Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 372 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Nog meer fijns: ik heb sinds twee weken contact met een leuke man via een datingsite en dat klikte heel leuk, maar ik had wel een beetje zoiets van: ben je niet aan het opscheppen? (Hij had gezegd dat ie me ging laten klaarkomen tot ik hem smeekte om te stoppen namelijk, maar ik kom helemaal niet zo makkelijk klaar) .

Gister is hij langsgekomen en he wasn't lying :biggrin: Mijn man en hij hebben me compleet gek gemaakt en ik ben de tel kwijtgeraakt voor mijn spreadsheet :rofl:
Wow frouke, dat klinkt als een man die je niet moet laten lopen.
Altijd leuk om zo af en toe mee af te spreken!
Klinkt goed Frouke! Klinkt als een blijvertje.
Oooehhh ik ben echt jaloers op jou Frouwke! Zou ik zo graag eens willen ervaren, een mmv!
wauw wat een leuke ervaring! good for you
Ja dit is denk ik wel een blijvertje :biggrin: Sowieso volgende week weer afgesproken :yes:
Leuk Frouwke! Hoe lang duurt het spelen in mmv vorm bij jullie?

Ik merk dat hier een mmv een stuk ruiger is, en sneller voorbij gaat. Korter en heftiger.

Een vvm duurt een stuk langer, is wat rustiger, en gaat qua heftigheid wat meer op en neer 🤔
Hier geen woestijn. Afgelopen 3 weken 2 dates gehad, en 2 keer avond naar de club geweest. Vorig weekend wederom een super leuk koppel ontmoet!

Toch vindt ik dat wel de charme van de club, je gaat uit zonder verwachtingen, en af en toe kom je super leuke mensen tegen.

De komende maand of 6 weken hebben we andere verplichtingen en doen we niks.
Half maart komt de unicorn van 2 weken geleden bij ons een heel weekend op bezoek. Eerste keer voor ons, maar behalve seks, hebben we ook veel andere raakvlakken.
monsieurf schreef:
07-02-2026 19:43
Leuk Frouwke! Hoe lang duurt het spelen in mmv vorm bij jullie?

Ik merk dat hier een mmv een stuk ruiger is, en sneller voorbij gaat. Korter en heftiger.

Een vvm duurt een stuk langer, is wat rustiger, en gaat qua heftigheid wat meer op en neer 🤔

Dat kan ik me wel voorstellen inderdaad, dat hier veel verschil in zit.

Het verschilt ook erg per persoon, sommige vinden het leuk om na te knuffelen en te kletsen, anderen vertrekken vrij snel na afloop gelijk weer.

Afgelopen donderdag zijn we ongeveer 2 a 2,5 uur bezig geweest en dat was alleen 'voorspel', we zijn niet eens aan penetratie toegekomen. Maar ik heb ook wel eens een date gehad die binnen 1 uur alweer weg was, die zette er aardig de vaart achter. :roll:

Ik moet zeggen dat ik zelf ook best wel van ruig hou dus liever lekker hard en wat korter dan lovy dovy en heel lang. Dat vind ik saai :biggrin: Liefst natuurlijk lekker hard en lang :mrgreen:
hier staat nog een en ander op de planning voor komende weken, ik heb er zin in :A:

Echt leuk als je ook meer raakvlakken hebt trouwens.
Leuk om te lezen van jullie Frouwke en Monsieurf!

Bij ons gingen de vvm's altijd low and slow, heerlijk uitgebreid. Veel knuffelen, zoenen en pas na een uur of twee mocht mijn man in actie komen.

Ik weet niet wat ik zelf zou willen of lekker zou vinden bij een mmv. Hoop het een keertje mee te maken, maar ik ben niet per se van heel wild of ruig. Gewoon stevig is ook goed haha.

Ik overweeg om weer op Feeld te gaan. Heb de laatste tijd weer wat meer behoefte aan daten met een vrouw. Aan de andere kant wil ik niet meer zo echt graag alleen daten en mijn man er juist bij betrekken.
Een vrouw voor een trio vinden lijkt me een onbegonnen zaak. Aan de andere kant sta ik misschien zelf wel open voor een stel. Maar dan moet het echt een stel zijn waarmee ik een klik heb en die ik beide echt aantrekkelijk vind. Ik kreeg altijd veel likes van stellen maar 9 van de 10 keer waren het niet "mijn" type mensen.
wij binnenkort weer een mmv, deze keer gewoon bij ons thuis, vertrouwd en intiem.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Choco-fan schreef:
09-02-2026 12:26
Leuk om te lezen van jullie Frouwke en Monsieurf!

Bij ons gingen de vvm's altijd low and slow, heerlijk uitgebreid. Veel knuffelen, zoenen en pas na een uur of twee mocht mijn man in actie komen.

Ik weet niet wat ik zelf zou willen of lekker zou vinden bij een mmv. Hoop het een keertje mee te maken, maar ik ben niet per se van heel wild of ruig. Gewoon stevig is ook goed haha.

Ik overweeg om weer op Feeld te gaan. Heb de laatste tijd weer wat meer behoefte aan daten met een vrouw. Aan de andere kant wil ik niet meer zo echt graag alleen daten en mijn man er juist bij betrekken.
Een vrouw voor een trio vinden lijkt me een onbegonnen zaak. Aan de andere kant sta ik misschien zelf wel open voor een stel. Maar dan moet het echt een stel zijn waarmee ik een klik heb en die ik beide echt aantrekkelijk vind. Ik kreeg altijd veel likes van stellen maar 9 van de 10 keer waren het niet "mijn" type mensen.
Ik heb dus nooit moeite gehad met iemand 'vinden' voor een trio, irl makkelijker maar online ook wel gelukt. En zoooo knap zijn we ook weer niet (nouja, vriend wel :flirting:) zou dat aan de regio liggen ofzo?
Koettie schreef:
09-02-2026 17:30
Ik heb dus nooit moeite gehad met iemand 'vinden' voor een trio, irl makkelijker maar online ook wel gelukt. En zoooo knap zijn we ook weer niet (nouja, vriend wel :flirting:) zou dat aan de regio liggen ofzo?

Dat denk ik wel eigenlijk! Er wonen toch gewoon veel meer vrouwen in dichtbevolkte delen van ons land. Plus een beetje openminded vrouwen vindt je minder in provincies zoals Zeeland.

Maar misschien gaat het niet altijd zo op; één van mijn vrouwelijke bedpartners had ook niet veel moeite met het "regelen" van trio's en zij woont in Drenthe. Toen ik haar leerde kennen was het voor haar juist compleet nieuw om 1 op 1 te daten met een vrouw.
Hier gelukkig geen droge woestijn meer.
Heerlijk weekend weg geweest en heel veel zex gehad.
Ook uitgesproken dat we weer eens wat buiten de deur moeten zoeken enz.
Heb nu nog een gevoelige k*t, en het is al donderdag!
thanx schreef:
12-02-2026 07:51
:yes:
koekies zijn lekker
thanx schreef:
12-02-2026 07:51
dan moet je toch echt mee duurtraining doen.....
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik heb nu ff pauze 😇 morgen ga ik op solo date met die man van vorige week :yes:
frouwke schreef:
06-02-2026 07:15
Nog meer fijns: ik heb sinds twee weken contact met een leuke man via een datingsite en dat klikte heel leuk, maar ik had wel een beetje zoiets van: ben je niet aan het opscheppen? (Hij had gezegd dat ie me ging laten klaarkomen tot ik hem smeekte om te stoppen namelijk, maar ik kom helemaal niet zo makkelijk klaar) .

Gister is hij langsgekomen en he wasn't lying :biggrin: Mijn man en hij hebben me compleet gek gemaakt en ik ben de tel kwijtgeraakt voor mijn spreadsheet :rofl:
Super. mijn man staat er neit voor open maar MMV lijkt me super geil.

Wat deed hij zo bijzonder dat je zo makkelijk en veel klaarkwam? Laat ik mijn man even mee lezen ;)
Vriend komt vannacht of morgenmiddag weer thuis :devil:
@Aventiel: ik kan het niet echt omschrijven maar het was gewoon de hele sfeer die het gewoon makkelijker maakte, me eerst helemaal opgeilen en daarna ging het eigenlijk vanzelf.
Ik vind het zo leuk dat vriend en ik zo op een lijn zitten. Kunnen echt de hele dag plagen en spanning opbouwen, het even laten vallen als er wat serieus is en dan weer naadloos terug pakken. Zo leuk want als het er niet van komt is het ook prima, dan houden we het even vast tot de volgende mogelijkheid. Vanmiddag gaan wandelen en lunchen en de spanning zit er goed in. Wordt gezellig rest van de avond, zin in!
frouwke schreef:
12-02-2026 11:06
Ik heb nu ff pauze 😇 morgen ga ik op solo date met die man van vorige week :yes:

En, hoe was het??? Heb je het leuk gehad?

Mij lijkt solo daten met een man toch best wel heel raar. Ik heb een keertje gelunched met een man, mijn man wist dat, maar er is toen verder niets gebeurd. Het bleek later ook dat mijn man de stap nog niet durfde te zetten.
Maar ergens ben ik erachter gekomen dat ik het meer samen met hem wil beleven. Dus dat we gaan daten met een ander stel. Mocht het later goed klikken dat we dan ook wel individueel op stap gaan, dus hij met haar en ik met haar man.
Wij zijn sowieso vrij demi-seksueel. Echt alleen seks voelt voor mij te leeg, tenminste, dat was mijn ervaring na een seksdate die ik had met een vrouw vorig jaar rond deze tijd. De seks was best wel fijn, maar toen ze weg was dacht ik: is dit het nou? Ik had verwacht me verzadigd of voldaan te voelen, maar dat was dus totaal niet zo.

Gelukkig hadden we afgelopen weekend twee hele fijne ochtenden, waarbij er ook tijdens de vrijpartij vol op gefantaseerd wordt over seks met anderen. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe mijn man erover denkt als we geen seks hebben met elkaar. Dat ik seks heb met vrouwen vindt prima, maar ik vind die "one penis policy" juist heel fout, zeker nu hij een paar maanden geleden ook seks heeft gehad met een vrouw zonder mij erbij.
Het was erg leuk en gezellig, ik was daar al rond een uurtje of 11 's ochtends en ben gebleven tot 8 uur 's avonds. :)

Ja, ik heb er wel een goed gesprek over gehad dit weekend met mijn man. Of hij toch ook geen behoefte heeft aan (meer) (solo) daten, maar hij heeft er zelf gewoon niet zoveel behoefte aan als ik en gunt het mij heel erg. Hij ziet zichzelf ook meer als monogaam en vindt het prima dat ik ethisch-niet-monogaam ben. Welk stickertje ik er dan wel op plak (swingen, poly of nog iets anders) dat weten we niet zo goed. Ik ben heel goed (soms TE goed) in staat om snel iets om iemand te gaan geven.

Tot nu toe was dat geen probleem omdat de mannen waarmee ik datete swingles waren en dus allemaal voor korte pleziertjes gingen, wat prima is, maar deze man is dus poly en da's toch wel heel anders.

Maargoed, we zien wel hoe dit allemaal gaat lopen. Ik ben niet echt op zoek naar een tweede relatie maar iets meer dan het oppervlakkige swingen vind ik eigenlijk wel weer heel erg fijn. We zien wel hoe het gaat lopen, eigenlijk sta ik momenteel best wel voor veel dingen open merk ik.
Het is helemaal niet belangrijk welk stickertje je er aan hangt, vaak het je iets van het een en ook iets van een andere en onderweg kan er ook nog iets veranderen.
Mijn man is ook monogaam en wil dat ook blijven maar hij is super blij dat ik dat niet ben, hij geniet er net zo veel van als ik.
En je “relatie” met je FWB moet ook nog groeien en een plek krijgen waar jullie happy mee zijn dat was bij mij ook.

Geniet er van.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven