Winter vol liefde Videoland met spoilers
maandag 5 januari 2026 om 18:10
dinsdag 6 januari 2026 om 00:14
Haha nee had het ook niet gewaardeerd, vind het raar. Ik durf nauwelijks op de bank te gaan zitten bij mensen, laat staan dat ik met mijn klauwen overal aanzit. Zelfs bij mijn beste vrienden geef ik het nog aan als ik iets ga pakken ook al weet ik waar ik alles kan vinden.Leergierig schreef: ↑06-01-2026 00:00Luuk en de laatjes. Als iemand dat bij mij zou doen op de eerste dag was het over.
Voel je thuis betekent niet dat je alle laatjes gaat openen.
dinsdag 6 januari 2026 om 06:58
Claudia zei: ik weet niet wat ik daar van vindt. Maar dat weet ze echt prima.WinkelTiramisu schreef: ↑06-01-2026 00:14Haha nee had het ook niet gewaardeerd, vind het raar. Ik durf nauwelijks op de bank te gaan zitten bij mensen, laat staan dat ik met mijn klauwen overal aanzit. Zelfs bij mijn beste vrienden geef ik het nog aan als ik iets ga pakken ook al weet ik waar ik alles kan vinden.
Ik snap niet waarom Claudia op dag 1 meteen een vriendin uitnodigt. Ga eerst ff zelf kennis maken.
Ik vind haar veel te druk en overdreven….
dinsdag 6 januari 2026 om 08:06
En ook dochter en zoon en haar moeder vond er ook wat van , erg benauwend allemaal .SunShine35 schreef: ↑06-01-2026 06:58
Ik snap niet waarom Claudia op dag 1 meteen een vriendin uitnodigt. Ga eerst ff zelf kennis maken.
Ik vind haar veel te druk en overdreven….
dinsdag 6 januari 2026 om 14:39
Ik vind het meisje bij Andre wel lief. Volgens mij past het wel. Ze lijken een beetje op elkaar qua uiterlijk haha. Volgens mij is ze ook een beetje degelijk, dus denk dat het wel kan matchen.
Is toch weer dat Zeeuwse accent van die familie? Net als Ilya.
Robin is vreselijk. Vind dat Jolijn er goed mee omgaat. Die man mist alle sociale voelsprieten.
De boswachter bij Elsje voelt alweer direct een klik. Vreselijk.
Robin is vreselijk. Vind dat Jolijn er goed mee omgaat. Die man mist alle sociale voelsprieten.
dinsdag 6 januari 2026 om 15:02
Claudia is Jungiaanse therapeut. Had er nog nooit van gehoord maar:
Deze vorm van psychotherapie draait om bewust worden van wat er onbewust in je leeft en wat geleefd wil worden. In de dieptepsychologie worden psychische klachten gezien als signalen van dieperliggende problemen die gehoord willen worden.
Ik zweef niet genoeg..
Deze vorm van psychotherapie draait om bewust worden van wat er onbewust in je leeft en wat geleefd wil worden. In de dieptepsychologie worden psychische klachten gezien als signalen van dieperliggende problemen die gehoord willen worden.
Ik zweef niet genoeg..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 6 januari 2026 om 17:08
Is er een verschil tussen psychologie en dieptepsychologie? Wist ik niet.himalaya schreef: ↑06-01-2026 15:02Claudia is Jungiaanse therapeut. Had er nog nooit van gehoord maar:
Ik zweef niet genoeg..![]()
dinsdag 6 januari 2026 om 17:11
Ik dacht dat er een sirene loeideLenteZomer schreef: ↑06-01-2026 10:00Ik krijg bij Claudia dezelfde (hysterische) vibes als bij Ingrid van de zomereditie
Maar gekkigheid, want ik vind haar een leuk mens.
dinsdag 6 januari 2026 om 18:45
Ik vond Claudia hartstikke leuk in het begin. Niet echt mijn type, maar gewoon hartstikke leuke vrouw. Maar de hele tijd andere mensen erbij, die dan Luuk gaan ontleden... Dat vond ik echt niet tof. Luuk die de laatjes opentrok was zeer zeker bijzonder, maar ik vond het wel goed van hem dat hij checkte of zij dat oke vond. En dan zegt ze totaal niet dat ze dat niet oke vindt... Kan hij dus helemaal niks mee. Ik vind Luuk trouwens ook leuk, als ik op internet kijk dan zie ik dat ik 1 van de weinigen ben. Zelfs zijn lapjestrui vond ik wel geinig. Liever dat dan een man die geen kleuren durft te vragen uit angst niet mannelijk te zijn oid.
Jeroen bij Elsje was een rollercoaster. Eerste shot dacht ik wtf is dit. Oh hij is best leuk als hij praat. Cabrioshot weer wtf, maar de aankomst was leuk en toen kwam die andere man en werd duidelijk dat hij stikonzeker is, maar dat zelf totaal niet inziet, altijd oncharmant zo weinig zelfkennis.
Moeder van Andre leek even verschrikkelijk dominant met de kledingopmerking, maar ik vond haar later sympathiek toen meisje over de scheiding vertelde. Kan nog alle kanten op dus.
Robin. Verschrikkelijk. Die leeft nog in de jaren 50 daar in zweden (op alle mogelijke manieren).
Jeroen bij Elsje was een rollercoaster. Eerste shot dacht ik wtf is dit. Oh hij is best leuk als hij praat. Cabrioshot weer wtf, maar de aankomst was leuk en toen kwam die andere man en werd duidelijk dat hij stikonzeker is, maar dat zelf totaal niet inziet, altijd oncharmant zo weinig zelfkennis.
Moeder van Andre leek even verschrikkelijk dominant met de kledingopmerking, maar ik vond haar later sympathiek toen meisje over de scheiding vertelde. Kan nog alle kanten op dus.
Robin. Verschrikkelijk. Die leeft nog in de jaren 50 daar in zweden (op alle mogelijke manieren).
dinsdag 6 januari 2026 om 18:46
Ooooh is dat Zeeuws!!!zwembad84 schreef: ↑06-01-2026 14:39Ik vind het meisje bij Andre wel lief. Volgens mij past het wel. Ze lijken een beetje op elkaar qua uiterlijk haha. Volgens mij is ze ook een beetje degelijk, dus denk dat het wel kan matchen.
Ik kon het al totaal niet thuisbrengen, ben niet bekend met Zeeuws. Een soort Urk-light met een zachte g.
dinsdag 6 januari 2026 om 18:53
Ze (die voor André komt) zei zoiets van ‘er zijn wat dingen met /problemen tussen mijn ouders’
Die moeder vroeg: ‘oh wat dan?’ (Weet de exacter woorden niet meer)
En later voor de camera zei moeders ‘dat ze zo spontaan vertelde over de scheiding van haar ouders’
Eh.. het werd haar gevráágd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 6 januari 2026 om 19:02
Meisje begint er wel zelf over (ben ook haar naam kwijt haha). Ik zou dan ook (een beetje ongemakkelijk) een vraag stellen. Met het idee dat ze graag even haar ei kwijt wil, anders was ze er niet over begonnen. Dus ik vond haar wel uit haarzelf erover vertellen ja.himalaya schreef: ↑06-01-2026 18:53Ze (die voor André komt) zei zoiets van ‘er zijn wat dingen met /problemen tussen mijn ouders’
Die moeder vroeg: ‘oh wat dan?’ (Weet de exacter woorden niet meer)
En later voor de camera zei moeders ‘dat ze zo spontaan vertelde over de scheiding van haar ouders’
Eh.. het werd haar gevráágd?
dinsdag 6 januari 2026 om 21:15
Nou inderdaad, dat viel mij ook op, had Claudia haar adresje voor bladspinazie niet even kunnen delen met Luuk? Ik vind die man die nu bij haar is wel leuk, gaat daar gewoon lekker Duits zitten spreken in die tent, beetje hardlopen en geniet duidelijk. Ik denk alleen niet dat het iets wordt.
Verder verbaas ik me over Pearl, dat ze meteen zo enthousiast is. En ik wil graag weten of hij de inzetstukken van de airfryer wel eens afwast, dat zit ik me steeds af te vragen. Hij gebruikt dat ding zo vaak en ik vind het zelf altijd zo’n toestand om schoon te maken namelijk.
Verder verbaas ik me over Pearl, dat ze meteen zo enthousiast is. En ik wil graag weten of hij de inzetstukken van de airfryer wel eens afwast, dat zit ik me steeds af te vragen. Hij gebruikt dat ding zo vaak en ik vind het zelf altijd zo’n toestand om schoon te maken namelijk.
woensdag 7 januari 2026 om 00:12
Bijzonder die match tussen Pearl en Robin. Ze zijn wel aan elkaar gewaagd.
Ook een aantal andere stellen veelbelovend. Claudia en haar tweede man. Klaas en Natasja, al komen er nog meer hele leuke vrouwen. Els en Gilbert.
Monique en haar eerste man zijn duidelijk geen match. Ik weet niet wat ik van de aanmeldingen bij Hanneke moet vinden, wat leken alle mannen nerveus.
Ook een aantal andere stellen veelbelovend. Claudia en haar tweede man. Klaas en Natasja, al komen er nog meer hele leuke vrouwen. Els en Gilbert.
Monique en haar eerste man zijn duidelijk geen match. Ik weet niet wat ik van de aanmeldingen bij Hanneke moet vinden, wat leken alle mannen nerveus.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in