December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de speen te kunnen afbouwen moet JP er ook achter staan en dat is nog niet zo. Als het aan mij ligt gaan we er wel voor zeker vanwege het gebitje, maar Jp wil heel graag nog even van zijn rust genieten. Hij heeft een zware tijd achter de rug, liep bijna tegen overspannenheid aan en nu gaat het zoveel beter dat hij gewoon geen zin heeft in weer drama's met slapen enzo. Ik hou me er maar aan vast dat als Manu ouder is, hij (hopelijk) vanzelf wel vindt dat hij er te groot voor is en dat we hem dan bijvoorbeeld met dat stoppen met foppen systeem kunnen laten stoppen.

Ik vroeg me meer af of hoe jullie erover denken en wanneer jullie het een goede tijd vinden om af te bouwen voor je eigen kindje.

Mette: Fijn dat het allemaal in de smaak viel!!

AInne: Grappig, nooit geweten ik dacht dat je het als 'Ene' uitsprak. Nu begrijp ik pas waarom Klets jou steeds Anja noemde.

Nurse: Leuk hoor weer een nieuw gezinslid erbij. Hij komt vandaag hè?

Manuels nieuwe bedje komt vandaag! Alleen geen idee hoe laat dus ben bang dat ik de hele dag binnen zit. Het wordt per TNT bezorgd dus kan ook niet bellen voor een tijd ofzo. Nou ja, anders hang ik wel een briefje op de deur dat ze het bij mijn buuf afleveren. Komend weekend lekker schuren en schilderen dus!
Oef, gaat het weer wat beter met de twins nu? Sneu hoor dat ze last hebben van de tandjes. Wat lief dat Brian wel zo relaxed blijft.

Tinus, leuk bedje, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Nee weg aan naar een andere camping: http://www.helfterkamp.nl/

Lastig hoor dat afwennen van de speen, maar je moet er inderdaad wel allebei achter staan.

Justin is 6 en die duimt ook nog steeds vollop...heb ook echt geen idee hoe ik hem daar ooit van af moet gaan krijgen....

Joni, en hoe was het gisteren op het cb?

Lekker dat je het toch hebt kunnen regelen met je nieuwe baan!

Nurse, is Nelle er al??

Mette, leuk dat het cadeau in de smaak viel!! en dat het gezellig was met knorrie!

Justin heb ik gisteren bij mijn schoonzus gebracht, hij is daar 2 nachtjes aan het logeren. Hij belde net even en had het prima naar zijn zin! Gister avond 1x naar beneden gekomen, had gedroomd of zo, maar daarna ging het prima!

Vanmorgen met Amber schoenen wezen kopen, want de vorige werden alweer te klein...deze waren de helft van de prijs, dus dat is altijd mooi!

Helemaal zelf uitgezocht:

Straks werken en dan 4 weken vakantie!!

Zaterdag gaan we de caravan vast halen en dan die week daarna weg!
waar is iedereen!!!!???
Aan het wachten op nieuwe berichtjes...

Hoi Tinus! Hoe is het bedje? Heb je al verf gekocht?

Niet zoveel te vertellen eigenlijk, gewoon aan het werk. Gistermiddag/-avond verjaardag gehad van mijn vader, M had even geslapen van 3-4 zodat hij het tot 9 uur volhield. Vandaag eten we ergens na het werk en doen we het weer zo, was wel een succes. Ik heb op de creche gezegd dat M mag slapen vandaag.

Het wordt hier ineens heel donker... zonet een paar donderslagen terwijl de zon nog gewoon scheen, ook raar.
Ben hiehier!

Maar ook niet zoveel te vertellen, behalve dan dat Leah een stuk of vier driftbuien had voor half negen vanmorgen.

Haar sokken moesten op een speciale manier aan.Ik zong een liedje op de verkeerde manier (niet waar trouwens)Ze wilde Dora blijven kijken toen we weg moesten (note: dit was Dora in het Iers, dus dat verstaat ze niet eens).Haar crechetas moest op een speciale manier uit de auto gehaald worden toen we aankwamen (don't ask maar het is een langdurig proces). 't Is wat hè, twee zijn. Ik merk aan mezelf dat ik daar tegenwoordig eigenlijk prima mee om kan gaan, vroeger kon ik er nog wel eens in mee gaan, en dan zelf kwaad worden, maar dat komt eigenlijk niet meer voor.
Ah! Vollek!

Falcon: FIjn dat M dan toch nog eventjes kan slapen 's middags. Wel lekker hè, dat je het dan zo een beetje kan plannen?!

Ainne: Haha, jaaaa gisteren ook een paar driftbuien van Manu over me heen gekregen om HELEMAAL niks. We hadden ene boodschap gedaan en toen we thuiskwamen zei ik tegen hem: "ik zal even de deur open doen, dan kan je even naar buiten." "NEEEEEEE, WIL NIET BUITEN!!" En hoppa out of the blue giga uit zijn knetter!! Huh! Ik had echt zoiets van... doe normaal! En na 10 minuten was hij gekalmeerd, ik had Happy Feet opgezet en meneer keek rustig tv. En ineens weer zomaar een knalrode kop en blèren: "NEEE WIL ANDERE PINGIE KIJKEN!!"

Dus tja, toen maar even de volgende scene opgezocht...

Ghehehe ik heb er ook minder moeite mee, maar af en toe denk ik echt: NOU JAAAA!

En bedje is nog ingepakt. Ik heb wel op de planning staan om vanavond in elkaar te zetten en te schuren. Morgen is Jp er niet dus hij moet me ff helpen daarbij. Dan kan ik morgen schilderen. Heb witte verf gekocht en zilverkleurige spuitverf (dus buiten doen). Maar weet nog niet precies wat ik erop wil spuiten eigenlijk...
O leuk, met zilver! Dus geen vrolijke kleuren?

Wat kan erop.. Sterren? Heb ik op het rode rolgordijn gezet in M's kamer, en als het gordijn nu dicht gaat wacht hij tot de sterren tevoorschijn komen. Een treintje is ook leuk, maar in zilver misschien niet. Of dierfiguren? Zoals die muurstickers, een olifant of giraf.

Jeeetje die driftbuien! M heeft het niet zo erg, heel af en toe gaat hij gillen, maar dat heb ik snel in de kiem gesmoord. Laatst wilde hij niet naar bed (gillen, wurmen etc) en heeft H hem even op zijn kamer alleen laten huilen, toen kon ik hem daarna huppekee erin leggen.

En vooral dat het om niets gaat he.. het is zo overduidelijk een fase van de eigen wil ontdekken, grappig dat jullie je er ook niet druk om maken.
Ik ben er ook weer! EINDULUK! Heb nu alleen niet zo veel tijd, Meike heeft honger!!!

Heb het woensdag heel leuk gehad met Mette en familie, foto's volgen op HM!

Tot straks! (hopelijk, want, ja Joeri is ook 2 en alles is nee.....)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hee Knor, leuk dat je er ook weer bent!

Haha Falcon, dat was mijn eerste idee ook: sterren of een treintje. Ik denk er nog even over na. Heb ook nog geen matrasje gekocht dus hij kan er nog niet in. Maar ik geloof dat ie wel erg enthousiast was, dus moet wel een beetje opschieten!
haha Tinus ben je een beetje eenzaam?

Nou ja ondertussen weet je al waar knor, Ainne en Falcon zijn en ik ben dr ook. De rest is zo'n beetje op vakantie volgens mij.

......

ondertussen weer een half uur verder.

Ik ben heel druk met vooral Rosanne, huilen huilen huilen. Het lijkt erop dat ze nog meer tanden doorkrijgt. Ik weet niet meer wat de volgorde is maar volgens mij komen ze nu boven door. David heeft er ook 1 in aantoch maar die gaat er beter mee om. Dus daar ben ik mee bezig vandaag denk ik, paracetamol geven en dentinox smeren.

Oh ja ze kunnen nu allebei omrollen.

Nou ik ga weer verder moet zo Brian gaan halen
Ohhh wat sneu voor Rosanne (en voor jou!!) Je bent er maar druk mee... Had ze ook nog last van haar oren? Ben je nog bij de huisarts geweest?

En valt wel mee hoor met mijn eenzaamheid, ben best druk, maar heb gewoon zin in een beetje geouwehoer.
Ik was Justin halen, die is weer terug van een geslaagde logeerpartij!

Verder niet zo veel te melden, kom vanmiddag of vanavond misschien nog wel terug.

Eize is nu met 10,5 maand 76cm lang en 9 kilo zwaar. In vergelijking met Boyd toen hij 12 maanden was: 8,8 kilo en 75,5 cm lang. Eize is Boyd dus al aan het inhalen.

Ik had ook nog even gevraagd op het CB over het niet-eten van Boyd. Ik weet dat het bij Boyd een principe kwestie is en dat hij daarmee zijn eigen ‘ik’ aan het ontwikkelen is. De arts zei dat het ook bij het ego hoort, het eigen ‘ik’ vormen. Verder gewoon het eten blijven aanbieden, gezelligheid, geen aandacht aan schenken enz. Dan komt het vanzelf wel weer eens een keertje.

Ik kook voor Boyd niet apart. Hij moet maar eten wat de pot schaft. Gisteren hadden we pasta met kaas en was hij de kale pasta in de geraspte kaas aan het dippen en opeten. Ik was nog sla aan het eten en kreeg het idee om de sla in de kaas te dippen. Dat vond Boyd ook wel interessant, dus die heeft zomaar 3 slablaadjes gegeten.

Net als bij Boyd zijn wij bij Eize ook nooit aan een speen begonnen. Wij wilden het zelf gewoon niet. Duimen doen ze beiden ook niet. (ach de mijne eet weer slecht)

Ainne

Alles op een bepaalde manier willen, ken ik heel goed van Boyd. Dat is echt een mannetje dat sommige dingen op een bepaalde manier wil hebben. Soms ga ik er in mee, andere keren niet, maar dan is hij wel boos.

Driftbuien heeft Boyd gelukkig niet. Hij heeft het heel even gehad in de laatste weken van de zwangerschap van Eize, daarna is het nooit meer geweest, gelukkig.
Zo...heb even tijd! Meike in de wipper en Joeri op zijn potje (zegt dat hij moet poepen....ben benieuwd!) Hij krijgt een verrassingsei als het gelukt is!)

Beiden zitte voor de tv, Cars te kijken! Lekker rustig zodat mams lekker kan forummen!

Heb jullie gemist! Heb wel meegelezen de afgelopen dagen op mijn werk, maar posten is dan een crime op je gsm, (en op HM lukt dat ook niet) dus vandaar nu maar even...

Hier gaat alles zijn gangetje, we verdenken Meike ervan dat ze nu al met tandjes bezig is, heel erg kwijlen, knauwen op haar knuistjes, nog zachtere ontlasting dan ze al had, mieperig, noem maar op!

Joeri is nu ook beter te genieten, die heeft een moeilijke periode achter de rug! Zijn kiezen zijn aan het doorkomen, dus dat zou kunnen...

Nu ngo en weekje en dan hebben we vakantie! Ik hoef alleen maandag, disndag en woensdag nog te werken, en dan genieten!!! Vriendlief moet vandaag, morgen, donderdag en vrijdag nog. Deze week en komende week is het kinderdagverblijf dicht dus als de 1 werkt is de ander vrij en andersom, alleen afgelopen woensdag hadden we saampjes vrij en komende zondag!

Nou, dit eerst maar eens even posten en dan eens even kijken wat ik kan gaan doen....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
quote:joni2 schreef op 24 juli 2009 @ 13:46:

Eize is nu met 10,5 maand 76cm lang en 9 kilo zwaar. In vergelijking met Boyd toen hij 12 maanden was: 8,8 kilo en 75,5 cm lang. Eize is Boyd dus al aan het inhalen.

Sterker nog Joni, hij heeft Aims al bijna ingehaald! Zij is met 18 maanden 78 cm / 9,8 kilo!

Fijn dat het CB ook zegt dat je je er vooral niet druk om moet maken, Boyds eten. En mooi dat de truc met de kaas werkt!

Tinus, ben benieuwd hoe het bedje wordt! Ik wou dat ik zo creatief was, het zou niet eens in me opkomen om zelf een bedje te schilderen, erg he.

Oef, bah wat vervelend dat Rosanne nog zo moet huilen, hopelijk niet al te lang meer. Slopend, dat gehuil.

Knorretje, oh dus wij zijn niet de enige waar de creche een paar weken sluit. Helaas is het hier vier weken. Volgende week is de laatste week voor de crechevakantie.

Erg lastig voor ons altijd, die vier weken overbruggen. Vent neemt nu de eerste twee weken vrij, ik de tweede en derde week (de overlappende week gaan we naar Zakynthos) en dan de vierde week komt Vents moeder bij ons in huis.

En, heeft Joeri een ei verdiend?
He lieverds,

even een vraagje; ik heb voor de bruiloft van vrienden een heel gaaf zwart jurkje gekocht, maar wel heel erg sjiekdefriemel.

Maar nu twijfel ik.. Feest is in een strandtent en dan denk ik dat ik een beetje overdressed ben.

Het was een hele dure jurk (bij Vanilia) maar in de aanbieding. Ik kan m eventueel wel ruilen maar dan krijg ik een tegoedbon. Ik koop daar verder nooit wat, want behalve de jurken pas ik daar eigenlijk niks

Maar goed, nu bedacht ik, ik kan de jurk met evt. een hele gave sjaal erbij (hing ook bij de Vanilia) op m'n huwelijksdag aan.

Maar is het niet gek om een zwarte jurk te dragen? Het is wel een echt hele sjieke mooie jurk.. En het kleed lekker af

Wat vinden jullie; zwarte jurk op m'n eigen dag, not done? We trouwen natuurlijk niet groots, dus met het etentje enzo kan het prima.
FOTO mette! Zo kunnen we nooit goed oordelen toch, meiden?
Ja, goed idee! maar wel op HM natuurlijk.
Uiteraard!
ja idd foto Mette. Hoewel ik vind dat je als gast op een bruiloft nooit echt overdressed kan zijn. (zegt Oef die altijd en eeuwig in een spijkerbroek loopt.)

Maar misschien is tie te mooi om op de bruiloft van een ander te dragen en kun je m beter aan op je eigen feessie.

haha Joni hoe je dat schrijft over dat je niet apart kookt voor Boyd. Helemaal duidelijk.

Brian is een soort shredder geworden. Hij is een kleurplaat in hele kleine stukjes aan t knippen. Nu heb ik overal confetti in de huiskamer erbij hahaha.

David en Rosanne slapen joepie!

Brian wil nog wat typen voor jullie

k.ggggg,mmmmm,lllllllppppooppoopoo[

m

zo dat was het weer!
Hey meiden,

Onze vakantie is afgelopen Maandag moet René weer werken en dinsdag mag ik weer. De drie weken zijn voorbij gevlogen. De twee weken Frankrijk waren echt zalig!!! Helaas weinig dingen kunnen doen, want Sophie vond het nodig om de waterpokken te krijgen en daar een paar dagen flink ziek van te zijn. Gelukkig hadden we paracetamol mee, René en mijn zwager zijn een hele grote supermarkt doorgeweest om havermoutvlokken Gelukkig hebben ze het wel gevonden. Zal straks een paar foto's plaatsen van de vakantie en van "miss Waterpokje"

Stijn heeft het echt naar zijn zin gehad op vakantie, vooral doordat zijn grote neef van 4 jaar ook mee was. Maar wat een boevenstreken hadden die twee samen en niet willen luisteren, grote mond enzo! We zijn nu bijna een week thuis en hij begint eindelijk weer zichzelf te worden gelukkig!

Ik probeer er nu weer tussen te duiken, maar wil nog wel even mijn mening geven over Mette haar vraag. Ik vind dus dat het best wel kan, om zwart te dragen op je trouwdag! Vooral omdat jullie het wat kleiner houden en jij zegt dat het een sjieke jurk is. Ben erg benieuwd naar de foto!

Veel liefs

Gezellig samen in het badje. Sophie haar waterpokken zijn duidelijk zichtbaar

Samen ijsje eten

Miss Waterpokje

Broer en zus!

Nou Mette, waar blijft die foto nou??? Ben zo nieuwsgierig!!! En ja, ik vind het ook wel kunnen hoor, zwart op je eigen trouwdag. Misschien leuk idee als Tris dan in een wit pak gaat?

En Indian: Hallo welkom terug! Wat sneu dat Sophie net nu waterpokken heeft gekregen. Gelukkig maar dat ze die ook verkopen in Frankrijk dan!

En wat is Stijn een BOEF! Zoals hij onderuit stoer in dat zwembadje duikt, hahaha! Doet me aan een zeker klein jongetje bij mij thuis denken.

Oef: Lekker aan het stofzuigen nu?

Ik ga zo afsluiten. Moet nog ff wat bij het postkantoor droppen.
Hahaha wat een lekker smoeltje die Sophie!

Welkom terug!
Whahaha, die Stijn in dat badje! Zo grappig! Skeetje hoor, miss Krentenbolleke!

Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad, jammer dat het voorbij is..

Tris is naar Ajax, dus kan geen foto maken, of zal ik even de zelfontspannerT aanzetten.. Hmm moet ik ook helemaal die jurk aan, en heb m'n benen niet geschoren..

Naaa wat maakt het ook uit, ik ben zooo terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven