Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
OMG.......is Sheera nog niet terug?

Mijn visie...

Ik denk dat ze nieuwe vriend aan het bed heeft vastgeketend tot hij overtuigd is van het feit dat ze toch echt bij elkaar horen en dat de de toekomstige ex van nieuwe vriend heeft aangegeven bij de politie wegens stalking!

Dames, ik heb echt mijn best gedaan gister.

Liters rose, ook nog een flesje Chamnpagne, maar ik werd maar niet hysterisch....zou er iets mis met me zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summer als ik jou was dan zou ik een paar sessies met dr Bram overwegen (zie topic van Meds op psyche)
Sheeeeeraaaaaaa, waar ben je nou?

Ik ga ook eens bij dr Bram kijken. Meds haar topics zijn over het algemeen genomen goed voor een lach
Een lach...een lach

Char ik ben bloedserieus joh.

Straks doe ik het helemaal verkeerd allemaal.

Heb echt een identiteitscrisis hier...

*rent naar dokter Bram*
SD, ik word ook nooit hysterisch van alcohol. Maar misschien komt dat omdat ik een druif ben.
Ik heb me echt aan geen één tip gehouden. Ik heb het verkloot hè?
IvyRosa, het enige dat je nú nog kunt doen, is nógmaals het hele topic van Phiep lezen, álle twintig pagina's....
Peas on earth!
Ik vrees van wel Ivy. Je kan hem natuurlijk wel opnieuw gaan bewerken. Het is nog niet bewezen dat dat niet kan.

Hoe is de status nu? Zijn jullie nog on speaking terms?
quote:IvyRosa schreef op 26 juli 2009 @ 14:17:

Ik heb me echt aan geen één tip gehouden. Ik heb het verkloot hè?

Das weer lekker dan Ivy.

Ben inderdaad bang dat je het verkloot hebt.

En nu, wat ga je nu doen?

Stalken of negeren?

(is voor ons handig om te weten zodat wij er op een juiste manier op kunnen anticiperen)

Psst, heb je ook die zwangerschapstest niet op tafel gelegd dan?

*vraagt zich af of ze die dan van Ivy mag lenen voor het gesprek met ex scharrel van de week*
Hij mailt me steeds hoe leuk ik ben enzo en dan vergeet ik hem te negeren

De zwangerschapstest ben ik ook vergeten, heb wel in de deuropening gestaan, maar vergat dan weer te bellen.

Ik ben wel hysterisch gaan huilen na de seks, maar dat begreep-ie weer helemaal.

Ik snap er echt niets meer van
Wil je hem nou toch weer terug SD? Of hoort dit gewoon nog helemaal bij jouw experiment?
Je mag de test lenen hoor Sum, maar geef je hem wel terug dan? Ik kan hem op een tweede date toch nog wel inzetten? Of niet?
quote:Chardonnay schreef op 26 juli 2009 @ 14:25:

Wil je hem nou toch weer terug SD? Of hoort dit gewoon nog helemaal bij jouw experiment?

Nou nee wil hem niet meer terug.

Maar ik wil eigenlijk een nieuw experiment starten.

"wat doet de gedumpte ex scharrel van Summer als hij de zwangerschapstest van Ivy op de tafel ziet liggen die Summer daar neer heeft gelegd"

Enne Ivy, snapte die dat huilen?

Pffffffffff...............wat moeten we nu weer voor theorie loslaten op deze meneer dan?

Echt hoor die mannen worden steeds verwarrender
Hij begreep het ook nog En in plaats van Freaky Woman het huis uit te werken bleef hij lief, gezellig, intelligent en leuk
Huh, iemand die doet alsof hij je echt leuk vind, gezellig blijft EN lief is....daar moet wat aan mankeren toch?

Heb je zijn telefoon al gechecked?
Iedere keer verheug ik me... een nieuw bericht op Hysterisch gedrag... Zou Sheera terug zijn..! Jammerdebammer!
quote:Summerdance schreef op 26 juli 2009 @ 14:31:

Huh, iemand die doet alsof hij je echt leuk vind, gezellig blijft EN lief is....daar moet wat aan mankeren toch?

Heb je zijn telefoon al gechecked?Nee, moet ik naar specifieke dingen zoeken? Er moet toch echt iets niet kloppen aan deze man
quote:IvyRosa schreef op 26 juli 2009 @ 14:34:

[...]

Nee, moet ik naar specifieke dingen zoeken? Er moet toch echt iets niet kloppen aan deze man

Ja je moet zoeken naar mannennamen.

Ik heb hier op het forum namelijk wel eens gelezen dat mannen die er bijvoorbeeld meerdere dames op na houden de namen van de dames niet met de juiste naam in hun telefoon zetten maar onder een mannennaam.

Wees dus bedacht op namen al:

Tom

Cees

Harold

Pieter- Jan

En Alexander
Ha! Dank je voor de geweldige tip Sum. De eerst volgende keer dat ik hem zie zal ik zijn telefoon checken. Maat hoe kan ik nou afspreken en hem tegelijk de indruk geven dat ik hem negeer?
quote:Chardonnay schreef op 26 juli 2009 @ 14:25:

Ik had Summer toch ingedeeld bij de niet-negeren groep

Wát een respect tonen jullie weer. :puke:

(ehm, dit is mijn nieuwe tactiek). Kijken of het helpt om deze toon aan te slaan.
Ik moet de rest van de tactiek zoals het idee erachter en wat ik ermee wil bereiken nog even uitwerken hoor. Dus niet met te moeilijke vragen komen.
Denken jullie dat Sheera nog terug komt? De schoolvakanties zijn toch nog niet afgelopen?
We wachten geduldig af, toch?
Yep ik zie het wel.
*vraagt zich af of Sheera inmiddels in de cel zit wegens stalking*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven