Geld & Recht alle pijlers

Black friday 2025

12-11-2025 06:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De elektrische tandenborstel van Nelleman is bezweken.

Het gesprek kwam daarna op Black Fridaydeals. Ga jij aanbiedingen bekijken (als het al aanbiedingen zijn) en/of heb je zaken op je lijstje staan?

Hier dus: een tandenborstel en bordspelprijzen om in de gaten te houden.
Ik ben vandaag naar Douglas gegaan om geurtjes te testen. Weer naar huis gegaan, keuze gemaakt en weer terug naar Douglas om Libre van Yves Saint Laurent te kopen. De parfum en 100ml :A:
Graze schreef:
30-11-2025 16:27
Ik heb vandaag mijn shampoo en conditioner voorraad weer aangevuld.
Vind het altijd wel fijn om die basis dingen gewoon op voorraad te hebben.
Dit doe ik ook altijd met black friday. Wij hebben twee (pre) puber meiden en dus gaan deodorant, shampoo, etc er altijd vrij snel doorheen. Ik heb de voorraadkast dus flink aangevuld: shampoo, conditioner, tandpasta, maandverband, deodorant, leave in conditioner, crème, handzeep en reinigingsgel.
Vandaag heb ik van wat spullen de prijzen opnieuw opgezocht, het verbaast me toch ergens wel om te zien dat alles nu weer stukken duurder is. Had verwacht dat het niet zoveel zou uitmaken ergens :)
Overigens nog een tip, bij Kruidvat alleen vandaag kun je Zalando bonnen halen met 25% korting. Kan je ook combineren met kortingscodes, toch lekker! Volgende maand begint de sale weer.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven