja wat ging daar ook weer allemaal in?

die tips waren inderdaad handig. Tcoh jammer dat hills ons niet meer aardig vind
Ik heb de tip van Ellein (over een schoon shirt voor vriendlief) ook onthouden, die vond ik ook erg grappig. Dus die gaat ook in de tas.

Tja, jammer he dat we van Hills niks meer horen. Blijkbaar druk met andere dingen en dat is ook prima.

Wat ik alleen erg lastig vind, is wat voor (voedings)bh's ik nu moet kopen. Raar maar waar: ik draag nu nog gewoon mijn 'oude' bh's (ok, ze zitten ietwat krap) maar zou niet weten wat voor maat ik moet aanschaffen voor straks!
tip van Floortje, vergeet niet een badcape of omslagdoek mee te nemen. Best veel mensen vergeten die en dan ligt je kindje in zo'n suf ziekenhuisdekentje....

Schoon shirt voor manlief kan idd geen overbodige luxe zijn.

Qua bh's kan ik je niet echt helpen...
gewoon de maat die je nu draagt. Er zit nogal wat rek in die dingen. tenminste dat is mijn ervaring. Als ze nu wat krap zitten zou je een maat groter kunnen nemen. De eerste dagen na de bevalling kan je zo 3 maten groter zijn, maar daarna zakt het wel weer iets af.
goeie tip floortje. die had ik er wel in gelukkig. vergeet ook de onderboeken en sokken voor manlief niet. mocht ie blijven slapen. Batteriijen, geheugenkaartjes. kleingeld, oplader, pantoffels. pyjamabroek of joggingbroek ofzo. kleertjes in 2 maten, paspoort, bewijs van erkenning....

*denkt nog even verder*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven