MAFS Australia 2026
dinsdag 3 maart 2026 om 20:33
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.
Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.
Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.
Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
zondag 15 maart 2026 om 14:26
Ik vraag het me af of ze live meekijken.Yildizlar2 schreef: ↑15-03-2026 12:16Ik bedoelde meer tijdens het diner want ze kijken live mee .
Dat is toch alleen bij de eerste commitment dat als een stay schrijft je miet blijven ? Ik dacht bij de tweede en verdere dat je dan wel meteen weg mag ?
En zoals iemand anders ook schreef, dat is niet alleen bij de eerste sessie.
zondag 15 maart 2026 om 14:28
AI zegt dit:
Nee, de experts kijken niet live mee tijdens de beruchte dinerparty's in Married at First Sight: Australia.
Hier zijn de details over hoe dit in zijn werk gaat:
Geen experts aanwezig: De experts (John Aiken, Mel Schilling en Alessandra Rampolla) zijn niet fysiek aanwezig in het pakhuis in Sydney tijdens de diners.
Volgen via beelden: De experts kijken de beelden van de dinerparty's en de heftige discussies achteraf terug om zich voor te bereiden op de verbintenisceremonies (Commitment Ceremonies).
Observatie door productie: Hoewel de experts er niet zijn, wordt het diner wel intensief geregisseerd en geobserveerd door de productieploeg, die zorgt dat alle drama wordt vastgelegd.
De experts komen pas in actie tijdens de 'Commitment Ceremony', waar ze de stellen confronteren met hun gedrag tijdens het diner op basis van de beelden die ze hebben teruggekeken.
Nee, de experts kijken niet live mee tijdens de beruchte dinerparty's in Married at First Sight: Australia.
Geen experts aanwezig: De experts (John Aiken, Mel Schilling en Alessandra Rampolla) zijn niet fysiek aanwezig in het pakhuis in Sydney tijdens de diners.
Volgen via beelden: De experts kijken de beelden van de dinerparty's en de heftige discussies achteraf terug om zich voor te bereiden op de verbintenisceremonies (Commitment Ceremonies).
Observatie door productie: Hoewel de experts er niet zijn, wordt het diner wel intensief geregisseerd en geobserveerd door de productieploeg, die zorgt dat alle drama wordt vastgelegd.
De experts komen pas in actie tijdens de 'Commitment Ceremony', waar ze de stellen confronteren met hun gedrag tijdens het diner op basis van de beelden die ze hebben teruggekeken.
zondag 15 maart 2026 om 23:29
Aanvullend, je ziet eigenlijk vooral dat de experts een compilatie zien van het diner. Er vindt natuurlijk veel knipwerk plaats maar je ziet ook nooit verrassende invalshoeken van beelden die wij niet gezien hebben.Pelle schreef: ↑15-03-2026 14:28AI zegt dit:
Ik verwacht ook dat de productie de experts influisterd welke bijzondere ontwikkelingen er zijn geweest ter voorbereiding.
Qua vertrekkende kandidaten, ik denk dat het afhangt van de kandidaat hoezeer je weg mag zijn. Hoeveel drama kunnen ze nog uit je persen of is er meer drama als je echt weg bent? Is de productie in staat je te overtuigen (je zag een mooi staaltje bij Chris) of pleeg je als kandidaat contractbreuk?
Ik vind het juist wel leuk dat je bij dit programma een kijkje achter de schermen krijgt.
maandag 16 maart 2026 om 00:21
Volgens mij hebben we het hier niet over gehad toch?DrMcNinja schreef: ↑15-03-2026 23:29
Qua vertrekkende kandidaten, ik denk dat het afhangt van de kandidaat hoezeer je weg mag zijn. Hoeveel drama kunnen ze nog uit je persen of is er meer drama als je echt weg bent? Is de productie in staat je te overtuigen (je zag een mooi staaltje bij Chris) of pleeg je als kandidaat contractbreuk?
Alleen over dat als de een leave schrijft en de ander stay, je een week moet blijven.
Jij hebt het over kandidaten die letterlijk weg gaan en weer terug komen, zonder dat ze op de bank bij de experts leave hebben geschreven.
maandag 16 maart 2026 om 08:18
Ja ik vroeg daar iets over. Onderaan op de vorige pagina.Pelle schreef: ↑16-03-2026 00:21Volgens mij hebben we het hier niet over gehad toch?
Alleen over dat als de een leave schrijft en de ander stay, je een week moet blijven.
Jij hebt het over kandidaten die letterlijk weg gaan en weer terug komen, zonder dat ze op de bank bij de experts leave hebben geschreven.
maandag 16 maart 2026 om 09:51
Wat mij betreft worden Gia en Brook gewoon door de experts weggestuurd, ongeacht of ze leave of stay schrijven. Dit soort pestkopperij is enorm onaangenaam om naar te kijken en compleet onacceptabel. Als dit zo doorgaat, stop ik met kijken (niet dat iemand daarmee zal zitten, hahaha), want het neemt elk plezier weg.
maandag 16 maart 2026 om 10:00
Jee, ik had wel zin in een gezellig meeschrijftopic over MAFS Australia maar het programma zelf maakt het er niet makkelijk op. Wat een gemene trutten zijn Bec, Gia en Brook! Zulke persoonlijkheden haal je toch meteen uit je programma!
Het is gewoon een onveilige situatie. Op deze manier heb ik er helemaal geen zin meer in. Dan is de Nederlandse versie misschien erg kneuterig maar iig niet zo schadelijk.
Het is gewoon een onveilige situatie. Op deze manier heb ik er helemaal geen zin meer in. Dan is de Nederlandse versie misschien erg kneuterig maar iig niet zo schadelijk.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 16 maart 2026 om 10:22
Brook heeft op haar instagram een bericht geplaatst op het moment dat de aflevering van de tweede dinerparty in Australia werd uitgezonden.
In dit bericht biedt ze haar excuses aan voor haar gedrag. Ook geeft ze aan dat de opnames in augustus vorig jaar waren en dat ze sindsdien aan zelfreflectie heeft gedaan en dat pesten niet oke is.
Ik weet niet hoe ik de afbeeldingen hier krijg. Haar insta is BrookCrompton.
In dit bericht biedt ze haar excuses aan voor haar gedrag. Ook geeft ze aan dat de opnames in augustus vorig jaar waren en dat ze sindsdien aan zelfreflectie heeft gedaan en dat pesten niet oke is.
Ik weet niet hoe ik de afbeeldingen hier krijg. Haar insta is BrookCrompton.
maandag 16 maart 2026 om 10:37
Ik zie het, ja. Met de mogelijkheid om te reageren uitgeschakeld. Mja. Excuses aanbieden nadat je je zo verschrikkelijk slecht gedragen hebt, is niet echt genoeg. Het zag er ook niet uit alsof ze een keer een slechte dag had en toen wat scherp uit de hoek kwam - ze is gewoon een heel erg akelige pestkop.
maandag 16 maart 2026 om 11:46
Ik dacht dat het pesterig gedrag gewoon geacteerd was, of in ieder geval aangemoedigd door de productie. Wie gedraagt zich zo als hij/zij weet dat ie in beeld is?
maandag 16 maart 2026 om 13:54
Nou, dat ook hoor; als productie grijp je toch meteen in bij zulk gedrag? Je zou toch echt gedragsregels moeten hebben en het is nu ook weer niet zo dat de vlam ineens in de pan sloeg; bij de red flag/green flag-opdracht ging het al te ver en had al overlegd moeten worden wat wel/niet acceptabel is. Nu kijken de experts er naar alsof ze nog van niets weten. Dat zou niet zo mogen zijn.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 16 maart 2026 om 22:57
Punt is volgens mij dat ze vond dat ze volledig in haar recht stond. Hoe ze ook Stella beschuldigde van het gedrag dat ze zelf al de hele tijd liet zien. Denk echt dat ze achteraf pas heeft beseft hoe verschrikkelijk ze zichzelf voor l*l heeft gezet.Vivamensje schreef: ↑16-03-2026 11:46Ik dacht dat het pesterig gedrag gewoon geacteerd was, of in ieder geval aangemoedigd door de productie. Wie gedraagt zich zo als hij/zij weet dat ie in beeld is?
Excuses zijn waarschijnlijk alleen om haar gezicht te redden, want als het je überhaupt lukt om zó nasty uit de hoek te komen, dan is er toch wel een steekje aan je los.
Gia is niet veel beter en Bec... eigenlijk had ik totaal geen medelijden met die ongelooflijke schijnheil. Het backfirede lekker.
En over schijnheilig gesproken: Danny heeft me nog geen moment overtuigd dat hij Bec echt aantrekkelijk vindt, dus het zou nog best eens waar kunnen zijn wat Gia zegt (hoewel het wel toevallig is dat net alleen Brook het ook had gehoord). Maar ze hadden hem er niet in moeten betrekken. Hij was ergens wel zijn best aan het doen in zijn "relatie". Dus voor hem vind ik het wel rot. Maar voor Bec... niet. Dat is in al haar onzekerheid ook een vreselijk naar mens.
Brook zou een boete moeten krijgen voor het zich niet houden aan de gedragscode
Al met al misselijkmakend, dat laatste couples dinner.
En Mel en Luke gingen er nog wel zo optimistisch naartoe, klaar om iedereen te laten zien welke stappen ze hadden gezet. Die hebben geen minuut zendtijd gehad.
dinsdag 17 maart 2026 om 16:58
Het is denk ik vooral de vraag hoe de experts omgaan met Brook en wat ze leert van de eerste couch sessie. De dinerparty was naar om te zien, maar ik wil wel geloven dat mensen zichzelf kunnen beteren. Zie ook Chris die terechtgewezen werd op basis van zijn auditie tapes en daarvan ook inziet wat er fout is. Op dit forum hebben we zijn opmerkingen volgens mij niet eens besproken al is maar omdat duidelijk is hoezeer hij ermee zit.
De groep stelde mij ook teleur, er waren maar een paar mensen die probeerden Brook te beteugelen. Met Danny als slachtoffer, en Rachel nog wel als neutrale vredesstichter in t begin, maar aan tafel, niemand. Dat Matt "zijn" Gia niet even terzijde neemt is vervelend. Dat Steven als mede neutrale partij niets probeert is jammer. Filip en David spraken gelukkig ook wel maar lieten op aanwijzen van hun ega's de vrouwen het zelf oppakken wat prima is. Maar de rest was veel te mak.
En inderdaad, toch afkeer voor Bec en Rebecca hoe ze er dom naast zaten te lachen.
De groep stelde mij ook teleur, er waren maar een paar mensen die probeerden Brook te beteugelen. Met Danny als slachtoffer, en Rachel nog wel als neutrale vredesstichter in t begin, maar aan tafel, niemand. Dat Matt "zijn" Gia niet even terzijde neemt is vervelend. Dat Steven als mede neutrale partij niets probeert is jammer. Filip en David spraken gelukkig ook wel maar lieten op aanwijzen van hun ega's de vrouwen het zelf oppakken wat prima is. Maar de rest was veel te mak.
En inderdaad, toch afkeer voor Bec en Rebecca hoe ze er dom naast zaten te lachen.
dinsdag 17 maart 2026 om 18:34
Wat ik ook wel heel tekenend vond, was dat Gia van tevoren aangaf zich onzekerder te voelen als Brook niet zou komen. Zo zie je maar hoe zwak die pesters eigenlijk zijn als ze alleen zijn.Vivamensje schreef: ↑17-03-2026 17:52Het is het klassieke pestgedrag: je hebt de pesters, gepesten, en de meelopers. Die laatsten zouden ook moeten worden aangesproken. Ze moedigen de pester aan om door te gaan.
dinsdag 17 maart 2026 om 19:48
Klopt ze zei letterlijk dat ze een bondgenoot had in Brook en dat ze dat zou missen.
woensdag 18 maart 2026 om 00:28
De eerste bank sessie is al geweest. Toen ging Brook uit haar plaat toen Stella zei dat ze had gemerkt dat niet iedereen je geluk gunt.DrMcNinja schreef: ↑17-03-2026 16:58Het is denk ik vooral de vraag hoe de experts omgaan met Brook en wat ze leert van de eerste couch sessie. De dinerparty was naar om te zien, maar ik wil wel geloven dat mensen zichzelf kunnen beteren. Zie ook Chris die terechtgewezen werd op basis van zijn auditie tapes en daarvan ook inziet wat er fout is. Op dit forum hebben we zijn opmerkingen volgens mij niet eens besproken al is maar omdat duidelijk is hoezeer hij ermee zit.
In de vooruitblikken zie je Brook bij de tweede sessie excuses maken. Dus ze wordt aangesproken op haar gedrag.
Maar ik mag toch hopen dat Chris niet met haar verder wil. Ze kwam duidelijk niet voor hem naar de dinerparty, maar om even haar gram richting Stella en Alissa te halen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in