Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
1-0 voor jou Bam
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 23:16:

1-0 voor jou Bam Eindelijk weer eens een puntje voor mij;)
Merci Star, erg leuke tip!!!
quote:Jinny schreef op 25 juli 2009 @ 23:16:

[...]

Oh nee dat behoort echt in de categorie fout. Als je zodra je ouders bent geworden je eigen man ineens met pappa gaat aanspreken en hij dan tegen jou mamma. Brrr zeg dat ja..........
quote:bambino schreef op 25 juli 2009 @ 23:17:

[...]

Eindelijk weer eens een puntje voor mij;)
Als Starman dat zou doen, al is het maar 1 keer, logeerkamer en er nooit meer vanaf
Gossie, het is hier ouderwets gezellig zeg. Maar nu ga ik echt. Dag lieve mamma´s .
Nou hup, slapen jij
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 23:19:

Als Starman dat zou doen, al is het maar 1 keer, logeerkamer en er nooit meer vanaf Woehahahahaha. Arm schaap.
DAG JINNY
Starman is trouwens weer zijn eigen bezorgde zelf. Heb wat krampjes in onderrug en hij wil meteen de verloskundige bellen
Ja DAG JINNY
hahaha, Star. Maare jij hebt geen kamers meer over toch? of mag ie tussen de droger en de wasmachine in slapen?
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 23:23:

Ja DAG JINNY
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 23:22:

Starman is trouwens weer zijn eigen bezorgde zelf. Heb wat krampjes in onderrug en hij wil meteen de verloskundige bellen

haha

Hoeveel weken ben je nu? bijna 35?
De zolder kan nog een hele mooie kamer van gemaakt worden

Yep, maandag 35.
begint al echt op te schieten dus.

Spannend hoor.

Ik begrijp Starman wel.....

Wil je eigenlijks thuis bevallen of gewoon weer in het kraamhotel?
Kraamhotel als ik het red
Dat red je makkelijk ;)

Ik gaat ook eens mijn mand in, morgen drukke dag!

Welterustuh
Trust!
Mogguh...
Goedemorguh!
Jeetje, wat hebben jullie gekletst!

Ha ha, Star, hoe toevallig: ik heb in mijn ubermamastemming eergisteren van die deegbaksels gemaakt met Mare. Mijn varkentje is heel mooi geworden, al zeg ik het zelf.

Cin, roze is mooi!

Suus, hoe is het met het dieet (wel fijn dat er ook aardbeientaart in zit )?

Haai Jin, schattig hoor, dat Duitse gebabbel. Tot 35 vind ik wel erg knap hoor! Hier is het 11, 15, honderdtachtigvierenzeventig!

Eh, eens kijken of we wat kunnen ondernemen, ben beetje duf (verjaardag schoonzus gisteren en die schonk een lekker mixje: prosecco met limoncello, resultaat beetje zwaar hoofd). Niet zo veel inspiratie en geen zin in drukke toestanden dus misschien maar lekker naar het strand. Of de museummolen. We'll see.
Het werkt kennelijk besmettelijk dan Hel, die ubermama-igheid

Wij zijn net terug uit de dierentuin, altijd leuk. Waren naar Amersfoort. Cee heeft Pipi Langkous nog gezien. Meisje met rood haar en twee staartjes en mijn dochter zet het op een brullen 'kiiiiiiiiiiijk mama Pipi Langkous'. En niet zo zachtjes ook
Hel, wat leuk he, dat geklets van die kindjes. Zo leuk die fantasie vind ik. Jeetje ook al aan het brooddeeg geslagen, het wordt nog eens hip .

Star, geweldig Pippi! Hoe reageerde het meiske zelf (of haar ouders...)? Starman nu een blauw oog door zijn onopgevoede dochter?

Zwaai Bridges! Beetje uitgerust? Wassen al gedaan?

DAG BAM!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven