Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 372 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Bij ons is mijn man ook terughoudender dan ik zeker als er extra mannen bij komen kijken.

hij gunt mij wel alles en langzaam aan gaat hij zelf ook steeds verder wat hem dan ook weer bevalt. Wat een jaar geleden een no go is stelt hij zelf voor.

Tijdens een swing date heeft hij de andere dame anaal gelikt terwijl hij een jaar geleden hier bij mij nog geen vinger in de buurt wilde hebben.
Pfffhhhh, eerst voorjaarsvakantie en nu is het eindelijk weekend en nu is mijn man verkouden. :facepalm:

Februari is geen goede maand, op die paar dates na dan :roll:
Joehoe, een maand niemand hier geschreven :rofl:

Ik kwam even vertellen dat het 'blijvertje' toch geen blijvertje was. Jammer hoe dat is gelopen, maargoed.... NEXT :rofl:

Hoe is het met jullie woestijnen? ;)
Wij hebben vorige weekend een vrouw op bezoek gehad. Een heel weekend. Ik vondt het leuk maar ook redelijk intensief. Mn vrouw had dus minder een klik met haar, vondt het te lang en te "intiem" om haar het hele weekend over de vloer te hebben.

Is dus in deze opzet niet voor herhaling vatbaar, of alleen een nachtje.

Wel voor het eerst een trio met vrouwencondoom gedaan, dat is best praktisch.....🤩🥳
O echt? Ik kan me er niet veel bij voorstellen een vrouwencondoom.

Hoe kwam het zo dat jullie een heel weekend hadden afgesproken? :) Het lijkt me inderdaad best wel intensief zo lang
Vrouwencondoom brengt de vrouw in, en dan blijft ie zitten.
Ik kan dus ongestoord van mn vrouw naar haar wisselen, en weer terug 🫣

We hebben haar in een club ontmoet, ze woont op 2.5u rijden. Dus na de eerste avond samen, en wat ge-app , besloten om een relax weekend samen door te brengen.
Klinkt wel heel praktisch dan. Ik zie dat ze wel een stuk duurder zijn dan mannencondooms. :facepalm: Stom weer!
monsieurf schreef:
20-03-2026 09:29
Vrouwencondoom brengt de vrouw in, en dan blijft ie zitten.
Ik kan dus ongestoord van mn vrouw naar haar wisselen, en weer terug 🫣

We hebben haar in een club ontmoet, ze woont op 2.5u rijden. Dus na de eerste avond samen, en wat ge-app , besloten om een relax weekend samen door te brengen.

Oh dat klinkt inderdaad als een uitkomst! Ik heb wel eens gehoord dat het nogal knispert, wat werd ervaren als storend. Hoe was dat bij jullie?

Mijn man gebruikte bij onze trio's natuurlijk ook een condoom bij de andere vrouw, maar qua gevoel vind hij het zonder wel lekkerder. En als er dan gewisseld wordt, dan moet eerst dat condoom weer afgestroopt worden. Dus dat is een minder fijne onderbreking eigenlijk.
Choco-fan schreef:
20-03-2026 14:05
Oh dat klinkt inderdaad als een uitkomst! Ik heb wel eens gehoord dat het nogal knispert, wat werd ervaren als storend. Hoe was dat bij jullie?

Mijn man gebruikte bij onze trio's natuurlijk ook een condoom bij de andere vrouw, maar qua gevoel vind hij het zonder wel lekkerder. En als er dan gewisseld wordt, dan moet eerst dat condoom weer afgestroopt worden. Dus dat is een minder fijne onderbreking eigenlijk.
Condoom knispert niet, het gevoel is anders. Mischien zelfs een beetje minder als goedzittend mannencondoom 🤔
Toch blijft het perfect zitten, en kan je ongestoord je gang gaan wat erg leuk is.
Bij goede trio dates wissel je wel paar keer, ben je zo 4 condooms verder.
Toch ziet het er wel beetje anders uit zo'n grote ring voor je d**s . 🤭
frouwke schreef:
20-03-2026 09:34
Klinkt wel heel praktisch dan. Ik zie dat ze wel een stuk duurder zijn dan mannencondooms. :facepalm: Stom weer!
10€ voor 4 ofzo, maar heb de laatste keer een handje vol van de balie van de soa-poli gejat 🤭
Het zit me niet mee momenteel. We hadden vandaag een date met een single man....

Het was zo ongemakkelijk… Hij was heel stil. Hij kreunde niet, hij zei niet dat ie het lekker vond (of niet) hij reageerde amper als ik vroeg of hij wat lekker vond. Zelfs bij het pijpen geen kreuntje, helemaal niks. op een gegeven moment ging hij me 20 minuten lang alleen maar tongzoenen. Dus op een gegeven moment zeg ik: hoe wil je nu verder gaan? Zegt ie: ik doe altijd maar gewoon wat. Dus nog 5 minuten gezoend en opeens springt ie op zegt ie: ik denk dat je man het maar gewoon af moet maken, kleedt zich aan en gaat weg.

Ik had echt even zo'n WTF momentje :roll: Het is dat dit niet mijn eerste date is maar anders was ik echt aan mezelf gaan twijfelen of ik het allemaal niet goed doe ofzo.

En mensen hij had echt een grote, ik dacht echt dit gaat genieten worden Maar nee dus :rofl:
frouwke schreef:
21-03-2026 16:35
Het zit me niet mee momenteel. We hadden vandaag een date met een single man....

Het was zo ongemakkelijk… Hij was heel stil. Hij kreunde niet, hij zei niet dat ie het lekker vond (of niet) hij reageerde amper als ik vroeg of hij wat lekker vond. Zelfs bij het pijpen geen kreuntje, helemaal niks. op een gegeven moment ging hij me 20 minuten lang alleen maar tongzoenen. Dus op een gegeven moment zeg ik: hoe wil je nu verder gaan? Zegt ie: ik doe altijd maar gewoon wat. Dus nog 5 minuten gezoend en opeens springt ie op zegt ie: ik denk dat je man het maar gewoon af moet maken, kleedt zich aan en gaat weg.

Ik had echt even zo'n WTF momentje :roll: Het is dat dit niet mijn eerste date is maar anders was ik echt aan mezelf gaan twijfelen of ik het allemaal niet goed doe ofzo.

En mensen hij had echt een grote, ik dacht echt dit gaat genieten worden Maar nee dus :rofl:
mijn oma had altijd een tegeltje op de w.sc: liever een kleine die stijgert, dan een grote die weigert.. behalve dan dat ze zo een tegeltje niet had
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
monsieurf schreef:
20-03-2026 18:54
Condoom knispert niet, het gevoel is anders. Mischien zelfs een beetje minder als goedzittend mannencondoom 🤔
Toch blijft het perfect zitten, en kan je ongestoord je gang gaan wat erg leuk is.
Bij goede trio dates wissel je wel paar keer, ben je zo 4 condooms verder.
Toch ziet het er wel beetje anders uit zo'n grote ring voor je d**s . 🤭
Vind t wel een goede tip! Nooit aan gedacht eigenlijk, wat suf. Als we hier ooit op stoom komen neem ik het mee in ieder geval. :proud:
grenada schreef:
21-03-2026 17:00
mijn oma had altijd een tegeltje op de w.sc: liever een kleine die stijgert, dan een grote die weigert.. behalve dan dat ze zo een tegeltje niet had

Nou ik vraag me dat dus oprecht wel eens af, of het lastiger is om een grote stijf te houden? :roll: wat een vraag he :rofl:
Tja, theoretisch moet er meer bloed in.
Geen idee dus.
Denk dat penis eigenaren het je ook niet kunnen vertellen, want ze kennen alleen hun eigen piemel.
Kunt dat niet voor een ander invullen.

*zó niet-geil, een man die geen geluid maakt.
Was het een nieuwe man?
Als mannen eens wisten hoe opwindend wij het vinden als ze, oprecht, kreunen!
frouwke schreef:
21-03-2026 19:49
Nou ik vraag me dat dus oprecht wel eens af, of het lastiger is om een grote stijf te houden? :roll: wat een vraag he :rofl:
Om een erectie te krijgen, gebeuren er verschillende dingen in het lichaam. Eenvoudig gezegd, wordt een seksuele prikkeling via hormonen en zenuwbanen omgezet naar een toename van de bloedtoevoer in de zwellichamen van de penis. De afvoer van bloed wordt tijdelijk verhinderd, waardoor de penis stijf wordt.
Roken alcohol bloedverdunners of een te laag testosterongehalte hebben invloed op het behouden van een erectie.

@ Hoogstwaarschijnlijk was je totaal zijn type niet, Het kan even duren maar je komt echt een keer de juiste tegen.
    thanx schreef:
    22-03-2026 07:52
    Tja, theoretisch moet er meer bloed in.
    Geen idee dus.
    Denk dat penis eigenaren het je ook niet kunnen vertellen, want ze kennen alleen hun eigen piemel.
    Kunt dat niet voor een ander invullen.

*zó niet-geil, een man die geen geluid maakt.
    Was het een nieuwe man?
    Als mannen eens wisten hoe opwindend wij het vinden als ze, oprecht, kreunen!

Ja, was een nieuwe man inderdaad, via SDC. Met toch wel een redelij aantal positieve 'recensies' op die site. Maar wel allemaal van in een parenclub. Misschien is thuisdate setting gewoon niks voor hem. Ik weet het niet, want hij was ook heel stil over wat er nou was. Dus groot vraagteken....
    Sylvia*50 schreef:
    22-03-2026 09:07

@ Hoogstwaarschijnlijk was je totaal zijn type niet, Het kan even duren maar je komt echt een keer de juiste tegen.

Zou zomaar kunnen. Had ie het maar gewoon eerlijk gezegd.
    frouwke schreef:
    21-03-2026 19:49

Die van mijn man zit rond 21 cm, dat is redelijk groot geschapen volgens mij. Ooit wel eens een grotere gehad, maar dat vond ik dus niet zo fijn.
    Maar goed, ik zie bij hem dus wel eens dat hij wat slapper wordt als hij mij gaat likken. Niet dat hij dit niet lekker vind om te doen, maar hij moet zich dan kennelijk nogal concentreren. Bij mij duurt het soms ook nog wel wat langer (zeg 10 tot 15 min inclusief een paar korte lik-pauzes). Maar als ik dan weer bij hem begin is-ie zo weer stijf.
    Alleen met trio's, die bij ons lang duren, heeft hij aan het eind wel wat meer moeite om de erectie vast te houden. Of als hij in het begin al een beetje moe was.
    Choco-fan schreef:
    22-03-2026 17:27
    Die van mijn man zit rond 21 cm, dat is redelijk groot geschapen volgens mij. Ooit wel eens een grotere gehad, maar dat vond ik dus niet zo fijn.
    Maar goed, ik zie bij hem dus wel eens dat hij wat slapper wordt als hij mij gaat likken. Niet dat hij dit niet lekker vind om te doen, maar hij moet zich dan kennelijk nogal concentreren. Bij mij duurt het soms ook nog wel wat langer (zeg 10 tot 15 min inclusief een paar korte lik-pauzes). Maar als ik dan weer bij hem begin is-ie zo weer stijf.
    Alleen met trio's, die bij ons lang duren, heeft hij aan het eind wel wat meer moeite om de erectie vast te houden. Of als hij in het begin al een beetje moe was.
    21cm 😱, ik krijg gelijk een minderwaardigheidscomplex 😅
    Nee, dat heb ik gelukkig niet , heb een van 15cm, en nog nooit iemand horen klagen. Maar ik denk wel degelijk dat vrouwen liever niet veel kleiner hebben.

2 van onze dates hadden een significant kleinere/dunner als ik ( 12cm?) , en met beide mannen heeft mn vrouw een top avond gehad, dus blijkbaar is het voor mijn vrouw niet zo'n must.
    frouwke schreef:
    21-03-2026 16:35

Dat is bagger frouwke!

Heeft sdc ook "recensies"? 😱 Wij vonden dat een beetje vreemd, maar dankzij die recensies hengelen we nu wel vrouwen alleen binnen. Alleen is de lol van nieuwe vrouwen er ook een beetje af .
    Ja, ik bedoelde validaties…. Vaak zetten mensen daar iets in van een soort van review, maar soms ook alleen dat het een echt profiel is.

Hoe komt het dat de lol er vanaf is?
    21 cm is wel vrij groot volgens mij ja 😅
    monsieurf schreef:
    22-03-2026 20:05
    Nee, dat heb ik gelukkig niet , heb een van 15cm, en nog nooit iemand horen klagen. Maar ik denk wel degelijk dat vrouwen liever niet veel kleiner hebben.

2 van onze dates hadden een significant kleinere/dunner als ik ( 12cm?) , en met beide mannen heeft mn vrouw een top avond gehad, dus blijkbaar is het voor mijn vrouw niet zo'n must.
    Hier niets te klagen over lengte.
    Ooit zelf een minnaar gehad die echt wel kleiner en smaller was dan mijn man.
    Maar oh, wat was hij behendig!
    Hij raakte telkens mijn G-spot. Kan ook zijn dat zijn formaat precies goed was.
    monsieurf schreef:
    22-03-2026 20:05

Haha nee terecht, ik denk dat rond de 15 cm gewoon prima is en ook het gemiddelde in NL. Mijn ex-vriend zat ook rond die maat en daar voelde ik genoeg van. Inmiddels ben ik wel het formaat van mijn man gewend na zoveel jaar, maar het is wel belangrijk dat ik voldoende vochtig ben. Of glijmiddel erbij gebruik. En nou ja...voor anale seks is-ie dus eigenlijk te fors.

Anonymous
    Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven