Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
woensdag 8 april 2026 om 08:05
Met welke verzender? Dhl en dld is volgens mij 7 dagen en mondial 5. Vinted go heb ik al 7 en 5 dagen gezien. Maar het hangt ook van het pakketpunt af. De ene stuurt het echt meteen retour en het andere wacht nog wat langer af. Bij 'mijn' punt zouden ze het sowieso voor een vaste klant wel wat langer laten liggen.
En ik vind het ook onduidelijk of de feestdagen wel of niet meetellen. Officieel wel geloof ik, maar ik kan me ook voorstellen dat het pakketpunt dan zelf wel uitstelt met terugsturen
En ik vind het ook onduidelijk of de feestdagen wel of niet meetellen. Officieel wel geloof ik, maar ik kan me ook voorstellen dat het pakketpunt dan zelf wel uitstelt met terugsturen
woensdag 8 april 2026 om 08:37
Mondial Relay in België. Heb nu ook even doorgeklikt, er stond op 1 april: nog 5 dagen voor de afhaling. Dan hangt het idd van de feestdagen/weekenddagen af hoelang dat is... Het gaat ook om een bundel, dus gaarne ophalen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
woensdag 8 april 2026 om 09:28
Klopt helemaal, ligt ook aan het pakketpunt. Mijn koper heeft laatst bij Vinted go het na 10 dagen afgehaald. Maar bij Vinted go staat ook een soort van aftel klok hoe lang het er nog ligthappyapple schreef: ↑08-04-2026 08:05Met welke verzender? Dhl en dld is volgens mij 7 dagen en mondial 5. Vinted go heb ik al 7 en 5 dagen gezien. Maar het hangt ook van het pakketpunt af. De ene stuurt het echt meteen retour en het andere wacht nog wat langer af. Bij 'mijn' punt zouden ze het sowieso voor een vaste klant wel wat langer laten liggen.
If chocolate can't fix it, it's a real problem
woensdag 8 april 2026 om 11:26
Laatst een account gezien met alleen maar Shein zooi. Bikini's, jurkjes etc. Ook precies dezelfde foto's gebruikt. Allemaal met als merk Boetiek, en in de beschrijving dat er geen etiketje meer in zit. Voor zo'n 4x de prijs als nieuw op Shein
Misschien wel een verdienmodel want het werd wel veel gefavoriet.
woensdag 8 april 2026 om 11:30
Ik zou het fijn vinden als je bijvoorbeeld merken als Shein als "onfavoriet" kunt markeren, dus dat je die niet in je feed krijgt te zien.Celeste23 schreef: ↑08-04-2026 11:26Laatst een account gezien met alleen maar Shein zooi. Bikini's, jurkjes etc. Ook precies dezelfde foto's gebruikt. Allemaal met als merk Boetiek, en in de beschrijving dat er geen etiketje meer in zit. Voor zo'n 4x de prijs als nieuw op Shein![]()
Ik was trouwens een paar dagen in Londen afgelopen weekend en ik besefde dat, behalve mijn spijkerbroek en mijn schoenen, echt ál mijn kleding van Vinted kwam, dat vond ik wel grappig eigenlijk. En ik kreeg maar liefst twee keer een compliment van een wildvreemde over mijn jack van Mango die ik voor €16 gekocht had.
woensdag 8 april 2026 om 11:51
Het gaat gelukkig maar over een paar euro. Dus is een beetje principe kwestie, want ze kan annuleren.
pochacco wijzigde dit bericht op 08-04-2026 12:51
8.60% gewijzigd
If chocolate can't fix it, it's a real problem
woensdag 8 april 2026 om 12:50
woensdag 8 april 2026 om 13:25
De koper kan toch een lager bod doen dan de vraagprijs. Jij kunt dat dan accepteren en de koop is rond.libe schreef: ↑08-04-2026 12:50Ik vind het jammer dat je geen bundel kan aanbieden aan een potentiële koper. Laatst was er iemand die 2 van mijn artikelen als favoriet had gemarkeerd maar ik kon haar geen bundel aanbieden voor een lager bedrag. Toen heb ik de artikelen helemaal opnieuw geupload voor haar.
donderdag 9 april 2026 om 15:14
Ik begrijp ook niet wat hier is gebeurd. Iets opnieuw uploaden nadat iemand iets gefavoriet heeft?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 9 april 2026 om 15:33
Ik heb hetzelfde. Vanmorgen was er een update van de Vinted app op m’n telefoon, ik hoopte dat het daarmee weer in orde zou komen, maar dat was dus helaas niet zo. Ook bij mij ontbreekt alle info bij de zoekopdrachten. Ik heb geen idee hoe ik het weer in orde kan krijgen, zou het ook graag weer hebben zoals het altijd was, met de informatie over maat, merk etc. Ik denk dat het aan de app moet liggen, want ik heb verder niets gewijzigd bij de instellingen. Jammer dat de Vinted klantenservice zo slecht bereikbaar is, en je dus die vraag daar ook niet eenvoudig kunt stellen.
donderdag 9 april 2026 om 15:43
Ze hebben een emailadres dat je kunt mailen voor dit soort dingen. Ik moest zelf even zoeken op de website: accessibility@vinted.nl
Ik vind de nieuwe zoekfunctie maar irritant. Je mist echt de details (maat, merk enzo)
Ik vind de nieuwe zoekfunctie maar irritant. Je mist echt de details (maat, merk enzo)
donderdag 9 april 2026 om 16:07
Laylaflowergirl schreef: ↑09-04-2026 15:43Ze hebben een emailadres dat je kunt mailen voor dit soort dingen. Ik moest zelf even zoeken op de website: accessibility@vinted.nl
Dank je wel! Handig om te weten, ook voor andere dingen. Ik ga ze zeker een mail sturen hierover. Hopelijk gaan meer mensen dat doen, en gaat het helpen.
donderdag 9 april 2026 om 20:30
donderdag 9 april 2026 om 21:03
Laylaflowergirl schreef: ↑09-04-2026 20:30Gebruik je Vinted ook op de computer? Ik zie de nieuwe zoekfunctie zowel op de computer als telefoon (android).
Nee eigenlijk alleen op m'n telefoon.
donderdag 9 april 2026 om 21:43
Het ging om 2 losse artikelen die ze wilde hebben. Dan had ze een bundel kunnen maken, maar dat deed ze niet (of ze wist niet hoe dat moest), dus ik wilde haar een aanbieding doen, maar ik kon haar geen aanbieding doen voor 2 losse artikelen (omdat ze dan 2 keer verzendkosten moest betalen) dus toen heb ik die artikelen opnieuw geüpload en toen ging de koop wel door.
Groetjes!
zondag 12 april 2026 om 13:46
Waar ik nu achterkom.. Ik had VintedGo uitgezet toen dat kon, harstikke fijn. Maar nu hadden kopers weer VintedGo gekozen! Dus ik check de instellingen: staat ie weer verplicht aan! En meteen eronder staat een optie uit. Geen idee waarom deze dubbeling, maar VintedGo kan dus kennelijk weer.
zondag 12 april 2026 om 19:34
Mijn verkopen gaan de laatste tijd wat langzaam. Wel een hele mooie Zimmermann jurk gekocht. Ik hoop zo dat die past, want was nog best prijzig. Maar goed, zo niet dat verkoop ik hem wel weer door indien nodig.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 12 april 2026 om 22:17
Ik verstuurde pas iets na een dag of vijf. Ik stuurde voor de volledigheid nog even een berichtje naar de koper dat ik normaal sneller verstuur maar dat het door werk even niet eerder lukte. Ze wilde ook niet de verzender die vlak bij mijn huis zit.
Nu kreeg ik feedback: 'goed verpakt, maar wel laat verzonden; gelukkig legde ze dat uit'.
Ik heb daar toch maar even onder gezet dat ik gewoon binnen de termijn van Vinted verzonden had. Stomme feedback.
Nu kreeg ik feedback: 'goed verpakt, maar wel laat verzonden; gelukkig legde ze dat uit'.
Ik heb daar toch maar even onder gezet dat ik gewoon binnen de termijn van Vinted verzonden had. Stomme feedback.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
zondag 12 april 2026 om 22:43
Wat een zeur zeg. Ik maak soms lange dagen en heb niet altijd tijd om het meteen terstond te verzenden. Als ze iets meteen willen hebben dan bestellen ze maar via Amazon prime deliveryKattentuintje schreef: ↑12-04-2026 22:17
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.