Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
@ gw, fijne vakantie!!!!!

En nu ga ik douchen en mezelf vakantieproof maken (ontharen en zo).
GW fijne vakantie!! en maak je niet te druk he!

Party ik las dat je muggenmelk met deet gaat kopen.Een tip van jip, koop anti muggenmelk daar bij de plaatselijke apotheek of drogisterij. Ik heb naar mexico ook bij de ggd spul gekocht voor kweet niet hoeveel en het hielp geen moer.

Omdat iedereen deet meeneemt naar die plaatsen zijn de muggen daar imuum voor geworden.

Ik heb toen in Mexico spul gekocht en een onbezorgde vakantie gehad. De reisleidster adviseerde mij omdat in tropische landen altijd te doen.

Verder vandaag naar de VK geweest en het hartje horen kloppen. Jeetje wat was dat bijzonder. De VK zei dat het allemaal goed klonk en dat ik me nergens zorgen over moest maken.

Verder moet ik nu 26 augustus weer terug voor controle .

Ook heb ik heel veel folders mee gekregen om door te lezen en ik kreeg een tas mee met allemaal spulletjes erin. Ik heb ook het idee dat ze een beetje aansturen op het geven van borstvoeding maar daar ben ik nog niet uit. Ik moet ook al kraamzorg gaan regelen. Kanonne wat moet dat allemaal vroeg joh.

Voor de rest niet veel gedaan vandaag, alleen boodschappen. Lekker hoor.

Voor degene die op vakantie gaan, heel veel plezier, geniet ervan en kom met mooie verhalen voor ons terug.
riz daar heb ik het inderdaad vorig jaar met de gynaecoloog wel uitgebreid over gehad, hij twijfelde of ik wel of niet preventief moest spuiten als ik zwanger zou zijn. heb toen een stollingsonderzoek gehad en daaruit bleek dat er geen erfelijkheid in het spel was. en op grond van de nieuwe richtlijnen hoefde ik daarom niet preventief te spuiten. maar het blijft dan wel een beetje in je achterhoofd spoken, blijkbaar waren er eerst andere richtlijnen...

marriss ik vond ciske wel erg leuk, alleen zat ik er gewoon niet echt rustig...

party voor jou, je kan alles op hyves vertellen he, als je dat misschien fijn vindt. en met die muggen zal het wel meevallen volgens mij, net wat de rest zegt in die toeristengebieden is dat veeeel minder dan in de binnenlanden.

gw fijne vakantie!!

leo en mexx goed dat jullie er weer zijn!! spannend hoor mexx 39 weken, jemig wat lijkt dat voor mezelf nog ver weg!
Party: Ik schaam me diep! Had het nog niet op hyves gelezen... schaam schaam...

Heel veel sterkte meid!!!
ik heb fans
Ik heb vandaag mijn kinderwagen, cosi & kinderstoel gekocht. De cosi is zooo ontzettend leuk! Heel erg apart
Waar moom?
Goedemorgen???

Gw Gelukkig ben je nu wat meer gerustgesteld. Wens jou en ook Becky een hele fijne vakantie.

Husky schrikken zeg gelukkig viel het alsnog mee!

Leuk om weer war van julie te lezen Mexx en Leo.

Sorry korte reactie heb een halve fles wijn achter de kiezen, ga nog even op de hyves kijken....

Dikke voor jullie en slaap lekker....
Goedemurge!!!

Bedankt voor jullie tips.

Rain,we gaan naar punta cana...In een Iberostar ja dat klopt!

We hebben vorig jaar ook gewoon muggenspul gekocht in Mexico zelf toen we daar waren Yaya!Dat was fijn spul.

Ik wilde dit jaar ook gewoon op de plaats van bestemming muggenspul halen,maar als daar veel Deet in zit houdt dat dus op..

Trouwens gaaf he Yaya,naar het hartje luisteren!!!

Gw&beck....een hele fijne vakantie.......!!!!!

Husk,sterkte met je been!!

Erine,ben je al wakker??Zal wel niet na die 1/2 fles van gister..
ooh erine, je gaat dinsdag al trouwen!!! En nou hoor en lees ik steeds dat het komende week mooi weer wordt! Wat superfijn voor jullie!
Rain, zwager en schoonzusje zijn vorig jaar met kerst een aantal dagen naar London geweest, ze vonden het er erg leuk

GW, wat schrikken als je dat van de gyn te horen krijgt! Hopelijk blijkt over 2 weken dat alles helemaal goed is!

Husky, wat vervelend dat je zo’n last van je been hebt! Hoe is het er nu mee?

Ik vind kans op trombose tijdens zwangerschap wel heel eng klinken, doordat schoonzusje zwangerschapstrombose blijkt te hebben en daardoor haar 1e is verloren, bij de volgende 2 aan de bloedverdunners en toen was t goed. Dus bij t woord trombose en zwangerschap ben ik altijd wat huiverig

Mexx, leuk weer wat van je te horen eh lezen! Fijn dat het goed gaat! Nog maar heel even voor jou, spannend! Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Party, volgens mij mag je op het moment dat iemand chemo’s krijgt of tijdens de bestraling, als zwangere niet in de kamer aanwezig zijn.

Leonor, fijn dat alles goed gaat. Het komt steeds dichterbij he, begint bij mij ook al te kriebelen.

Ik ben afgelopen woensdag tante geworden van een wolk van een meisje. Schoonzusje is 1 dag na de uitgerekende datum bevallen. Ze is thuis begonnen en in het ziekenhuis bevallen omdat de persweeën niet doorzetten. Kindje weegt bijna 9 pond! Ze is ook tot aan haar anus uitgescheurd en had heel veel hechtingen, ook veel bloedverloren daardoor nu nog wat zwak. Met de kleine gaat het goed. (naam zet ik wel even op hyves) Heel onvoorstelbaar dat ik over een paar weken ook zo'n kleintje in mn handen heb (liefst iets kleiner 9 pond hoeft van mij echt niet!)

Mn andere schoonzusje moest vrijdag weer naar het ziekenhuis voor uitslag van het kweekje, maar daar was niet zoveel uitgekomen. Ze krijgt nu (alweer) antibiotica iig voor 1 maand en dan moet ze weer terug komen. De doktoren hebben ook geen idee wat t is en wat ze verder nog moeten

Verder van de week iedere dag aan het klussen geweest en veel heen en weer gereden om materiaal te halen. Pff mannen kunnen echt niet plannen wat ze wanneer nodig hebben, ben echt heel vaak ergens heen gereden omdat ze weer iets vergeten waren. Pff

Donderdag samen met mn moeder de laatste babyspulletjes opgehaald. Zal straks de eerste kleertjes gaan uitwassen, is dat maar weer gebeurt
Geen nieuws hier, alleen maar even een korte zwaai
ooh maya je schoonzusje zover uitgescheurd..? jemig daar wil ik nog even niet over nadenken hoor.

ja ik vind die combinatie van trombose en zwangerschap ook wel eng, vandaar dat ik wel blij ben dat ze die echo hebben gemaakt. komende donderdag moet ik weer naar de verloskundige, maar misschien dat ik maandag even bel of ik maandag kan komen en dan nog even overleggen of het echt niet nodig is om preventief te spuiten. moet ze de gynaecoloog maar weer even bellen anders, ze hebben al vaker contact gehad over mij.

wat ik nog wel dacht (tsja je probeert toch een verklaring te vinden als je die van de artsen nog niet krijgt) is dat de vaatchirurg anderhalf jaar geleden zei dat er wel wat klepjes van bloedvaten in mijn linkerbeen beschadigd zijn waardoor ik sneller een vermoeid of pijnlijk been zou kunnen krijgen. heb er nooit last van gehad, maar misschien heb ik teveel gedaan en is mijn been een zwakke plek? ik weet het niet, ben ook geen dokter..

enne gefeliciteerd met je nichtje! ga dadelijk even op hyves de naam checken!

ik heb van de verzekering al een kraampakket thuis gestuurd gekregen! wel vroeg zeg! ik heb bij de aanmelding voor de kraamzorg toch echt wel de goede datum doorgegeven!

leuk fanatic dat je de spullen gekocht hebt! wanneer krijg je ze of kon je ze meteen meenemen?

bijgekomen van de wijn erine? spannend he dinsdag, ga zo nog even het weerbericht kijken!

party dan zou ik gewoon hier wat muggespul kopen met weinig deet en dan kun je altijd daar nog kijken of je daar wat kan krijgen waar ook niet veel deet in zit!

momo hoe zit dat met die fans van jou?
Hus, je kunt het idd nog eens aankaarten of het echt niet nodig is om preventief te spuiten.

Het kraampakket heb ik ook zeker wel al 6 weken thuis staan, krijg je idd erg vroeg geleverd
Haha Party ik was om 9.00 uur al op hoor, heb nooit zo’n last van wijn een dag later X-D…

Lief van je Annika dat je daaraan denkt, en jaa ik ben ook heel blij dat het mooi weer wordt, dat was het enige waar ik me druk om maakte eigenlijk.

Gefeliciteerd Maya met je nichtje, ga zo even naar de naam kijken. Heftig zeg zo ingescheurd, brrr. Leuk he Mannen en klussen hihi.

Zat er wat leuks in het pakket husky??? Haha ja helemaal bijgekomen nu!

Ga even opruimen en vanavond eten en naar de film, gezellig!
quote:Erine schreef op 25 juli 2009 @ 14:42:

Zat er wat leuks in het pakket husky???

euhh.... een bedzeil, kraamverband, steriele gaasjes, jodium en nog veel meer van dat spul. oja en een gebruiksaanwijzing wat wat is!

welke film ga je vanavond? veel plezier!
Hus, ik heb alles in Juni besteld en van de week belden ze dat het er was, dus we hebben het maar gelijk opgehaald. Maar die cosi is zo ontzettend schattig. En volgens de verkoopster had ze er ook nog niemand mee gezien, het is geen standaard "ik speel op safe" cosi

Kraampakket klinkt ehm... leuk? hahahaha

Waar ben jij verzekerd dat je hem zo vroeg gekregen hebt? Ik dacht dat de kraamzorg stichting zo'n pakket moest sturen...
Hoi allemaal,

ben dr ook even weer, zal even kort reageren, gaan straks op visite, moet nog douchen, haar opsteken enz..

GW en Becky: FIJNE VAKANTIE!!

Leo en Mexx: Leuk om weer van jullie te horen! Mexx, jij al bijna uitgeteld! Spannend!

En Leo: voor jou duurt het ook niet lang meer!!

Fanatic: Leuk dat je de spulletjes voor de baby hebt!! Ben nou wel benieuwd wat voor cosi je hebt :D.. Zet je een foto op hyves?? (of staat die er al, heb nog niet gekeken namelijk...)

Maya: wat leuk dat je tante bent geworden! Gefeliciteerd!.. Maar jemig, je schoonzusje zover uitgescheurd.... ..

Mijn collega laatst ook al, en ze vertelde er ook over... Kreeg dr helemaal de kriebels van... Hoop ook idd dat mij dat niet overkomt. Maarja, als het zo is, dan is het zo, kun je niets aan doen.

Husky: ik kreeg vandaag ook mijn kraampakket geleverd.. Wat n inhoud he , Zag dat je al even omschreven had wat er onder andere in zit..

Sja, wat is vroeg om zo'n pakket te krijgen, bij mij zeiden ze dat ie in de 7e maand bezorgd zou worden, en dat klopt ook idd..

Erine: fijne avond!! Naar welke film ga je??

Iedereen die ik niet gehad heb: Hoe is het met jullie??

Hier verder alles goed, wel erg druk, maar nog 8 daagjes werken, verdeeld over 2 weken en dan heb ik vakantieeeeeeee..

Nou ga dr weer vandoor, klaarmaken voor vanavond!
@just deb : Ik heb nog geen foto's gemaakt. Alles staat nog ingepakt in de dozen, alleen de cosi zit dan verpakt in een plastic zak, maar heel het huis is een rommel....

Die foto's komen nog wel een keer
Hoi allemaal ben ik weer even.

@de meiden die het kraampakket al hebben ontvangen. Wat zijn die kraamverbanden gigantisch groot heh! Schrok me een hoedje toen ik het formaat zag. Begreep toen ook meteen waarom je voor na de bevalling grote oma-onderbroeken nodig hebt. Die dingen passen zeker niet in een string!

@husky, blijft toch altijd angstig heh als je ooit trombose hebt gehad. Heb zelf ook een aantal jaren geleden een trombosebeen gehad en wanneer ik ook maar enigzins vreemde pijn in mijn benen voel, schiet meteen de gedachte aan trombose weer door mijn hoofd. Ik hoef trouwens tijdens de zwangerschap ook niet prefentief te prikken. Maar wel tot 6 weken na de bevalling. Heb van de week dus de spuiten maar vast in huis gehaald en woensdag krijgen mn vriend en ik prikinstructie van de huisarts. Ben nl. zelf totaal geen held met prikken dus zal hij me moeten prikken.

@Leo en Mexx, leuk weer wat van jullie te lezen. Zijn jullie al aan het aftellen? Ik wel. Ik spreek de kleine nu iedere dag toe dat ze nu nog minimaal 4 weken moet blijven zitten. Ze is nl. al aardig ingedaald.
Hee ladies!

Nu zullen jullie denken, wat een tijd om op het forum te zitten: inderdaad, ik kan niet slapen, dus heb een kop thee gepakt en zit nu lekker te forummen :P

Ik ga hopelijk thuis bevallen, maar mocht er onverhoopt iets mis gaan, staat het koffertje klaar!

Maya: gefeliciteerd met je nichtje! Een 9 ponder, dat is met recht een wolk van een baby!

Fanatic: welke heb je??? wij hebben er nl. ook 1 die ik nog niet eerder heb gezien!

Husky: fijn dat het zo snel wordt bezorgd, bij mij heb ik er nog achteraan moeten bellen in de 32e week. Ook al hoef je dan niet te bevallen, je wilt dat soort dingen toch gewoon in huis hebben! En zat er bij jou ook zo'n lief knuffeltje bij?

En wie van de andere dames hebben ook een bugaboo???? :D

Wij hebben er en in een kleurenstelling die ik nog niet eerder heb gezien

Nog iets, hebben jullie de nieuwe zwitsal zonnebrandcreme gezien??? Blauw voor jongens, roze voor meisjes! Helemaal leuk!!!!!

Nou, ik ga nog even mijn tijd hier volmaken en van de mooie zondagmorgen genieten!

Liefs, mexx!
hoi lieverds,

Een heel klein berichtje voordat wij op vakantie gaan. Mexx, leuk weer van je te lezen! Enne, de kans is heel groot dat jij al bevallen bent als ik terug kom van vakantie. Toi toi meissie.

Erine, heel veel plezier dinsdag, geniet ervan! Superleuk lijkt mij het, trouwen.

Verder hou ik het kort. Spullen zijn gepakt en we hebben gister de tent proef opgezet hier bij mijn ouders. Ging supergoed. In de tentenwinkel zeiden ze dat het 2 uur zou duren maar we waren binnen een half uur klaar (stond niet heul straks maar moeilijk was het niet). We gaan deze maand gewoon van elkaar genieten en zonder ovutestjes etc proberen zwanger te worden. Wie weet helpt het.

doeiiiii tot over een kleine drie weken!
Goedemorgen!

Ik zag dat mexx zo vroeg al wakker was, ik denk al.. zou het?? Maar alles nog rustig daar? wat gaat het snel, de eerste van ons is over een weekje al uitgerekend!

maya: gefeliciteerd met je nichtje! En mooie namen hoor!

Ik: dus jij bent ook al echt aan het aftellen heh! Fijn dat je kindje al wat ingedaald is, die van ons ligt volgens mij nog verkeerd om.. maar we hebben nog even de tijd. Alles ook al klaar staan?

GW en Becky: ik ben vast te laat, maar een heel fijne vakantie toegewenst!!

Husky: wat schrikken zeg!

en het kraampakket het ik nog niet ontvangen, neem toch wel aan dat dat binnenkort komt..

Wanneer hebben jullie trouwens een gesprek gehad met iemand van de kraamzorg? bij ons komt er iemand langs, maar ik heb nog niets gehoord.. neem toch aan dat ze van te voren even bellen voor een afspraak, helemaal in de vakantietijd.

Erine: ik wens jou alvast een super mooie dag toe, denk niet dat ik voor die tijd nog op het forum ben. Van begin tot het eind super van genieten en gewoon alles over je heen laten komen, want de dag gaat zo snel voorbij!!

Leo: fijn wat van je te lezen! Plaats je binnenkort nog wel even een foto van je pokkel?

Het is hier super mooi weer, dus ga even lekker in de tuin zitten thee drinken!
Becky, misschien lees je dit nog; ik wens je een hele fijne vakantie en inderdaad misschien kom je wel zwanger terug. Ik hoop het voor je. Maar vooral genieten. Dikke kus!
Mexx -> Onze cosi heet volgens mij iets van fantasy green !!! Binnenkant staan allemaal tekeningen op van diertjes (konijntje, schildpad, vogel etc.) Misschien hebben we wel dezelfde?

Duvel -> Ik heb ook nog niets gehoord van de kraamzorg. Heb wel een heel pakket boekwerk gekregen (die lag al heel snel op mijn mat) en wat ik begrijp nemen ze contact met je op als je in de 7e maand zit. (dus dat is nog even niet)

GW & Becky -> Heeeele fijne vakantie !! Geniet ervan !!

Hier verder alles goed, kindje is zeer beweeglijk, schopt graag hihihi. Dinsdag wordt het kamertje behangen, ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien. Kinderwagen & Kinderstoel staan nog ingepakt in de dozen (geen plek om het even uit te gaan stallen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven