Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ohohoh, spannend!! Je kunt het, je kunt het, je kunt het!

En wat denk je wat; ik moet morgen mijn verlengde rijbewijs ophalen, eindelijk zo'n fijn pasje, ipv een oud verfrommeld papiertje. Ik zeg: het is een teken

Heeeeeeeeeel veel succes!

En Zoebie ook voor je man!

Toitoitoi dames.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
*is als een gek aan het duimen voor Leo en Zoebie*
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
*duimt hier ook*
*duimt mee*

Hoelaat gaat het eigenlijk gebeuren¨?
Om 11.00 uur

Leo, ik denk aan je. SUCCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 30-07-2009 10:53
Reden: iets teveel letters gebruikt, over halve scherm ;)
% gewijzigd
Leo, kijk uit, die fietsers van rechts!
Goed opgelost Leo! Nu nog even op de snelheid letten.
Oke Fileparkeren. Opletten Leo.
Jaaaa goedzo, perfect geparkeerd! Kom op, nog eventjes.....
Boggie achteruit....pas op die paahaaaaaaaaal!
Goed opgelost hoor. Keurig gedaan!

Nog even......
Oke en dan u de uitslag.......
GESLAAGD!!!!!

Woehoew, Jeeeeeeeeej, Jaaaaaaaaaaaaaaa... Oleheee oleee oholeeoleeeeeee.

GESLAAGD!!!!!

Woehoew, Jeeeeeeeeej, Jaaaaaaaaaaaaaaa... Oleheee oleee oholeeoleeeeeee.

Goh dacht echt even dat Leo geslaagd was. Oef. Nu ik hoop op goed nieuws.
Dubbel, Nu moet het toch helemaal goed gaan!!!
Ik ben nog steeds aan het duimen voor dr. Go Leo...
Nou, nou, hoe is het gegaan?

Het afrijden...

De operatie...

Duimt nog even door.
Jaja dat heb je met al die topics van Leo. Ik zie door het bos de bomen niet meer.

Leo je moet het hier zelf maar vertellen.

De operatie van manlief is goed gegaan. Nog wel slaperig en moe en best veel pijn, maar vanavond kreeg hij weer morfine, dus het komt goed.

Mijn afspraak bij de chirurg was meer dramatisch. Ik heb een bobbel in mijn borst zitten, die na de puncties begin mei opeens aanzienlijk groter werd. (Begin mei kreeg ik dus te horen dat ik borstkanker had en na dik drie spannende weken bleek het loos alarm). pffft dat was wel een opluchting. Maar ik heb dus een bloeduitstorting waarschijnlijk van die puncties toen, die in de gaten gehouden moest worden. Dit is dus een andere bobbel dan die waar het hele gedoe in mei om is begonnen. Zodoende mijn controle afspraak gisteren. Maar die bobbel was alweer groter geworden. Dus ik werd voor de verandering weer eens naar de mamacare-poli doorverwezen voor een echo en puncties vandaag dus. De radioloog wist het niet echt. Maar dacht dat het toch een hematoom was, ze heeft geen puncties gedaan maar ik werd voor de verandering weer eens besproken in het oncologen-overleg. Er moest maar eens duidelijkheid komen met een MRI scan en dan eventueel ook puncties. Dus niet. Ik werd na het overleg vanavond gebeld dat ze het nog een maand aankijken en dan eerst weer een echo krijg. Verdikkeme alsof ik al niet genoeg aan mijn kop heb en erop zit te wachten dat ik nog een maand in spanning moet zitten.

Helaas ik heb niks te willen. Morgen nog een afspraak op de mamacare en daar zal ik dan wel eens mijn gal spuien.
Hanke, ik ben gezakt....(en ik baal er nog steeds van!)

Op actueel is een topic geopend door die schat van een Binkie met als titel 'is "ons" Leo geslaagd?'

Daar heb ik uitgelegd over het hoe en waarom van mijn jammerlijk mislukte rij-examen.

Lief dat je zo hard geduimd hebt meid!

Zoeb, wat fijn voor je man en wat rot voor jou.....

Een maand wachten, wat vreselijk!

Kan ik iets voor je doen?

Slagen en dan bij je langskomen moet je zeggen....

Nee maar serieus, als er iets is wat ik voor je kan betekenen dan laat je het me maar weten ok? Je hebt mijn mailadres en wie weet kan ik je van dienst zijn met het een of ander. Doe ik graag!

Ik denk aan je, denk aan je, denk elke dag aan je........

Gadverdamme, gaat de operatie goed, krijg je dat weer. Heel veel sterkte en laat ze vandaag idd maar even weten wat dit met je doet op de mamacare.

En Leo, ik zie ook net het andere topic, balen!! Wat een ass van een examinator zeg. Je bent ook gewoon echt overgeleverd aan de grillen van zo'n persoon, heel naar is dat. Ik bedoel, als je zakt en je zelf precies weet waar het fout ging is het anders, maar zo... Ook voor jou een .
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hè Lé, wat kut! Drie keer is scheepsrecht dan maar?
Leo, wat balen dat je gezakt bent.

Ik haatte het CBR al, maar nu nog meer.

Heel veel liefs, ik hoop dat dit een beetje troost.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Aaaah lieve Leo, wat een eikel die examinator! Getverdemme, je zou hem toch zo met z'n kop op het motorblok leggen en de motorkap heel hard dichtslaan

Maar er is nog hoop, echt hoor, jij gaat dat pasje halen, gewoon volhouden! Mijn zusje heeft er 5 keer over gedaan, toen ze hem eenmaal had, was ze die andere 4 keer vergeten.

Ik heb er zelf 3 keer over gedaan en ik weet hoe moedeloos je ervan wordt. De eerste keer dat ik zakte, was geheel terecht. Ik reed iemand bijna van zijn fiets, reed op een centimeter na een groene container omver en stoof met 60 km per uur een gelijkwaardige kruising over

Ik snapte best wel dat ik niet geslaagd was.

Tweede keer reed ik perfect (vond rijleraar ook), maar volgens examinator was ik te twijfelachtig.

Derde keer ging eigenlijk helemaal niet goed, zo zenuwachtig was ik weer. Toen examinator mij vroeg hoe ik zelf vond dat het ging begon ik keihard te brullen en noemde ik de punten op die niet goed waren volgens mij. Zegt ie: nou ja, als dat alles was....gefeliciteerd, je bent geslaagd!

ik

Zo zie je maar, het is willekeur, tenminste, dat denk ik.

Lieverd, maak je niet druk, jij gaat je rijbewijs halen. Als IK 'm kan halen, kan jij het zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven