een affaire

17-11-2025 20:46 282 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.

Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.

En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.

In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.

(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Yara2025 schreef:
18-11-2025 16:07
Ja dit komt zeker ergens vandaan..
Tuurlijk heb ik gevoelens van schaamte en schuldgevoel als
thuis kom naar me gezin.
Is vanzelfsprekend,
wat
Moet ik daar nog over zeggen??

Dit heb ik meerdere keren ook gezegd tegen minnaar. Hij wil dit niet telkens aanhoren van mij
Zegt hij.

Zelf vind
Hij dit wel fijn en was bewust op zoek naar een lange affaire met iemand.

Waar ligt jouw prioriteit eigenlijk? Bij je kinderen, of bij die waardeloze sekspartner van je?
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
Yara2025 schreef:
thuis kom naar me gezin.
Is vanzelfsprekend,
wat

Dit heb ik meerdere keren ook gezegd tegen minnaar. Hij wil dit niet telkens aanhoren van mij
Zegt hij.

Zelf vind
En ondanks je schuldgevoel, leek het je wel handig om enkele weken na je andere minnaar weer een nieuwe minnaar te nemen?
aurora79 schreef:
18-11-2025 16:11
En ondanks je schuldgevoel, leek het je wel handig om enkele weken na je andere minnaar weer een nieuwe minnaar te nemen?
En dit.
aurora79 schreef:
Huh? Is dit nummer twee? Owkeeee. Ik rust mijn kaas.
Yara2025 schreef:
thuis kom naar me gezin.
Is vanzelfsprekend,
wat

Zegt hij.

Zelf vind
Schuldgevoelens hebben ook een functie hé.
Meestal om je aan te zetten tot nadenken en uiteindelijk tot actie.

Eerlijk gezegd komt het op mij heel naïef over hoe je naar deze man kijkt. Een man die echt niet meer bij zijn vrouw wil zijn en werkelijk voor een ander wil gaan, maakt daar vroeg of laat werk van. Zeker als hij al jaren ongelukkig zou zijn. Dan blijft hij niet hangen in een soort halfslachtige situatie “omdat zijn huis anders naar haar gaat” of iets in die trant. Dat is een verhaal dat veel minnaars vertellen om de boel te rekken zonder iets te hoeven veranderen.

En het patroon dat jij beschrijft zegt eigenlijk al genoeg. Na de seks hoor je dagen niets van hem. Dat is niet hoe iemand zich gedraagt die verliefd is of die jou ziet als zijn toekomst. Dat is hoe iemand zich gedraagt die vooral voor het fysieke komt en daarna teruggaat naar zijn eigen leven.

Maar wat ga je nu vanavond met hem bespreken dan? Ik ben wel benieuwd.
Zenah schreef:
18-11-2025 16:19
Schuldgevoelens hebben ook een functie hé.
Meestal om je aan te zetten tot nadenken en uiteindelijk tot actie.

Eerlijk gezegd komt het op mij heel naïef over hoe je naar deze man kijkt. Een man die echt niet meer bij zijn vrouw wil zijn en werkelijk voor een ander wil gaan, maakt daar vroeg of laat werk van. Zeker als hij al jaren ongelukkig zou zijn. Dan blijft hij niet hangen in een soort halfslachtige situatie “omdat zijn huis anders naar haar gaat” of iets in die trant. Dat is een verhaal dat veel minnaars vertellen om de boel te rekken zonder iets te hoeven veranderen.

En het patroon dat jij beschrijft zegt eigenlijk al genoeg. Na de seks hoor je dagen niets van hem. Dat is niet hoe iemand zich gedraagt die verliefd is of die jou ziet als zijn toekomst. Dat is hoe iemand zich gedraagt die vooral voor het fysieke komt en daarna teruggaat naar zijn eigen leven.

Maar wat ga je nu vanavond met hem bespreken dan? Ik ben wel benieuwd.
Als dit nummer twee is, dan heeft het niks te maken met naïviteit. Dan vind ik het berekenend en dan verpak je het als naïef. Arme man en arme kinderen. Zij verdienen echt beter.
Bontebok schreef:
18-11-2025 16:25
Als dit nummer twee is, dan heeft het niks te maken met naïviteit. Dan vind ik het berekenend en dan verpak je het als naïef. Arme man en arme kinderen. Zij verdienen echt beter.
Als dit inderdaad minnaar nummer twee is, dan kun je inderdaad niet meer spreken van “per ongeluk ergens in belanden”. Dat laat vooral zien dat ze in een bepaald patroon blijft terugvallen.

Maar ik denk niet dat het zo simpel is als: “berekenend” en daarmee klaar.
Zulke situaties ontstaan vaak uit emotionele leegte, onzekerheid, impulsiviteit, vluchtgedrag etc. niet omdat iemand er een strategisch plan op nahoudt. En To komt (sorry To) niet over als iemand die diep doordacht handelt. Dat zie je ook aan haar reactie: ze heeft schuldgevoelens over haar handelen, maar weet niet wat ze ermee moet en duwt ze weg als iets dat nu eenmaal “bij vreemdgaan hoort”.

Maar hoe je het ook wendt of keert: het eindresultaat is even schadelijk.
Wat zij wel of niet mankeert, verandert niets aan de impact op haar man en kinderen.
En ja, zij verdienen beter.
Zenah schreef:
18-11-2025 16:19
Een man die echt niet meer bij zijn vrouw wil zijn en werkelijk voor een ander wil gaan, maakt daar vroeg of laat werk van. Zeker als hij al jaren ongelukkig zou zijn. Dan blijft hij niet hangen in een soort halfslachtige situatie “omdat zijn huis anders naar haar gaat” of iets in die trant. Dat is een verhaal dat veel minnaars vertellen om de boel te rekken zonder iets te hoeven veranderen.
Maar hij wil helemaal niet weg bij zijn vrouw, daar is hij vrij duidelijk over.
Zenah schreef:
18-11-2025 16:36
Als dit inderdaad minnaar nummer twee is, dan kun je inderdaad niet meer spreken van “per ongeluk ergens in belanden”. Dat laat vooral zien dat ze in een bepaald patroon blijft terugvallen.

Maar ik denk niet dat het zo simpel is als: “berekenend” en daarmee klaar.
Zulke situaties ontstaan vaak uit emotionele leegte, onzekerheid, impulsiviteit, vluchtgedrag etc. niet omdat iemand er een strategisch plan op nahoudt. En To komt (sorry To) niet over als iemand die diep doordacht handelt. Dat zie je ook aan haar reactie: ze heeft schuldgevoelens over haar handelen, maar weet niet wat ze ermee moet en duwt ze weg als iets dat nu eenmaal “bij vreemdgaan hoort”.

Maar hoe je het ook wendt of keert: het eindresultaat is even schadelijk.
Wat zij wel of niet mankeert, verandert niets aan de impact op haar man en kinderen.
En ja, zij verdienen beter.
Ja, ik ben het helemaal met je eens. Ik ben ook van mening dat TO hulp moet zoeken bij psycholoog. Het probleem zit namelijk bij haar en bij niemand anders.
Bontebok schreef:
18-11-2025 16:13
Huh? Is dit nummer twee? Owkeeee. Ik rust mijn kaas.
nee 3
aurora79 schreef:
Inmiddels nr 3 vlgs mij, ze volgen elkaar snel op na enkel wat extra aandacht :bonk:
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
18-11-2025 17:31
Inmiddels nr 3 vlgs mij, ze volgen elkaar snel op na enkel wat extra aandacht :bonk:
Oh en ‘hahahaha’ vergeten toe te voegen :rolling:
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
18-11-2025 17:33
Oh en ‘hahahaha’ vergeten toe te voegen :rolling:
juist
VGM1980 schreef:
18-11-2025 17:30
nee 3
Jemig.
Tulpje22 schreef:
18-11-2025 14:18
Hoe doe je dat dan? Je hebt een man en gezin. Kinderen die nog thuiswonen? En dan ben jij een hele dag in een hotel en jij haalt je in jouw woonplaats op? Niemand die iets doorheeft? Je man/gezin mist jou niet als je een hele dag weg bent? Wat zeg je thuis dan? Nou ja snap dat het kan hoor, velen zullen dat zo doen, maar kan me niet voorstellen hoe ik dat dan zou moeten doen. Ik werk 4 dagen. Op m'n vrije dag ben ik thuis. Dan zou ik echt iets moeten verzinnen waardoor ik de hele dag weg kan zijn. Een keer kan, maar als dat vaak is? Of telkens een hele zaterdag weg. Nee hier zou man en kinderen dat wel wat gek vinden denk ik.
Niet iedereen heeft een symbiotische relatie met hun partner.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 14:35
Armoe?
Hotel vind ik geen armoe haha
Sex in een auto of ergens in de bossen zou pas armoe zijn. Hahaha
Op je rug voor een andere kerel terwijl jullie allebei je geliefde voorliegen wel.
Dat jij je hiervoor leent. Man man. Wat een treurnis.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 14:29
Dagje Amsterdam met vriendinnen
Of dagje Utrecht met vriendinnen.
Man is altijd later thuis dan ik van werk.

Minnaar werkt fulltime maar heeft veel vrijheid onder werktijd.
Dus dan werkt hij gewoon in de avond wat meer.
En dit doen we 2x per maand hele dag in een hotel.
Andere keren is het 3,5 uur ergens ontbijten wandelen etc.
Dat is gewoon onder schooltijd. En op de dagen dat ik niet werk.

Als ik 2x per maand een dag vrij neem, heb ik geen vrije dagen meer over voor een gezinsvakantie..
Rooss4.0 schreef:
18-11-2025 16:38
Maar hij wil helemaal niet weg bij zijn vrouw, daar is hij vrij duidelijk over.
Inderdaad.

To, je hoort hem na de seks 2 dagen niet omdat hij kwijt is wat hij kwijt wou. Zijn kwakje.
Misschien je man inlichten en hem laten beslissen hoe het nu verder moet?
Tulpje22 schreef:
18-11-2025 14:58
2x per maand is gewoon om de week dus, is alsnog vaak.
Je kinderen zijn nog jong, want ze hebben oppas nodig. Maar jij gaat wel gewoon steeds een dagje 'winkelen met vriendinnen'. Voor je man geen probleem dat jij weer een hele dag weg bent en hij de kinderen heeft? Niet dat hij er nuet voor kan zorgen, maar als je zo vaak weg gaat... En hij stelt geen vragen over wat je gekocht hebt tijdens het winkelen? En hij spreekt bij toeval nooit geen vriendinnen/mannen van die vriendinnen over jullie dagjes uit. Het klinkt voor mij alsof dit snel uit gaat komen. Niemand die jullie samen ziet, aangezien hij jou in jouw woonplaats op komt halen?
Man is dan aan het werk. En na school gaan de kinderen mee met onze oppas, en heel soms met oma mee. (Heel fout i know)
Man kent niet al m’n vriendinnen hoor.
Sommige gewoon bij naam bijv.
Vaak heb ik weleens wat dingen besteld of geshopt en die bewaar ik gewoon in m’n kast. Mocht hij eens vragen wat ik heb gekocht,
Doet hij eigenlijk zelden.
Vraagt wel waar we hebben gegeten bijv.

We gaan natuurlijk niet in mijn woonplaats.
Hij haalt me alleen iets verder op hier vandaan kwartier van mijn woonplek.
En dan rijden we weg richting Adam of Utrecht ofzo.
Ommetje schreef:
18-11-2025 18:04
Als ik 2x per maand een dag vrij neem, heb ik geen vrije dagen meer over voor een gezinsvakantie..
Ik neem geen vrij hoor.
Ik werk parttime
En jij zelf neemt ook geen vrij.
Hij is gewoon bereikbaar voor cliënten.
En als hij thuis is werkt hij in de avond gewoon extra.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 18:44
Man is dan aan het werk. En na school gaan de kinderen mee met onze oppas, en heel soms met oma mee. (Heel fout i know)
Vaak heb ik weleens wat dingen besteld of geshopt en die bewaar ik gewoon in m’n kast. Mocht hij eens vragen wat ik heb gekocht,

Goed bezig TO. Ik wil mijn eerdere vraag aanvullen. Dus: waar ligt jouw prioriteit? Bij je kinderen of bij die waardeloze sekspartner van je? Of gewoon bij jezelf? Als jij je pleziertjes maar hebt?
dweedledee schreef:
18-11-2025 18:04
Dat jij je hiervoor leent. Man man. Wat een treurnis.
Dit. Ik dacht niet dat zulke vrouwen bestonden. Dus wel.
Attraverso schreef:
18-11-2025 18:10
Inderdaad.

To, je hoort hem na de seks 2 dagen niet omdat hij kwijt is wat hij kwijt wou. Zijn kwakje.
Misschien je man inlichten en hem laten beslissen hoe het nu verder moet?
Ja zoiets dacht ik al.
En niemand heeft het hier over: weg gaan bij z’n vrouw.

Wil ik niet en hij ook niet.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 18:44

Ik ben het wel eens met de reacties die zeggen dat je totaal geen idee lijkt te hebben van de impact die jouw bedrog heeft/gaat hebben op je gezin. Je lijkt er gewoon echt totaal geen probleem mee te hebben om de boel te bedriegen. Dit is al minnaar drie?!
Er is echt iets mis met je morele kompas.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven