Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2455 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Kijk ik nou niet goed of lijkt dat gratis verzenden op boeken gewoon door te lopen vandaag?
Naïef - het blijft een compliment
Kattentuintje schreef:
01-02-2026 13:43
Kijk ik nou niet goed of lijkt dat gratis verzenden op boeken gewoon door te lopen vandaag?
Ja, ik zie het ook inderdaad. Blijkbaar is het een succes en hebben ze het nog een keer verlengd, heel fijn (ik heb veel boeken te koop :) )
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Pochacco schreef:
01-02-2026 17:47
Ja, ik zie het ook inderdaad. Blijkbaar is het een succes en hebben ze het nog een keer verlengd, heel fijn (ik heb veel boeken te koop :) )

Ik alleen maar! En het ging zo lekker deze maand. :-)
Naïef - het blijft een compliment
Ja het lijkt inderdaad nog steeds gratis verzending bij boeken binnen NL te zijn. Heel fijn. Ik kan alleen niet vinden tot wanneer, hebben jullie dat wel ergens zien staan ? Weer tot einde van de maand ?
Wat ik nou toch weer heb. Heb een jas gekocht, die is 28-01 verzonden vanuit Spanje, dus helemaal niet lang geleden. Nu bericht de verkoper dat het pakket kwijt is en ik contact op moet nemen met Mondial Relay. Het pakket staat gewoon bij mij op onderweg, laatste update was gisteren.
Verkoper spreekt geen woord Engels, dus dit haal ik uit de vertaalde chat. Maar hoe komt zij nou weer erbij dat het kwijt is???

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven