Vreemdgegaan

22-11-2025 13:24 378 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi mensen,

Ik durf dit met niemand in mijn omgeving te bespreken vandaar dat ik er hier een topic over open. Ik weet niet hoe het zo ver heeft kunnen komen, maar ik ben verliefd geraakt op iemand buiten mijn huwelijk en heb na heel lang proberen om er niets mee te doen op een zwak moment toch aan de gevoelens toegegeven.

Ik schaam mij dood om dit te zeggen, maar we zijn meerdere keren met elkaar naar bed geweest waarvan éen keer de condoom is geknapt en ik ben er nu sinds twee weken achtergekomen dat ik zwanger ben. Als ik terug reken denk ik dat het van hem moet zijn.

Abortus is geen optie voor mij daar ben ik fel op tegen en ik wil het mijn man niet vertellen omdat ik alles kan kwijtraken.

Ik weet dat ik er echt een puinhoop van heb gemaakt en snap het volledig als ik harde reacties hierop krijg, maar hoop toch ook op een beetje begrip en advies, want ik zit met mijn handen in het haar, heb al dagen niet goed gegeten en geslapen…

Alvast bedankt voor dr reacties.
Lilly schreef:
23-11-2025 17:29
Gelukkig is het een hele lieve man
Nou wat kan er dan nog mis gaan! Succes TO, het komt vast allemaal helemaal in orde!
Graftak!
Lilly schreef:
Dat risico loop ik sowieso al. Dat is het punt. Gelukkig is het een hele lieve man, ik denk dat we met een goed gesprek wel tot gemeenschappelijke grond kunnen komen.
Als in: jullie gaan dit samen geheim houden voor de rest van de wereld? Hoe romantisch...
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
Lilly schreef:
Dat risico loop ik sowieso al. Dat is het punt. Gelukkig is het een hele lieve man, ik denk dat we met een goed gesprek wel tot gemeenschappelijke grond kunnen komen.
En hoe precies ziet dat er dan uit?
There is always something happening, and it's usually right now
Heeft die lieve man een beetje een behoorlijk huis? Waar jij en de ongeboren vrucht bij in passen zeg maar? Of nee, laat me raden: je bent nog niet bij hem thuis geweest. Straks is hij ook getrouwd :hihi:
Graftak!
Sunflower_cookie schreef:
23-11-2025 17:31
Of TO hoopt dat minnaar zo blij is, zij samen overgaan in een relatie en ze toch gaat scheiden van man. Haar zoon heeft dan tenminste een bonus vader en is TO geen alleenstaande moeder. Dan is er nog ellende, maar niet zo erg.
Ik hou van mijn man en ik wil nog steeds met hem oud worden.
Attraverso schreef:
23-11-2025 14:47
Dat moest je dan bedacht hebben voor je herhaaldelijk vreemd ging.
Jammer dat je zoontje niet alles voor jou is en nu komt daar nog een kind bij waar jij niets om geeft.
Wat een onzin.
Er gaan hele legioenen mensen vreemd, dat is heel kut maar betekent niet dat al die mensen niet om hun kinderen geven.
Lilly schreef:
23-11-2025 17:35
Vanwaar dan de reden om meerdere keren met de single buurman te neuken?
Honey, you should see me in a crown
Lilly schreef:

Twee mensen die van elkaar houden doen niet aan buitenechtelijke slippertjes! Deze man verdient een vrouw die niet op meerdere fronten zo ontzettend wordt bedrogen door zn vrouw.

Je loog zelfs over het feit dat je griep had en daarom in bed lag!!
Eurus schreef:
23-11-2025 17:37
Vanwaar dan de reden om meerdere keren met de single buurman te neuken?
Nou ja, daar moet ik Framboosje dan weer gelijk in geven: vreemdgaan op zich is natuurlijk vrij menselijk. Het is vooral het gelieg en gebedrieg wat mij tegenstaat.
Graftak!
Lilly schreef:
Als dit uitkomt (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren), is ie vast helemaal klaar met jou. En dan kunnen jullie naar de rechtbank voor het ontkennen van het vaderschap.

Wat ben jij een ongelofelijk egoïst. Niet best.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 17:40
Nou ja, daar moet ik Framboosje dan weer gelijk in geven: vreemdgaan op zich is natuurlijk vrij menselijk. Het is vooral het gelieg en gebedrieg wat mij tegenstaat.
Zeker menselijk, maar niet achteraf gaan kwelen dat je o zo veel van je man houdt.
Marathonloopster schreef:
23-11-2025 17:28
Begrijp ook niet waarom TO zo fel tegen abortus is. In dit geval is het een godsgeschenk dat de mogelijkheid er is in Nederland. In principe voor TO de enige mogelijkheid om nog haar huwelijk te redden, mits TO niet wil dat er een scheiding komt. TO hoort op haar knieën dankbaar te zijn dat ze een abortus kan plegen!

Maar ik heb sterk het gevoel dat ze liever met enorm verraad en leugens rondloopt...

Een overtijdbehandeling is inderdaad de simpele oplossing als het echt zo zou zijn dat ze met haar man verder wil en haar zoon geen gebroken gezin wil aandoen. Ik heb sterk het gevoel dat ze hier een topic heeft geopend om reacties uit te lokken, wat natuurlijk ook prima is op deze koude zondag. Gezellig binnen bij de kachel over elkaar heen buitelen bij een controversieel onderwerp.
Lilly schreef:
Geloof ik graag, je kunt immers van meer mensen tegelijk houden.

Al had je alles wat je nu graag wilt met je gezin, misschien beter kunnen bedenken voor je het 'heel' vaak gezellig had met je minnaar.
Aangezien je al verliefd bent op hem, is dit niet een keer vreemdgaan met erna een sh*t gevoel. Dit is een affaire naast je huwelijk, omdat je hierin blijkbaar iets mist(e).

Ik lees ook nergens echt spijt, maar alleen een probleem: oeps zwanger, hoe dit en het hele scenario te verbergen voor mijn gezin?
Wat heeft het ermee te maken of die andere man lief is of niet? Of versta jij onder lief zijn dat hij precies doet wat jij graag wil, namelijk zich terugtrekken en voorgoed tegen iedereen zwijgen over het feit dat hij een kind heeft? Tot jouw huidige man er alsnog achterkomt en wil scheiden, want dan verwacht je waarschijnlijk wel opeens dat hij zijn deel doet.

Ik vind het echt bizar hoe je dit voor je ziet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
En heb je ook al al bedacht hoe je dan 'zwanger bent geraakt van je man', als die gemeenschappelijke grond er komt? Want ofwel gebruik je bij hem ook condooms en daar is er dan geen gescheurd, ofwel gebruik je iets anders maar hoe ben je dan zwanger geraakt van hem (of van je minnaar uberhaupt)?
kattentuintje wijzigde dit bericht op 23-11-2025 17:52
0.34% gewijzigd
We're just two lost souls
Hoe krijg je het over je hart dat jij en jouw nog niet ex-man straks al die felicitaties te ontvangen van familieleden, de buren, de collega's, de postbezorger of wie dan ook allemaal.

Nog niet ex-man helemaal blij. Jij fake blij.
Eurus schreef:
23-11-2025 17:43
Zeker menselijk, maar niet achteraf gaan kwelen dat je o zo veel van je man houdt.
Meh, je kunt ook best heel veel van je partner houden en toch een keer uit geiligheid of weet ik veel wat een scheve schaats rijden, het één sluit het ander echt niet uit. En meestal heeft zo'n scheve schaats ook niet meteen van die verstrekkende gevolgen en dan kun je het gewoon voor je houden. In dit geval (als het allemaal waar is) heeft TO die luxe niet meer en kan ze maar beter open kaart spelen, kome ervan wat komen wil. Of gewoon gaan voor die abortus natuurlijk.
Graftak!
Zoek je nu naar een manier om je huwelijk in stand te houden en je minnaar erbij te houden en de zwangerschap/baby te houden?
Liz23liz5 schreef:
23-11-2025 17:54
Zoek je nu naar een manier om je huwelijk in stand te houden en je minnaar erbij te houden en de zwangerschap/baby te houden?
Natuurlijk. Want dit is wel een liefdesbeeb van haar minnaar en haar. Een bekroning van hun liefde. TO vreet vast graag van twee wallen tegelijk. Ikke. Ikke. Ikke.
Kattentuintje schreef:
23-11-2025 17:52
En heb je ook al al bedacht hoe je dan 'zwanger bent geraakt van je man', als die gemeenschappelijke grond er komt? Want ofwel gebruik je bij hem ook condooms en daar is er dan geen gescheurd, ofwel gebruik je iets anders maar hoe ben je dan zwanger geraakt van hem (of van je minnaar uberhaupt)?
Daarom moet ze ook zo snel mogelijk met haar eigen man naar bed en dat condoom een beetje helpen met scheuren. Anders trapt die man er nooit meer in natuurlijk. Begrijp me goed, het zou mijn manier niet zijn, ik hou meer van een rustig leventje zonder leugen die me de rest van mijn leven achtervolgt. Maar voor zover ik heb begrepen is TO nu op een rijdende trein gestapt waar ze nooit meer vanaf kan dus dan geef ik graag tips hoor :hihi:
Graftak!
Liz23liz5 schreef:
23-11-2025 17:54
Daar lijkt het wel op idd.
There is always something happening, and it's usually right now
Sunflower_cookie schreef:
23-11-2025 17:46
Geloof ik graag, je kunt immers van meer mensen tegelijk houden.

Al had je alles wat je nu graag wilt met je gezin, misschien beter kunnen bedenken voor je het 'heel' vaak gezellig had met je minnaar.
Aangezien je al verliefd bent op hem, is dit niet een keer vreemdgaan met erna een sh*t gevoel. Dit is een affaire naast je huwelijk, omdat je hierin blijkbaar iets mist(e).

Ik lees ook nergens echt spijt, maar alleen een probleem: oeps zwanger, hoe dit en het hele scenario te verbergen voor mijn gezin?
Daar heb ik gisteren veel over nagedacht en ik kon niks bedenken wat ik mis bij mijn man. Hij is lief, een harde werker, zorgzaam, emotioneel aanwezig, attent, we genieten nog steeds echt van elkaar(ja, ook in bed). We waren wel super jong toen we een relatie kregen en daardoor niet veel ervaring met anderen.

De vader van mijn nog ongeboren kind is in veel opzichten een totaal ander type, we zijn tegenpolen en voel me mede daardoor als een magneet tot hem aangetrokken. Ondanks dat ik sterke gevoelens voor hem heb echter nooit de wens gehad om een leven met hem op te bouwen. Ik weet heel zeker dat mijn man het nog steeds voor mij is.
Are you kidding me? Ik mag toch hopen dat je niet serieus bent, TO. Ik snap niet hoe je zo’n grote beslissing zou kunnen nemen zonder een enorm schuldgevoel te hebben. De keuze om je man in de waan te laten dat dit zijn kind is, vind ik echt niet normaal. Dat is iets waar zowel je man als het kind later enorme schade van kan ondervinden. Ik heb hier echt geen woorden voor.
Marathonloopster schreef:
23-11-2025 17:40
Twee mensen die van elkaar houden doen niet aan buitenechtelijke slippertjes!
Jawel, zelfs zij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 17:53
Meh, je kunt ook best heel veel van je partner houden en toch een keer uit geiligheid of weet ik veel wat een scheve schaats rijden, het één sluit het ander echt niet uit. En meestal heeft zo'n scheve schaats ook niet meteen van die verstrekkende gevolgen en dan kun je het gewoon voor je houden. In dit geval (als het allemaal waar is) heeft TO die luxe niet meer en kan ze maar beter open kaart spelen, kome ervan wat komen wil. Of gewoon gaan voor die abortus natuurlijk.
Het zal. Ik vind meerdere keren niet meer onder een slippertje vallen en uit geen enkel bericht blijkt ook maar enig gevoel voor haar man.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven