Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 577 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
Niet aan je bidon drinken als de dop er niet goed op gedraaid is. Meerdere keren door mij getest (nat shirt is het gevolg, iedere keer)
Je kunt prima op je sloffen naar je werk.
Dat heb ik voor u getest.
De glazen deksel van je pyroflam ovenschaal moet je niet direct uit de oven onder de koude kraan houden.

Niet zelf getest, wel mijn deksel dat in honderden stukjes uiteen spatte :-|
Pelle schreef:
17-02-2026 15:09
:rofl:

Zo kun je ook prima op je tuinklompen naar de supermarkt. Combineer dit schoeisel ook gerust met een zomers jurkje. :whistle:
Ik vind hier dingen van.
Pelle schreef:
Ook met 2 totaal verschillende schoenen. Denk aan 1 blauwe instapper en 1 zwarte sportschoen.
Bij de bushalte zei iemand: wat heeft u leuke schoenen aan ! Ik had niks door, heb bedankt en kwam er pas achter toen mijn collega er iets van zei en ik naar mijn schoenen keer haha.
Sabeltandcavia schreef:
17-02-2026 15:26
:rofl:

Zo kun je ook prima op je tuinklompen naar de supermarkt. Combineer dit schoeisel ook gerust met een zomers jurkje. :whistle:
Ik heb er zelf auto mee gereden zonder het te merken, pas bij het uitstappen merkte ik dat er iets niet klopte :-).
Gelukkig heb ik geen klompen..
pelle wijzigde dit bericht op 17-02-2026 17:06
0.28% gewijzigd
nienkejj schreef:
17-02-2026 17:02
Ook met 2 totaal verschillende schoenen. Denk aan 1 blauwe instapper en 1 zwarte sportschoen.
Bij de bushalte zei iemand: wat heeft u leuke schoenen aan ! Ik had niks door, heb bedankt en kwam er pas achter toen mijn collega er iets van zei en ik naar mijn schoenen keer haha.
oh dat is wel next level. :-D
AnnaNiem schreef:
17-02-2026 13:04
:O En nu, zit er nog aan, doet ie het nog?

Hij zit er verbazingwekkend genoeg nog aan, zat nog met een velletje van een millimeter vast, maar helaas doet ie het niet zo goed meer, ook niet na 4 operaties. Maar alsnog knap wat er van gemaakt is hoor als je zag wat het was.
Nyco schreef:
16-02-2026 09:46
Ik heb geprobeerd of je middelvinger er tegen kan om tussen een 1600liter container en het hefdeel van de vuilniswagen te zitten.....nee daar kan je vinger niet tegen helaas, dus doe maar niet.
Au! Dit hoop ik nooit te testen inderdaad.
Ravintola schreef:
17-02-2026 15:10
De glazen deksel van je pyroflam ovenschaal moet je niet direct uit de oven onder de koude kraan houden.

Niet zelf getest, wel mijn deksel dat in honderden stukjes uiteen spatte :-|
Een heet stuk apfelstrudel op een glazen bordje heeft hetzelfde effect. Dat heb ik ooit als student in de mensa getest. Daar liep ik met een dienblad, ineens alles bezaaid met duizend miniglassplinters.
Pelle schreef:
Hee, dat heb ik ook eens getest! Alleen moest ik naar school. Als ik gewoon met de fiets was gegaan had ik het waarschijnlijk wel gemerkt, maar het was die dag heel naar weer dus ik ging voor één keertje met de bus en ik zag mijn ongebruikelijke schoeisel pas toen ik al hoog en breed in die bus zat :lol:
Graftak!
Pelle schreef:
Dit doe ik gewoon bewust 😁 heb deze pantoffels regelmatig aan. Heb hielspoor en soms kan ik gewoon nergens anders op lopen, behalve dit.

Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2026 17:38
Hee, dat heb ik ook eens getest! Alleen moest ik naar school. Als ik gewoon met de fiets was gegaan had ik het waarschijnlijk wel gemerkt, maar het was die dag heel naar weer dus ik ging voor één keertje met de bus en ik zag mijn ongebruikelijke schoeisel pas toen ik al hoog en breed in die bus zat :lol:
Ben je toen terug gegaan of gewoon naar school? Viel het iemand op?

Bij mij waren er maar een paar collega’s en heb het zelf gezegd.
Irregular_Choice schreef:
17-02-2026 18:04
Dit doe ik gewoon bewust 😁 heb deze pantoffels regelmatig aan. Heb hielspoor en soms kan ik gewoon nergens anders op lopen, behalve dit.

Afbeelding
Bij mij was het niet bewust en mijn sloffen leken wel op imitatie uggs, ik zat er niet mee.
Maar loop je er dan ook buiten mee. Ik zou ze dan eerder meenemen.
(Zelf trouwens ook hielspoor, maar dat terzijde)
Nyco schreef:
17-02-2026 17:24
Hij zit er verbazingwekkend genoeg nog aan, zat nog met een velletje van een millimeter vast, maar helaas doet ie het niet zo goed meer, ook niet na 4 operaties. Maar alsnog knap wat er van gemaakt is hoor als je zag wat het was.
Brrr..... Nou, fijn dat je het voor ons getest hebt, had niet gehoeven
nienkejj schreef:
17-02-2026 17:02
O, dat heb ik ook een keer getest. Ook met een blauwe en een zwarte schoen en twee verschillende hakken. Maar ik was verliefd. Wat was jouw excuus? :lol:
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 17-02-2026 18:44
0.30% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Nyco schreef:
17-02-2026 17:24
ouch! o_o @(
Ik vind hier dingen van.
Pelle schreef:
17-02-2026 18:11
Ben je toen terug gegaan of gewoon naar school? Viel het iemand op?

Bij mij waren er maar een paar collega’s en heb het zelf gezegd.
Ik ben gewoon naar school gegaan en heb heel blij geroepen 'kijk nou es wat ik heb uitgestukt met mijn duffe hoofd!'
Waarna iedereen (inclusief ikzelf) naar behoren schaterde van het lachen en de rest van de dag heb ik niks meer gehoord over mijn voetbedekking :lol:
Graftak!
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2026 18:45
Ik ben gewoon naar school gegaan en heb heel blij geroepen 'kijk nou es wat ik heb uitgestukt met mijn duffe hoofd!'
Waarna iedereen (inclusief ikzelf) naar behoren schaterde van het lachen en de rest van de dag heb ik niks meer gehoord over mijn voetbedekking :lol:
Die tactiek heb ik ook toegepast :-D .
Maar in mijn schooltijd was ik misschien toch terug gegaan.
Pelle schreef:
Naar een bruiloft kan ook…heb ooit een op een bruiloft gestaan waar de moeder van de bruidegom er pas in het gemeentehuis achter kwam dat ze nog op haar pantoffels liep en haar nette schoenen een half uur verderop thuis in de gang stonden🤣.
Zandhaas schreef:
17-02-2026 19:23
Naar een bruiloft kan ook…heb ooit een op een bruiloft gestaan waar de moeder van de bruidegom er pas in het gemeentehuis achter kwam dat ze nog op haar pantoffels liep en haar nette schoenen een half uur verderop thuis in de gang stonden🤣.
Oh, dat is ook suf. Al scheelt het misschien wel pijnlijke voeten.
KamilleT schreef:
06-01-2026 22:18
Voor wie zich afvroeg of het mandje van de airfryer echt heet wordt. Ja dat doet het. Voor u getest en ik heb nu al twee weken een ingebrand streepje op mijn pols.
Ik heb al maanden op beide polsen zo een streepje ,trekt maar niet weg. Dubbele airfryer vandaar twee polsen.
Pelle schreef:
17-02-2026 19:11
Die tactiek heb ik ook toegepast :-D .
Maar in mijn schooltijd was ik misschien toch terug gegaan.
Ikke niet hoor. Het interesseerde me toen al allemaal geen ene reet :proud:
Graftak!
Leidingen doorspoelen met de hogedrukspuit, en de slang aan de kraan voluit opendraaien. Zorg dan dat de andere kant van de slang vast zit aan de spuit. :facepalm:
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
Pelle schreef:
O ik kijk tegenwoordig 3 keer voor ik de deur uitga. Heb pantoffels met zulke dikke zolen dat je er rustig mee naar buiten kan. Heb ik dus een paar keer gedaan. Zijn skechers en heel wat steviger dan die slappe, goedkope dingen die ik eerst droeg. En eigenlijk best een neutrale kleur, dus echt opvallend is het niet. ook wel met 2 verschillende sokken naar het werk gegaan. Was de tijd vooruit want later ging Alzheimerstichting sokkenparen verkopen met verschillende dessins ter ondersteuning van de stichting
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven