Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 190 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Ik hoop voor zijn bruid dat Joel wat afzwakt in zijn gekkigheid want dit is wel heel erg over de top. Gia weer zo gemeen inderdaad. Ze kan het gewoon niet laten.

Wat is die Scott toch een topper tot nu toe. Ik vind hem echt charmant en integer. Hele fijne man.
Wow die opmerking over Scott neem ik terug want hij doet nu ook lelijk tegen Joel.
Ik ben nog niet bij, hoor, maar met wat ik tot nu toe van Tyson heb gezien, vraag ik me af waarom ze zo iemand hebben toegelaten tot het programma. Oh wacht, iets met drama waarschijnlijk.
Maar wat een énge, énge gozer is dat, zeg.
Eerste indruk van Sam en Chris is heel goed, veelbelovende match.
Maar ik heb alleen de huwelijksceremonie nog gezien.
Hoe vaak kun je het hebben over mannelijke en vrouwelijke energie? Ik ken echt niemand die het daarover heeft. Elke keer dat onderscheid benoemen zou me gek maken.
Talullah schreef:
21-03-2026 17:35
Hoe vaak kun je het hebben over mannelijke en vrouwelijke energie? Ik ken echt niemand die het daarover heeft. Elke keer dat onderscheid benoemen zou me gek maken.
Tyson vindt alles wat niet in zijn "onderdanige huismoeder"-straatje past, mannelijk.
Ik moest denken aan Mel met haar "pink and blue". Misschien was dat wel een match geweest!
LieveMona schreef:
21-03-2026 19:50
Tyson vindt alles wat niet in zijn "onderdanige huismoeder"-straatje past, mannelijk.
Ik moest denken aan Mel met haar "pink and blue". Misschien was dat wel een match geweest!
Inderdaad, Tyson en Mel.
En dan Stephanie met Luke.
LieveMona schreef:
21-03-2026 19:50
Oh ja wie weet.
Bec maakt het weer bont maar ik vind Gia zo hypocriet.
Bec heeft echt veel issues..Net de 3e dinnerparty gekeken, verschrikkelijk.
Ik kan niet wachten totdat de experts haar aanspreken. Maar de vorige keer heeft ze haar excuses aangeboden voor haar gedrag naar Alissa, maar nu deed ze het gewoon naar iedereen.
Ik hoop dat ze snel exit is.
Ik merk dat ik de drama onderhand wel too much begin te vinden. Het gaat nog maar weinig over de koppels zelf. Opdrachten, uitjes.
Pelle schreef:
22-03-2026 11:20
Bec heeft echt veel issues..Net de 3e dinnerparty gekeken, verschrikkelijk.
Ik kan niet wachten totdat de experts haar aanspreken. Maar de vorige keer heeft ze haar excuses aangeboden voor haar gedrag naar Alissa, maar nu deed ze het gewoon naar iedereen.
Ik hoop dat ze snel exit is.
Bec is gewoon een ongelooflijk ordinair, oordelend, vals mens. Hoe ze meteen iedereen de les begon te lezen en zich met haar onbeschofte 'bec' ging bemoeien met ieders relatie. Ik heb de laatste aflevering nog niet afgekeken, maar ik heb wel wat benauwde blikken van Danny opgevangen. Die is volgens mij gewoon bang voor haar. Hoewel hij zelf ook wel een sterk staaltje gaslighting liet zien met dat gedoe met Gia en het moeten terugwinnen van zijn vertrouwen. Aan zijn ontwijkende blik zie je gewoon dat hij liegt dat hij barst.
Maar als hij Bec niet overtuigt van zijn 'onschuld' wordt ze helemaal psycho natuurlijk en daar zit hij ook niet op te wachten.
Danny liegt zeker gezien zijn gezichtsuitdrukking en het wegkijken continu .
Yildizlar2 schreef:
22-03-2026 18:13
Danny liegt zeker gezien zijn gezichtsuitdrukking en het wegkijken continu .
Maar hoe dom ben je dan? Bec heeft vanaf moment 1 heel duidelijk gemaakt dat Gia haar onzekerheid triggerde (en sowieso alles met lang haar, t*ten en een hartslag).
Hij had wel kunnen bedenken dat de hel zou losbreken als hij ook echt tegen Gia zou zeggen dat zij zijn type was.

Ik ga meer en meer walgen van Bec trouwens. Inderdaad vol in de aanval op alle stellen om de aandacht af te leiden van haar eigen 'fake relationship'. Of in elk geval haar eenzijdige relationship. Wie probeert ze nou in de maling te nemen?
Ik ben ook weer bij. Inderdaad too much allemaal dat drama continu.

Wel spannend hoe het gaat aflopen met dat gaykoppel als Chris gaat vertellen dat er al kinderen op komst zijn bij hem. Hopelijk reageert Sam goed want het is een leuk stel zo op het oog.
Teeejamo schreef:
22-03-2026 20:57
Ik ben ook weer bij. Inderdaad too much allemaal dat drama continu.

Wel spannend hoe het gaat aflopen met dat gaykoppel als Chris gaat vertellen dat er al kinderen op komst zijn bij hem. Hopelijk reageert Sam goed want het is een leuk stel zo op het oog.
Ik hoop ook dat hij goed reageert, maar eerlijk gezegd vind ik het nogal wat.. meedoen aan zo'n programma en je verse man dan eigenlijk voor het blok zetten met een kind (of eigenlijk twee) dat in aantocht is.
Vind het dan toch net anders dan bij iemand die al een kind heeft en daar direct eerlijk over is.
Maar ik denk wel dat ze bij de selectie al aam Sam hebben gevraagd of hij openstaat voor iemand met kinderen. Jammer dat Chris het zo lang uitstelt om het te vertellen.
Married at First Sight: Mel Schilling says her cancer has spread https://share.google/Ot2fArGUUs6Sg0OEa

Misschien al gedeeld hier, maar ik schrok er wel van. Vind haar zo'n goede coach. Heel naar.
Qiya schreef:
23-03-2026 12:39
Married at First Sight: Mel Schilling says her cancer has spread https://share.google/Ot2fArGUUs6Sg0OEa

Misschien al gedeeld hier, maar ik schrok er wel van. Vind haar zo'n goede coach. Heel naar.
Is hier inderdaad al gedeeld.
Vreselijk nieuws.
Afschuwelijk voor Mel.

Bec, Gia, Brook; allemaal één pot nat. Afschuwelijke karakters. Ik hoop echt dat Gia ongelijk heeft over die opmerking van Danny (omdat ik haar dat gewoon niet gun) maar die Danny vertrouw ik totaal niet.

Tyson: zijn gedrag is toch schadelijk? Ik vind dat dit programma echt over de schreef gaat hoor! Stephanie gaat er gelukkig tegenin maar ik vraag me wel af wat zij dan wel bedoelde met "tegen woke zijn".
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
23-03-2026 13:52
Afschuwelijk voor Mel.

Bec, Gia, Brook; allemaal één pot nat. Afschuwelijke karakters. Ik hoop echt dat Gia ongelijk heeft over die opmerking van Danny (omdat ik haar dat gewoon niet gun) maar die Danny vertrouw ik totaal niet.

Tyson: zijn gedrag is toch schadelijk? Ik vind dat dit programma echt over de schreef gaat hoor! Stephanie gaat er gelukkig tegenin maar ik vraag me wel af wat zij dan wel bedoelde met "tegen woke zijn".
Danny heeft dat echt wel gezegd.

ja, ook Stephanie was allergisch voor woke. Ze zei ook bij de dinnerparty, Tyson en ik hebben denken hetzelfde, maar ik verwoord me slimmer.
Dus ik ben ook wel benieuwd wat haar gedachten hierover zijn. Ze waren toch ook allebei pro Trump?
Klopt van Stephanie. Wat ik me dan weer afvroeg is waarom Rachel zo enorm getriggerd werd door die woke-opmerking.
Nog niet echt iets 'wokes' ontdekt bij haar.
Kan me wel voorstellen dat ze het stom vindt hoor, dat vind ik ook. Maar ze was er wel heel erg mee bezig.
Ik zou zelf ontzettend pissig worden van dat "submissive" dat hij steeds gebruikt. Flikker een end op, man!
LieveMona schreef:
23-03-2026 16:40
Klopt van Stephanie. Wat ik me dan weer afvroeg is waarom Rachel zo enorm getriggerd werd door die woke-opmerking.
Nog niet echt iets 'wokes' ontdekt bij haar.
Kan me wel voorstellen dat ze het stom vindt hoor, dat vind ik ook. Maar ze was er wel heel erg mee bezig.
Ik zou zelf ontzettend pissig worden van dat "submissive" dat hij steeds gebruikt. Flikker een end op, man!
oh ja, submissive en masculine energy, ril..
Door die laatste dinnerparty hebben we het spontane vertrek van Brook niet eens uitvoerig veroordeeld! Dat vond ik zelf ook een partij naar, letterlijk vluchten voor enige consequentie (bij het programma, geen idee of ze in de echte wereld de pineut is). Ik had echt te doen met chris. Zijn opmerkingen in het filmpje waren onvolwassen, maar hij leek mij wel het type dat doorhad dat het niet goed was en bereid om te leren.

Bec en Gia... simpele oorsprong, complex gedrag. Beiden zijn gepest en beiden benaderen nu elke groepssituatie als een soort gevangenis-systeem waarbij je direct aan de top moet komen door omlaag te trappen, anders ben je zelf wellicht de pineut. Beiden denken ook constant in kampen: wie is voor mij, tegen mij, neutraal. En hoe kan ik zorgen dat mijn kamp groter is? Bec schreeuwde aan tafel dat iedereen achter haar stond. Gia zei letterlijk dat ze zich alleen voelde staan toen Brook weg was. Het speelveld was veranderd dus moesten ze eerst weer aan elkaar snuffelen om daarna weer te vechten om de toppositie. Daarom steken de andere vrouwen zoals een Stella positief af - die spelen het hele spel niet mee.
Ik baal er vooral van dat danny en scott hun vrouwen niet apart nemenen gewoon vragen: "waar ben je in hemelsnaam mee bezig, doe even normaal!"
Geen idee of het t programma is of de cultuur, maar je partner terecht wijzen leidt meestal tot een breuk lijkt t wel.

Taylor, die zit er puur in voor de shockfactor. Ik verwacht dat ze 1 couch sessie nog wel overleven in t kader van volhardendheid maar daarna is t klaar. Steph is te slim voor hem ook met haar vast meer nare denkbeelden. Ik snap trouwens wel dat Rachel hem bevroeg, lijkt mij een intelligente zelfredzame vrouw én ze gaf in een gesprekje met Julia aan een "ally" te zijn van de lhbtiq. Ik was ook oprecht benieuwd naar Taylors antwoorden, en baalde dat Bec er doorheen moest kwaken.

Tenslotte, chris en sam, ik mag toch hopen dat het kind issue geen groot probleem wordt? Er komt sowieso een soort co-ouder regeling waar sam niet direct verantwoordelijke in is, en er is vast wel ruimte voor zijn toekomstige wens. Sam lijkt mij nuchter genoeg.
DrMcNinja schreef:
23-03-2026 23:31
Door die laatste dinnerparty hebben we het spontane vertrek van Brook niet eens uitvoerig veroordeeld! Dat vond ik zelf ook een partij naar, letterlijk vluchten voor enige consequentie (bij het programma, geen idee of ze in de echte wereld de pineut is). Ik had echt te doen met chris. Zijn opmerkingen in het filmpje waren onvolwassen, maar hij leek mij wel het type dat doorhad dat het niet goed was en bereid om te leren.

Bec en Gia... simpele oorsprong, complex gedrag. Beiden zijn gepest en beiden benaderen nu elke groepssituatie als een soort gevangenis-systeem waarbij je direct aan de top moet komen door omlaag te trappen, anders ben je zelf wellicht de pineut. Beiden denken ook constant in kampen: wie is voor mij, tegen mij, neutraal. En hoe kan ik zorgen dat mijn kamp groter is? Bec schreeuwde aan tafel dat iedereen achter haar stond. Gia zei letterlijk dat ze zich alleen voelde staan toen Brook weg was. Het speelveld was veranderd dus moesten ze eerst weer aan elkaar snuffelen om daarna weer te vechten om de toppositie. Daarom steken de andere vrouwen zoals een Stella positief af - die spelen het hele spel niet mee.
Ik baal er vooral van dat danny en scott hun vrouwen niet apart nemenen gewoon vragen: "waar ben je in hemelsnaam mee bezig, doe even normaal!"
Geen idee of het t programma is of de cultuur, maar je partner terecht wijzen leidt meestal tot een breuk lijkt t wel.

Taylor, die zit er puur in voor de shockfactor. Ik verwacht dat ze 1 couch sessie nog wel overleven in t kader van volhardendheid maar daarna is t klaar. Steph is te slim voor hem ook met haar vast meer nare denkbeelden. Ik snap trouwens wel dat Rachel hem bevroeg, lijkt mij een intelligente zelfredzame vrouw én ze gaf in een gesprekje met Julia aan een "ally" te zijn van de lhbtiq. Ik was ook oprecht benieuwd naar Taylors antwoorden, en baalde dat Bec er doorheen moest kwaken.

Tenslotte, chris en sam, ik mag toch hopen dat het kind issue geen groot probleem wordt? Er komt sowieso een soort co-ouder regeling waar sam niet direct verantwoordelijke in is, en er is vast wel ruimte voor zijn toekomstige wens. Sam lijkt mij nuchter genoeg.
Je bedoelt Tyson, er is geen Taylor.

Chris krijgt 2 kinderen, waarvan 1 via een draagmoeder. Dus die komt neem ik aan fulltime bij hem.
Ahh Mel is overleden wat verschrikkelijk zo jong

https://www.bbc.com/news/articles/c8ejk0z430jo
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 24-03-2026 12:59
33.33% gewijzigd
Married at First Sight star Mel Schilling dies of cancer at 54 https://share.google/86g06x3NRvYPiCAkk

:redrose: :heart:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven