Entertainment alle pijlers

TVOH 2026

16-01-2026 14:06 77 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic.
Vanavond begint het weer! Wie kijkt er mee?
https://www.nlziet.nl/nl/blog/the-voice ... 20coaches.

Afbeelding

Elke vrijdag om 20:00 op RTL4
Ik vind het wel leuk om te kijken. Erger me alleen aan Suzan en Freek die zo lang twijfelen totdat het te laat is en dan vervolgens zeggen dat ze spijt hebben dat ze niet hebben gedraaid. Maar wel draaien bij die rare snuiter van Jump, daar begreep ik helemaal niks van.
Dat “twijfelen” is van alle seizoenen. Zodra ze gaan praten tijdens de optredens over wat ze goed vinden, weet ik al dat ze niet gaan draaien. Ik denk om de kandidaten toch nog een positief gevoel mee te geven. Als ze wel draaien, hebben ze uiteraard voldoende mogelijkheden om feedback te geven. Als ze niet draaien, uiteraard niet. Dus wordt er wat gedraald en tegelijkertijd feedback gegeven.

En dat Dinand niet draait, als het Nederlandstalig is. Ik heb het niet bijgehouden, maar vind ik verder niet vreemd. Hij vindt zichzelf dan niet de meest geschikte coach. 1 keer was hij wel gedraaid en toen bleek dat die kandidaat een bepaalde hoek op wilde, zei hij ook: als dat is wat je zoekt, moet je niet voor mij kiezen. Alleen maar eerlijk. Hij vraagt ook regelmatig aan kandidaten wat ze willen leren enzo. Alleen maar goed. In andere seizoenen zag je dat ook, dat coaches dan een andere coach aanspoorden om te draaien. Omdat ze het wel goed genoeg vonden om door te gaan, maar zichzelf geen passende coach vonden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven