MAFS Australia 2026
dinsdag 3 maart 2026 om 20:33
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.
Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.
Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.
Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
dinsdag 10 maart 2026 om 00:56
Die red flags green flags opdracht kwam denk ik gewoon te vroeg. Veel van de stellen zitten nog op een roze wolk, of zijn al totaal klaar met ellaar. Dan krijg je geen evenwichtig beeld.
Ik denk dat Gia en Bec elkaar vanaf moment nul al niet lagen omdat ze beiden dezelfde achtergrond hebben en herkenning zagen: allebei gepest vroeger, hun "best" gedaan om er nu wel leuk uit te zien en ondertussen uit dat gepest geleerd hebben dat je alléén niet de sjaak bent als je direct de aanval kiest. Dat er kampen gevormd worden bij de vrouwen is niks nieuws, maar dat het live gebeurde, in 1 opdracht, dat is wel bijzonder. Dat is denk ik ook de omslag bij Brooke, die de kampen zag en koos.
De aanval op Stella daarin was ook walgelijk. Helemaal terecht dat ze zei dat ze Luke's kant ook wilde horen, en direct afgefakkeld werd.
Overigens wordt dit sowieso ellende: de mannen hadden het allemaal best leuk samen (Steve daargelaten) maar we krijgen straks de ellende dat ze allemaal meegezogen worden in het drama en de kampen van de vrouwen. Vervelende en rare cultuur vind ik dat, dat je je vrouw ten alle tijden moet steunen anders verraad je haar.
In een beetje normale, nuchtere hollandse setting hoop ik toch dat Scott en Billy tegen hun eigen vrouwen zouden zeggen dat ze even normaal moeten doen met hun rare vete.
Ik denk dat Gia en Bec elkaar vanaf moment nul al niet lagen omdat ze beiden dezelfde achtergrond hebben en herkenning zagen: allebei gepest vroeger, hun "best" gedaan om er nu wel leuk uit te zien en ondertussen uit dat gepest geleerd hebben dat je alléén niet de sjaak bent als je direct de aanval kiest. Dat er kampen gevormd worden bij de vrouwen is niks nieuws, maar dat het live gebeurde, in 1 opdracht, dat is wel bijzonder. Dat is denk ik ook de omslag bij Brooke, die de kampen zag en koos.
De aanval op Stella daarin was ook walgelijk. Helemaal terecht dat ze zei dat ze Luke's kant ook wilde horen, en direct afgefakkeld werd.
Overigens wordt dit sowieso ellende: de mannen hadden het allemaal best leuk samen (Steve daargelaten) maar we krijgen straks de ellende dat ze allemaal meegezogen worden in het drama en de kampen van de vrouwen. Vervelende en rare cultuur vind ik dat, dat je je vrouw ten alle tijden moet steunen anders verraad je haar.
In een beetje normale, nuchtere hollandse setting hoop ik toch dat Scott en Billy tegen hun eigen vrouwen zouden zeggen dat ze even normaal moeten doen met hun rare vete.
dinsdag 10 maart 2026 om 07:32
Ik heb nu 4 afleveringen gezien. En ik erger me kapot aan Mel en Bec. Mel geeft haar man niet eens een kans. Ik denk dat ze hem niet aantrekkelijk vindt en het daarom maar op dat te laat komen blijft gooien. En de man van Bec heeft gewoon gelijk dat Bec er niet klaar voor is. Ze is zo onzeker. Rot voor haar, maar ze gedraagt zich daardoor vreselijk. 2 keer weglopen tijdens een romantisch etentje, om niks eigenlijk.LieveMona schreef: ↑06-03-2026 09:16Ik lees mee! De eerste keer dat ik kijk naar MAFS Australia en ik vind het veelbelovend. Best wat goede matches (op het eerste gezicht) en lekker vlot zonder ellenlange bruidsshopping, etc. Gewoon gelijk trouwen en dan begint het.
Mel en Bec vind ik tot nu toe vreselijke vrouwen. Mel inderdaad een drammer die denkt zich dit prinsessengedrag te kunnen veroorloven (hoe arrogante ben je dan) en Bec is zo onzeker dat ze onuitstaanbaar wordt.
dinsdag 10 maart 2026 om 07:34
dinsdag 10 maart 2026 om 08:58
dinsdag 10 maart 2026 om 10:34
dinsdag 10 maart 2026 om 13:27
Mel is echt vreselijk. Snap ook niet dat Stella haar excuses ging aanbieden. Hoezo is zij "tegen de vrouwen" , als ze het verhaal van 2 kanten wil horen? Dat neppe huilgezicht ook van Mel met haar pruillip en puppyogen.
Gia en Brook gedroegen zich ook echt afschuwelijk.
Hoe Steve van leer trok tijdens de red flag, green flag, verdiend ook niet de schoonheidsprijs. Tegen haar mooi weer spelen en dan achter haar rug om zo doen. Hoop dat het nog weer bij hem terugkomt.
Danny lijkt me , tot nu toe, een lieve oprechte jongen. Had hem een iets meer zekere vrouw toegewenst dan Mel.
Gia en Brook gedroegen zich ook echt afschuwelijk.
Hoe Steve van leer trok tijdens de red flag, green flag, verdiend ook niet de schoonheidsprijs. Tegen haar mooi weer spelen en dan achter haar rug om zo doen. Hoop dat het nog weer bij hem terugkomt.
Danny lijkt me , tot nu toe, een lieve oprechte jongen. Had hem een iets meer zekere vrouw toegewenst dan Mel.
dinsdag 10 maart 2026 om 22:57
Bij de vooruitblik zag je dat Steve op de bank bij de experts heel positief verklaarde dat alles oke was en niks negatief. Toen zag je een aantal mannen wel heel verbaasd kijken. Die gaan zich vast wel uitspreken.Harderwijk2021 schreef: ↑10-03-2026 13:27
Ik vond het trouwens wel verrassend dat Gia Danny ook op 2 had bij de fotoranking. Dus zij vind hem ook wel interessant.
woensdag 11 maart 2026 om 06:55
Laten we het hopen. Vind dat zij beter verdiend dan dit.
woensdag 11 maart 2026 om 09:02
Die bedoel ik inderdaad.Yildizlar2 schreef: ↑10-03-2026 10:34Rachel denk ik ? Met Steve beide behoorlijk onzeker en beschadigd
woensdag 11 maart 2026 om 09:02
Die bedoel ik inderdaad.Yildizlar2 schreef: ↑10-03-2026 10:34Rachel denk ik ? Met Steve beide behoorlijk onzeker en beschadigd
woensdag 11 maart 2026 om 16:12
Eindelijk bij. Nu snap ik jullie opmerkingen over Brook. Vreselijk hoe zij zich gedroeg.
Mel, Bec, Gia en Brook, gatverdamme.
Ik snap echt niks van de aanvallen op Stella en Alissa.
En heel respectloos hoe Steve over Rebecca sprak. Geen groene vlag benoemd en een hele lijst aan rode vlaggen. Eigenlijk zouden ze haar hier beelden van moeten laten zien, dan is het gelijk klaar.
En hoe Mel alles omdraaide, zij duwt hem al weg sinds de bruiloft.
En heel respectloos hoe Steve over Rebecca sprak. Geen groene vlag benoemd en een hele lijst aan rode vlaggen. Eigenlijk zouden ze haar hier beelden van moeten laten zien, dan is het gelijk klaar.
woensdag 11 maart 2026 om 17:25
Een hele smerige tactiek is dat van Mel. Gaslighten beheerst ze heel erg goed.Pelle schreef: ↑11-03-2026 16:12Eindelijk bij. Nu snap ik jullie opmerkingen over Brook. Vreselijk hoe zij zich gedroeg.
donderdag 12 maart 2026 om 22:25
Dat is inderdaad heftig nieuws.
Maar ik vind het ook een beetje raar dat je er vanuit gaat dat iedereen wist dat ze kanker heeft.
Ik wist dat niet in ieder geval. Ik dacht dat we hier de uitzendingen zouden bespreken.
vrijdag 13 maart 2026 om 07:09
Las het op haar Instagram pagina. Afschuwelijk. Wist niet dat ze ziek was. Had wel gelezen dat het huidige seizoen haar laatste in Australië is. Dat ze nu de UK versie zou gaan doen, want daar woont ze.
En nee, dit nieuws "hoort" niet bij de afleveringen, maar wèl bij MAFS.
vrijdag 13 maart 2026 om 07:59
Ik wist niet eens wie Mel Schilling is (ik kijk voor het eerst en heb eigenlijk niet echt op de coaches gelet), maar het stoort me niet dat dit wordt genoemd.
Vanaf vandaag weer 4 afleveringen. Kan niet wachten tot ik ervoor kan gaan zitten!
vrijdag 13 maart 2026 om 09:37
Ik dacht eigenlijk dat het de kandidate Mel was.
Maar ik begrijp nu dat het om een van de coaches gaat. Dan vind ik het anders.
Maar ik volg niemand op insta (ik heb niet eens insta). Dus vond het een beetje gek om ervan uit te gaan dat iedereen al wist dat ze ziek was.
Iets meer context was fijn geweest.
vrijdag 13 maart 2026 om 10:54
Ik wist het dus ook niet niet dus ik schrok me rot.Harderwijk2021 schreef: ↑13-03-2026 07:09Las het op haar Instagram pagina. Afschuwelijk. Wist niet dat ze ziek was. Had wel gelezen dat het huidige seizoen haar laatste in Australië is. Dat ze nu de UK versie zou gaan doen, want daar woont ze.
En nee, dit nieuws "hoort" niet bij de afleveringen, maar wèl bij MAFS.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in