Entertainment alle pijlers

Winter vol liefde Videoland met spoilers

05-01-2026 18:10 1090 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen spoilertopic dus bij deze .

Elsje 49 Zweden
Hans 73 Noorwegen
Hanneke 34 Oostenrijk
Klaas 53 Oostenrijk
Monique 61 Zwitserland
Robin 60 Zweden
Claudia 53 Oostenrijk
André 28 Andorra

Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 05-01-2026 21:17
19.06% gewijzigd
Leergierig schreef:
06-01-2026 00:00
Luuk en de laatjes. Als iemand dat bij mij zou doen op de eerste dag was het over.

Voel je thuis betekent niet dat je alle laatjes gaat openen.
Haha nee had het ook niet gewaardeerd, vind het raar. Ik durf nauwelijks op de bank te gaan zitten bij mensen, laat staan dat ik met mijn klauwen overal aanzit. Zelfs bij mijn beste vrienden geef ik het nog aan als ik iets ga pakken ook al weet ik waar ik alles kan vinden.
Oeh Pearl en de opwarmmaaltijd. :rofl:
winkeltiramisu wijzigde dit bericht op 06-01-2026 00:15
Reden: Dubbele post, maar had nog wat anders te zeggen ;)
93.64% gewijzigd
Ordinaire tvp, wat is het weer heerlijk!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
WinkelTiramisu schreef:
06-01-2026 00:14
Haha nee had het ook niet gewaardeerd, vind het raar. Ik durf nauwelijks op de bank te gaan zitten bij mensen, laat staan dat ik met mijn klauwen overal aanzit. Zelfs bij mijn beste vrienden geef ik het nog aan als ik iets ga pakken ook al weet ik waar ik alles kan vinden.
Claudia zei: ik weet niet wat ik daar van vindt. Maar dat weet ze echt prima.

Ik snap niet waarom Claudia op dag 1 meteen een vriendin uitnodigt. Ga eerst ff zelf kennis maken.

Ik vind haar veel te druk en overdreven….
Bij Claudia vind ik die ondervragingen van vriendin/zus e.d. ook vervelend. Zou ik persoonlijk niet op prijs stellen.

De moeder van Andre is ook erg aanwezig. Zeer onaantrekkelijk.
SunShine35 schreef:
06-01-2026 06:58

Ik snap niet waarom Claudia op dag 1 meteen een vriendin uitnodigt. Ga eerst ff zelf kennis maken.

Ik vind haar veel te druk en overdreven….
En ook dochter en zoon en haar moeder vond er ook wat van , erg benauwend allemaal .
is de moeder van Andre de nieuwe 'mama Mo' ?
Claudia doet me toch zo ontzettend aan Anouk uit Gooische vrouwen denken!
Ik krijg bij Claudia dezelfde (hysterische) vibes als bij Ingrid van de zomereditie
Hallodaar schreef:
06-01-2026 09:17
Claudia doet me toch zo ontzettend aan Anouk uit Gooische vrouwen denken!
Nu je het zegt, ik ben het daar mee-eens. Lijkt idd op elkaar.
Ik vind het meisje bij Andre wel lief. Volgens mij past het wel. Ze lijken een beetje op elkaar qua uiterlijk haha. Volgens mij is ze ook een beetje degelijk, dus denk dat het wel kan matchen.
Is toch weer dat Zeeuwse accent van die familie? Net als Ilya.

Robin is vreselijk. Vind dat Jolijn er goed mee omgaat. Die man mist alle sociale voelsprieten.

De boswachter bij Elsje voelt alweer direct een klik. Vreselijk.
Claudia is Jungiaanse therapeut. Had er nog nooit van gehoord maar:

Deze vorm van psychotherapie draait om bewust worden van wat er onbewust in je leeft en wat geleefd wil worden. In de dieptepsychologie worden psychische klachten gezien als signalen van dieperliggende problemen die gehoord willen worden.

Ik zweef niet genoeg.. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De moeder van Andre deed in 2005 mee aan het ESF namens Andorra.

Ze haalde de finale niet.
himalaya schreef:
06-01-2026 15:02
Claudia is Jungiaanse therapeut. Had er nog nooit van gehoord maar:

Deze vorm van psychotherapie draait om bewust worden van wat er onbewust in je leeft en wat geleefd wil worden. In de dieptepsychologie worden psychische klachten gezien als signalen van dieperliggende problemen die gehoord willen worden.

Ik zweef niet genoeg.. :P
Is er een verschil tussen psychologie en dieptepsychologie? Wist ik niet.
LenteZomer schreef:
06-01-2026 10:00
Ik krijg bij Claudia dezelfde (hysterische) vibes als bij Ingrid van de zomereditie
Ik dacht dat er een sirene loeide :-D

Maar gekkigheid, want ik vind haar een leuk mens.
Ik zit in de tweede aflevering en ik vind die vriendin van Robin heel vervelend. Ze negeert Jolijn compleet.
Ik vond Claudia hartstikke leuk in het begin. Niet echt mijn type, maar gewoon hartstikke leuke vrouw. Maar de hele tijd andere mensen erbij, die dan Luuk gaan ontleden... Dat vond ik echt niet tof. Luuk die de laatjes opentrok was zeer zeker bijzonder, maar ik vond het wel goed van hem dat hij checkte of zij dat oke vond. En dan zegt ze totaal niet dat ze dat niet oke vindt... Kan hij dus helemaal niks mee. Ik vind Luuk trouwens ook leuk, als ik op internet kijk dan zie ik dat ik 1 van de weinigen ben. Zelfs zijn lapjestrui vond ik wel geinig. Liever dat dan een man die geen kleuren durft te vragen uit angst niet mannelijk te zijn oid.

Jeroen bij Elsje was een rollercoaster. Eerste shot dacht ik wtf is dit. Oh hij is best leuk als hij praat. Cabrioshot weer wtf, maar de aankomst was leuk en toen kwam die andere man en werd duidelijk dat hij stikonzeker is, maar dat zelf totaal niet inziet, altijd oncharmant zo weinig zelfkennis.

Moeder van Andre leek even verschrikkelijk dominant met de kledingopmerking, maar ik vond haar later sympathiek toen meisje over de scheiding vertelde. Kan nog alle kanten op dus.

Robin. Verschrikkelijk. Die leeft nog in de jaren 50 daar in zweden (op alle mogelijke manieren).
zwembad84 schreef:
06-01-2026 14:39
Ik vind het meisje bij Andre wel lief. Volgens mij past het wel. Ze lijken een beetje op elkaar qua uiterlijk haha. Volgens mij is ze ook een beetje degelijk, dus denk dat het wel kan matchen.
Is toch weer dat Zeeuwse accent van die familie? Net als Ilya.

Robin is vreselijk. Vind dat Jolijn er goed mee omgaat. Die man mist alle sociale voelsprieten.

De boswachter bij Elsje voelt alweer direct een klik. Vreselijk.
Ooooh is dat Zeeuws!!!
Ik kon het al totaal niet thuisbrengen, ben niet bekend met Zeeuws. Een soort Urk-light met een zachte g.
Karrota schreef:
06-01-2026 18:45
Moeder van Andre leek even verschrikkelijk dominant met de kledingopmerking, maar ik vond haar later sympathiek toen meisje over de scheiding vertelde. Kan nog alle kanten op dus.

Ze (die voor André komt) zei zoiets van ‘er zijn wat dingen met /problemen tussen mijn ouders’
Die moeder vroeg: ‘oh wat dan?’ (Weet de exacter woorden niet meer)

En later voor de camera zei moeders ‘dat ze zo spontaan vertelde over de scheiding van haar ouders’

Eh.. het werd haar gevráágd?
himalaya schreef:
06-01-2026 18:53
Ze (die voor André komt) zei zoiets van ‘er zijn wat dingen met /problemen tussen mijn ouders’
Die moeder vroeg: ‘oh wat dan?’ (Weet de exacter woorden niet meer)

En later voor de camera zei moeders ‘dat ze zo spontaan vertelde over de scheiding van haar ouders’

Eh.. het werd haar gevráágd?
Meisje begint er wel zelf over (ben ook haar naam kwijt haha). Ik zou dan ook (een beetje ongemakkelijk) een vraag stellen. Met het idee dat ze graag even haar ei kwijt wil, anders was ze er niet over begonnen. Dus ik vond haar wel uit haarzelf erover vertellen ja.
Wat heeft Monique een bijzonder gezicht.
Alsof er veel aan geknutseld is.
Grappig bij Claudia kon ze wel met Ben een gerecht met bladspinazie eten en één dag daarvoor met Luuk niet 😂

Wat een oersaai huis bij Monique zeg
Nou inderdaad, dat viel mij ook op, had Claudia haar adresje voor bladspinazie niet even kunnen delen met Luuk? Ik vind die man die nu bij haar is wel leuk, gaat daar gewoon lekker Duits zitten spreken in die tent, beetje hardlopen en geniet duidelijk. Ik denk alleen niet dat het iets wordt.
Verder verbaas ik me over Pearl, dat ze meteen zo enthousiast is. En ik wil graag weten of hij de inzetstukken van de airfryer wel eens afwast, dat zit ik me steeds af te vragen. Hij gebruikt dat ding zo vaak en ik vind het zelf altijd zo’n toestand om schoon te maken namelijk.
Rick Evers schrijft ook weer stukjes op FB. Hij moet er nog wel een beetje inkomen vind ik.
Bijzonder die match tussen Pearl en Robin. Ze zijn wel aan elkaar gewaagd.
Ook een aantal andere stellen veelbelovend. Claudia en haar tweede man. Klaas en Natasja, al komen er nog meer hele leuke vrouwen. Els en Gilbert.

Monique en haar eerste man zijn duidelijk geen match. Ik weet niet wat ik van de aanmeldingen bij Hanneke moet vinden, wat leken alle mannen nerveus.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven