Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
O ja, speurtochten, deed niets liever vroeger. Maar ja, dan moet je ook weer sjouwen... De makkelijkste manier om je van een speurtocht af te maken, is een foto-speurtocht: rondje lopen met je mobiel of je digitale camera, om de zoveel meter een foto maken van een detail, camera aan kind geven die de foto's moet opzoeken. Kan misschien ook wel in jullie huis, is groot genoeg tenslotte.
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 juli 2009 @ 13:45:

Waterballonnen. Hoef je zelf niets mee te verzinnen, gewoon vullen, verzint Fien vast zelf wel iets. Het is ook hilarisch om een gewone ballon om de douchekop te doen en dan de kraan aan te zetten.
Mw de Kees, wat een briljánt idee!

Ik wil dit zeker proberen, eens kijken of het werkt met Fien.

Koor, onze douchekop is iets van 30 cm breed, dan mag het een beste ballon wezen, die ik er omheen moet zien te frutten

Fien speelt zich suf met de Barbies en de Barbiebaby Zoeb. Vandaag krijgt ze de kast met kleertjes. Ik verheug me nu al op het smoeltje.

Itsme, de kleurkrijtjes en het schetsboek zijn nu in gebruik genomen! De mooiste producties worden er gefabriekt. Gisteren heeft ze samen met een vriendje een tekening gemaakt. Hij van een auto, zij van een prinsen en dat allemaal op één pagina!

(f) meisjes, ik ben een bofkont met jullie!
Een fijne zonnige zondag vandaag Leo.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hi Eleonora, wij kennen elkaar niet (en dat hoeft ook niet), maar toch een dikke from me to you!!

Liefs,

Leeuwedraak
Ik kwam ook nog even een (f) brengen

Geniet van het mooie weer vandaag!
quote:eleonora schreef op 26 juli 2009 @ 10:01:

Koor, onze douchekop is iets van 30 cm breed, dan mag het een beste ballon wezen, die ik er omheen moet zien te frutten

Ik doe het zelf dan ook met condooms, maar daar leek Fien me nog wat jong voor. Maar ook voor een condoom is 30 cm wel aan de grote kant, geef ik toe.
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 juli 2009 @ 13:45:

een achterstevoren dag: Kleren mogen binnenstebuiten/ achterstevoren aan. Je mag nog voor het ontbijt iets lekkers. Avondeten idem dito; eerst toetje, dan pas warm. Mamma moet natuurlijk eerder naar bed dan Fien en Fien moet mamma voorlezen. (Voor extra hilariteit: in haar bed gaan liggen. Met je hoofd aan het voeteneind) Douchen doe je 's ochtends in plaats van 's avonds. enz.

Wat een ongelooflijk leuk idee! Ga ik ook doen, weet zeker dat mijn zoon dit hilarisch gaat vinden!
.
Koor, ik zal eens kijken of ik ergens een XL-Trojan op kan scharrelen vanuit Wé's oude legerplunjebaal.

Hij zal best wel ergens nog een flatterende condoom hebben liggen. Leer mij die armyboys kennen!
He Leo, wat een leuk topic is dit geworden!

Wat een fijne wereld kan dit forum toch zijn. Het liefst zou ik je naar zo'n oord met van die thermaal baden sturen. Goed voor de reuma, kan Fien lekker in het pierebad. Mocht ik ooit de loterij winnen, mag ik je dan hiervoor op mijn lijstje zetten? En mocht de prijs heel snel vallen, mag er dan ook een auto met chauffeur bij?

(ja eerlijk waar, ik heb een lijstje met wie ik welk plezier doe als het schip met geld komt)
quote:hanke321 schreef op 26 juli 2009 @ 14:39:

He Leo, wat een leuk topic is dit geworden!

Wat een fijne wereld kan dit forum toch zijn. Het liefst zou ik je naar zo'n oord met van die thermaal baden sturen. Goed voor de reuma, kan Fien lekker in het pierebad. Mocht ik ooit de loterij winnen, mag ik je dan hiervoor op mijn lijstje zetten? En mocht de prijs heel snel vallen, mag er dan ook een auto met chauffeur bij?

(ja eerlijk waar, ik heb een lijstje met wie ik welk plezier doe als het schip met geld komt)

Hanke!!

Wat heb ik je lang niet gezien!

We missen je bezielende leiding bij het BEO-koor. Soundpost doet haar best maar vooral als het om gospels gaat mis ik jouw 'inleving' en zo....

Lief dat ik op je lijst mag, wat een cadeau weer op deze prachtige zondag!

(f)
Serieus Leo, helpt warm water (van die terminaal baden in van die luxe kuuroorden) tegen de pijn?

*zingt verder: I've got the whole world in my hands..*

geheel in lijn met mijn avatar, zie je -knipoog knipoog-
Is Zoeb weer babe geworden.

Gaafff.

Ik heb me altijd afgevraagd wat dat voor een topic was. "Kom bij de Beo" of zoiets. En nu wordt ik wel erg nieuwsgierig.

Leo de zon schijnt weer. Hoe is het nu? Het gaat altijd lekkerder met een zonneke. Zelfs voor mensen zonder reuma.

Liefs Zoeb
Hank, geen idee, nog nooit geprobeerd, ik ben niet zo van de badpakkerige met allemaal mensen er bij. Maar wie weet, het zou wel eens een prima tip kunnen zijn..... (f)

De BEO Zoeb, dat is een instituut werkelijk, je kunt er op het forum nauwelijks omheen en daarom is de BEO dan ook voor iedereen toegankelijk.

Het is wel even inkomen want het is een wereld op zich
quote:eleonora schreef op 27 juli 2009 @ 09:30:

Hank, geen idee, nog nooit geprobeerd, ik ben niet zo van de badpakkerige met allemaal mensen er bij. Maar wie weet, het zou wel eens een prima tip kunnen zijn..... (f)

De BEO Zoeb, dat is een instituut werkelijk, je kunt er op het forum nauwelijks omheen en daarom is de BEO dan ook voor iedereen toegankelijk.

Het is wel even inkomen want het is een wereld op zich

Hoi Leo

Zat op het verkeerde topic...
Je weet toch!
Ha Leo. Ik kom je even een fijne en zonnige dag wensen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En ik ook! (ik vind je een toppertje!)
Wat een leuke nick en avatar heb je zonnestraaltje!

Leo, hoe ist vandaag. Geniet je van het lekkere weer?
Leo, de weersvoorspellingen zijn zonnig, ik hoop dat je er lekker van kan genieten.

( zwaait naar Hanke, alles goed?)
(zwaait terug naar Zusje) Ja het gaat prima, net terug van een fijne vakantie in eigen land. Hoe is het met jou?
Hiya girls!

Mooi weer ja, gutsen hoor hier, poeh.

Man is thuis vandaag, want hij werkt 4 dagen van 9 uur, dus we zijn nog even en famille en doen weinig, behalve met de waterpistolen spelen e.d.

Liggen jullie ook voor pampus of wordt er hard gewerkt? (het is tenslotte gewoon maandag natuurlijk)
Leuk, waterpistolen . Aangezien jij minder mobiel bent heb je wel recht op de allergrootste natuurlijk, dus mocht het nog anders verdeeld zijn: invorderen.

Hier aan het werk, maar gelukkig met een prachtig uitzicht vanuit kantoor, dus dat is fijn.

(Hanke, alles prima hier. In juni lekker naar Italie geweest en nu heerlijk 's avonds in de tuin genieten van eigen land. )
dank je wel Hanke
Leo, hoe gaat het?

Zenuwachtig voor donderdag?
Gaat wel Shi (lief dat je dat nog weet!!!), ik ben veel minder nerveus dan vorige keer. Dat zegt niks maar toch, het is een prettiger gevoel.

Én ik heb pillen van de dokter om op het moment supriem niet dicht te klappen, zoals vorige keer, toen ik de rem niet meer wist te vinden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven