Alarmsysteenm
maandag 9 februari 2026 om 15:42
Hoi!
Ik was benieuwd of iemand een betrouwbaar alarmsysteem (allround systeem, dus met camera's, alarm, detectiemeldingen en een app waar dit mee te bedienen is) kan aanraden. Wij zijn nu aangesloten bij Verisure, maar om redenen toch opzoek naar een andere leverancier.
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald bedrijf, en waarom is die ervaring zo goed? Ik hoor graag!
Ik was benieuwd of iemand een betrouwbaar alarmsysteem (allround systeem, dus met camera's, alarm, detectiemeldingen en een app waar dit mee te bedienen is) kan aanraden. Wij zijn nu aangesloten bij Verisure, maar om redenen toch opzoek naar een andere leverancier.
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald bedrijf, en waarom is die ervaring zo goed? Ik hoor graag!
donderdag 19 februari 2026 om 21:47
"Hoi. Ik zoek een vakantiebestemming. Graag jullie suggesties. Wat mijn voorkeuren zijn, gaat jullie helemaal niets aan. Dat is namelijk niet relevant. En het is aan mij om te beoordelen of ik iets met een suggestie doe. En nee, ik ga echt niet mijn voorkeuren uiteenzetten. Dus, tenzij jullie echt gegrond kunnen beweren waarom jullie die informatie nodig hebben om mij een bepaalde vakantiebestemming te adviseren, snap ik echt niet waarom ik dit uiteen moest zetten."
donderdag 19 februari 2026 om 21:48
Geen zin om voor niets te typen? Heb jij wel mijn reacties gelezen? Ik gaf aan dat ik mij niet slecht wilde uitlaten over Verisure, niet omdat ik geen zin had om te typen. Ik zag de meerwaarde er niet van in om aan te geven waar ik niet helemaal tevreden over ben.
donderdag 19 februari 2026 om 21:49
Hahahah oke goed verhaal maar ik dacht toch echt wel wat voorkeuren aangegeven te hebben middels, ik quote mezelf: “een betrouwbaar alarmsysteem (allround systeem, dus met camera's, alarm, detectiemeldingen en een app waar dit mee te bedienen is”Ushuaia schreef: ↑19-02-2026 21:47"Hoi. Ik zoek een vakantiebestemming. Graag jullie suggesties. Wat mijn voorkeuren zijn, gaat jullie helemaal niets aan. Dat is namelijk niet relevant. En het is aan mij om te beoordelen of ik iets met een suggestie doe. En nee, ik ga echt niet mijn voorkeuren uiteenzetten. Dus, tenzij jullie echt gegrond kunnen beweren waarom jullie die informatie nodig hebben om mij een bepaalde vakantiebestemming te adviseren, snap ik echt niet waarom ik dit uiteen moest zetten."
Maar ik heb inderdaad echt niet gezegd wat ik zoek, dat moesten jullie uitzoeken.
vrijdag 20 februari 2026 om 08:10
vrijdag 20 februari 2026 om 09:50
vrijdag 20 februari 2026 om 10:07
Als je een all round systeem zoekt kom je altijd bij de doe het zelf/ verisure achtige klasse uit. Professionele/ 2 klasse alarmsystemen zijn bedraad en een camera systeem daarbij is altijd los van het alarm (ook bedraad), je betaalt dan voor het aantal keer inzien in de cameras los van je reguliere meldkamer.
Als je dus nog meer geheimen hebt en je drugs voorrad wilt beheren
zal je beter kunnen kijken naar een duurder klasse 2 systeem bij een professioneel alarmsysteem maar dat geeft je niet wat je wilt m.b.t. camera's inzien.
De bedrijven die een meldkamer combineren met huis tuin en keuken apparatuur zijn inderdaad Feenstra en Verisure. Anders kun je zelf ook een systeem aanleggen van bijvoorbeeld Eufy, die werken niet met abonnementen maar dan heb je dus geen meldkamer (weet niet of dat een must voor je is).
Wij hebben een klasse 2 alarm en camera (die zaten al in het huis toen we het kochten) en losse Eufy camera's. Die losse cameras zijn eigenlijk voor mij het fijnst. Verder is preventie heel belangrijk, zorg voor goede sloten, goede verlichting, zet je Ferrari in de garage, doe je hek dicht snachts.
Als je dus nog meer geheimen hebt en je drugs voorrad wilt beheren
De bedrijven die een meldkamer combineren met huis tuin en keuken apparatuur zijn inderdaad Feenstra en Verisure. Anders kun je zelf ook een systeem aanleggen van bijvoorbeeld Eufy, die werken niet met abonnementen maar dan heb je dus geen meldkamer (weet niet of dat een must voor je is).
Wij hebben een klasse 2 alarm en camera (die zaten al in het huis toen we het kochten) en losse Eufy camera's. Die losse cameras zijn eigenlijk voor mij het fijnst. Verder is preventie heel belangrijk, zorg voor goede sloten, goede verlichting, zet je Ferrari in de garage, doe je hek dicht snachts.
vrijdag 20 februari 2026 om 22:36
Wat een fijne reactie. Dank!!!TiumPerfectum schreef: ↑20-02-2026 10:07Als je een all round systeem zoekt kom je altijd bij de doe het zelf/ verisure achtige klasse uit. Professionele/ 2 klasse alarmsystemen zijn bedraad en een camera systeem daarbij is altijd los van het alarm (ook bedraad), je betaalt dan voor het aantal keer inzien in de cameras los van je reguliere meldkamer.
Als je dus nog meer geheimen hebt en je drugs voorrad wilt beherenzal je beter kunnen kijken naar een duurder klasse 2 systeem bij een professioneel alarmsysteem maar dat geeft je niet wat je wilt m.b.t. camera's inzien.
vrijdag 20 februari 2026 om 22:40
Dat was… sarcastisch… en hangt ook samen met de rest van het bericht.
Ter verduidelijking: ik vond dat ik eigenlijk best duidelijk heb aangegeven waar ik naar zocht (zie bericht waar ik mee opende). Dus sarcastisch bedoeld als ik zeg dat jullie dat uit moesten zoeken. Zou toch gek zijn als ik zoiets verwacht?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in