een affaire
maandag 17 november 2025 om 20:46
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
dinsdag 18 november 2025 om 09:12
"Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren."
Dit staat in de 3e zin van je bericht, en pas in de allerlaatste zin van je bericht, alsof het om iets totaal onbelangrijks gaat, wat je bijna vergat te melden, staat dat je zelf ook getrouwd bent en een gezin hebt?!
Dat is wel opvallend.
Wat gaat er mis in JOUW gezin? En wat heb je er al aan gedaan om daar verandering in te brengen?
Dit staat in de 3e zin van je bericht, en pas in de allerlaatste zin van je bericht, alsof het om iets totaal onbelangrijks gaat, wat je bijna vergat te melden, staat dat je zelf ook getrouwd bent en een gezin hebt?!
Dat is wel opvallend.
Wat gaat er mis in JOUW gezin? En wat heb je er al aan gedaan om daar verandering in te brengen?
.
dinsdag 18 november 2025 om 09:14
Heb je het er voor over dat jouw huwelijk op de klippen loopt? Vrijwel alle vreemdgangers beeindigen vroeg of laat hun eigen relatie. Niet om met die ander verder te gaan. Wel omdat het uitkomt of omdat je het moeilijk vindt om met dat geheim in je huwelijk te blijven rondlopen of omdat je steeds slechter over je huwelijk gaat denken.
dinsdag 18 november 2025 om 09:59
Ik zou het met je partner bespreken.
Voor jouw (open?) huwelijk en gezin is dit kennelijk geen bezwaar, maar dit contact klinkt toch als een wespennest, dus ik denk dat je partner je toch gaat aanraden dit contact te laten voor wat het is en verder te kijken naar andere contacten voor de polygame invulling van jullie relatie.
Voor jouw (open?) huwelijk en gezin is dit kennelijk geen bezwaar, maar dit contact klinkt toch als een wespennest, dus ik denk dat je partner je toch gaat aanraden dit contact te laten voor wat het is en verder te kijken naar andere contacten voor de polygame invulling van jullie relatie.
dinsdag 18 november 2025 om 10:06
Vier maanden vind ik best een lange tijd; logisch dat gevoelens dan sterker worden en het je meer gaat beheersen. Ik zou er eerlijk gezegd mee stoppen. Het feit dat je nu al bang bent jezelf erin te gaan verliezen, is al een belangrijk signaal. Begrijp ik het goed dat jij en je partner een open relatie hebben?
dinsdag 18 november 2025 om 10:20
Tijd om eerst eens te kijken naar de problemen in je eigen relatie. Als jij openstaat voor een ander zal er iets met je eigen man niet goedzitten. Het is niet heel moeilijk om op te gaan in deze fantasie. Alles is nieuw en spannend. En nieuwe lover heeft belang bij jullie contact dus doet moeite (gratis seks is niet zomaar te krijgen voor mannen). Bedenk dat de kans enorm is dat hij zijn gezin niet verlaat. Jij bent leuk voor erbij. Als het past in zijn agenda. Denk goed na of jij dat wilt. Je krijgt nu al gevoelens en dat is vragen om problemen. Dit contact is niet echt. En deze man ook niet. Natuurlijk kan jouw eigen partner daar nooit de concurrentie mee aangaan.
Bespreek met je eigen partner de mogelijkheid om jullie relatie te gaan openen. Dan heb je de vrijheid om eigen dingen te doen zonder leugens en bedrog. En dan ben je niet afhankelijk van alleen deze foute man. Maar kunt mensen treffen die dit ook doen.
Bespreek met je eigen partner de mogelijkheid om jullie relatie te gaan openen. Dan heb je de vrijheid om eigen dingen te doen zonder leugens en bedrog. En dan ben je niet afhankelijk van alleen deze foute man. Maar kunt mensen treffen die dit ook doen.
dinsdag 18 november 2025 om 10:38
Nee natuurlijk niet.Mariana schreef: ↑18-11-2025 09:14Heb je het er voor over dat jouw huwelijk op de klippen loopt? Vrijwel alle vreemdgangers beeindigen vroeg of laat hun eigen relatie. Niet om met die ander verder te gaan. Wel omdat het uitkomt of omdat je het moeilijk vindt om met dat geheim in je huwelijk te blijven rondlopen of omdat je steeds slechter over je huwelijk gaat denken.
Maar mijn huwelijk is ook niet meer wat het was geweest helaas. En dit is natuurlijk geen excuus!
We hebben wel nog sex. Maar emotionele verbinding niet meer.
dinsdag 18 november 2025 om 10:41
Nee wij hebben geen open relatie.Koffiezetapparaat schreef: ↑18-11-2025 10:06Vier maanden vind ik best een lange tijd; logisch dat gevoelens dan sterker worden en het je meer gaat beheersen. Ik zou er eerlijk gezegd mee stoppen. Het feit dat je nu al bang bent jezelf erin te gaan verliezen, is al een belangrijk signaal. Begrijp ik het goed dat jij en je partner een open relatie hebben?
Als dit uitkomt dan zeker grote ellende.
En onze kids van beide gezinnen natuurlijk die hier in mee gesleurd worden.
Ik vind het heel lastig.
We zien elkaar wekelijks.
En ik ben bang dat ik hier veel te veel me bezig ben momenteel.
dinsdag 18 november 2025 om 10:42
Goh.Yara2025 schreef: ↑18-11-2025 10:41Nee wij hebben geen open relatie.
Ik vind het heel lastig.
dinsdag 18 november 2025 om 10:47
Dus je voorziet terecht een hoop ellende (arme kinderen) maar toch vraag je je af of je hiermee door moet gaan.... Heel veel dommer gaat het niet worden hoor. En uiteraard is het bullshit dat jullie nog wel sex hebben maar geen emotionele verbinding. Die smoes heb je jezelf aangepraat. Net zoals hij zegt dat zijn huwelijk al jaren slecht is.Yara2025 schreef: ↑18-11-2025 10:41Nee wij hebben geen open relatie.
Ik vind het heel lastig.
Stort je kinderen maar een paar jaar de ellende in. Van dichtbij meegemaakt wat het doet met kinderen. Zo zielig.
dinsdag 18 november 2025 om 10:47
Dit is zeker waar.evelien2010 schreef: ↑18-11-2025 10:20Tijd om eerst eens te kijken naar de problemen in je eigen relatie. Als jij openstaat voor een ander zal er iets met je eigen man niet goedzitten. Het is niet heel moeilijk om op te gaan in deze fantasie. Alles is nieuw en spannend. En nieuwe lover heeft belang bij jullie contact dus doet moeite (gratis seks is niet zomaar te krijgen voor mannen). Bedenk dat de kans enorm is dat hij zijn gezin niet verlaat. Jij bent leuk voor erbij. Als het past in zijn agenda. Denk goed na of jij dat wilt. Je krijgt nu al gevoelens en dat is vragen om problemen. Dit contact is niet echt. En deze man ook niet. Natuurlijk kan jouw eigen partner daar nooit de concurrentie mee aangaan.
Ik heb het al aangegeven aan minnaar dat ik twijfel om ermee te kappen!
Hij vond dit niet leuk. En deed ineens wat afstandelijk.
We zien elkaar wekelijks en dat helpt ook niet echt mee. Er komen gevoelens bij kijken.
hij reist 3 kwartier en haalt mij op vanuit mijn woonplaats en gaan vaak dan in Amsterdam wat doen.
Lunchen, winkelen, en soms dus een hele dag een hotel date.
Tja het is indd spannend en nieuw.
Maar hij weet dit ook en heb ook gezegd tegen hem: wat als er gevoelens bij komen of verliefdheid.
Hij vond het niet erg zei die, mits je de relatie niet vergeet.
Maar wij beiden zijn niet van plan ons gezin te verlaten.
dinsdag 18 november 2025 om 10:49
Er is zeker wel sex, alleen niet meer zoals voor heen. Of heel vaak ofzo.wolkie schreef: ↑18-11-2025 10:47Dus je voorziet terecht een hoop ellende (arme kinderen) maar toch vraag je je af of je hiermee door moet gaan.... Heel veel dommer gaat het niet worden hoor. En uiteraard is het bullshit dat jullie nog wel sex hebben maar geen emotionele verbinding. Die smoes heb je jezelf aangepraat. Net zoals hij zegt dat zijn huwelijk al jaren slecht is.
Stort je kinderen maar een paar jaar de ellende in. Van dichtbij meegemaakt wat het doet met kinderen. Zo zielig.
Maar je hebt gelijk, kinderen worden het dupe.
Alleen ik merk wel dat ik door deze man veel leuker ben en vrolijker etc.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in