Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 Videoland met spoilers

07-04-2026 16:47 553 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic ?
Wie kijkt er mee vooruit?

Tot nu toe

Nick en Joyce
Dominik en Ferenc
Anton en Linda
Luigi en Kirsten
Cindy en Linda
Kyle en Danique
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:20
10.32% gewijzigd
LieveMona schreef:
16-04-2026 20:54
Ik weet niet of het arrogantie is. Ik zie vooral heel veel ongemak. Maar ze heeft zich al helemaal afgesloten.
Leuk die gesprekken met de experts, maar het is wel een beetje trekken aan een dood paard bij een aantal stellen.
Hinke en Giovanni hadden ook een moeilijke start vorig jaar, maar die vonden elkaar tenminste wel aantrekkelijk.
Ik zie dus ook ongemakkelijkheid bij Kirsten. Dat zag ik al vanaf het begin. Ik denk dat zij dat ook had gehad als ze haar man wel aantrekkelijk had gevonden.
Sabine schreef:
17-04-2026 07:22
Ik zie dus ook ongemakkelijkheid bij Kirsten. Dat zag ik al vanaf het begin. Ik denk dat zij dat ook had gehad als ze haar man wel aantrekkelijk had gevonden.
Dan misschien helemaal, haha.
Yildizlar2 schreef:
17-04-2026 07:17
Achteraf gezien inderdaad een rotopmerking van die vriendin want ik geloof ook wel dat Sandra dat verteld heeft tegen haar .
Heel eerlijk ik zou denk ik ook Google aangeslingerd hebben maar zou mijn zorgen dan wel op voorhand uitspreken naar de productie .
Dat heeft ze gedaan en ze hebben haar toen gezegd dat ze niet konden bevestigen of degene die ze dacht dat het was, het ook daadwerkelijk was. En toen hebben ze haar de keuze gelaten of ze door wilde zetten.
Ik kan niet naar Kirsten kijken zonder continu te denken dat ze niet helemaal 100% is in de bovenkamer..... ze kijkt niemand aan, zit de hele tijd dom te lachen en er komt niks anders uit dan "ehm apart" , zelfs bij het zien van een theekopje. Nee sorry die is niet goed hoor.

Sandra wilde 5 minuten fame met haar plak extensions. Die man mag blij zijn dat hij niet met haar getrouwd is. Sowieso 50-plussers die denken nog 25 te zijn...dan ben je af.

Nick moet leren om zichzelf te accepteren, hij hoeft niks te veranderen.

Ik vind Dominic trouwens wel leuk, ja hij is druk en enthousiast maar ik vind het wel vrolijk overkomen tot nu toe.
Alles is inderdaad "apart" bij Kirsten. Hoe ze ook reageert op Marokko als bestemming, alsof ze naar een inheemse stam in de rimboe is gestuurd. Een beetje wereldvreemd wel.
Maar hoe kon het nou dat Rob's naam op die kaart stond? Ik begreep dat zij zijn echte naam zag, en daarom ging googlen en dat er meerdere mannen waren met die naam (klopt, hij heeft een vrij gangbare achternaam), zodat ze niet zeker wist wie van de gegooglde mannen het was maar dat ze hoopte dat het niet deze man zou zijn. Maar hoe kwam die naam nou op die kaart?
MissUnderstood schreef:
17-04-2026 10:11
Maar hoe kon het nou dat Rob's naam op die kaart stond? Ik begreep dat zij zijn echte naam zag, en daarom ging googlen en dat er meerdere mannen waren met die naam (klopt, hij heeft een vrij gangbare achternaam), zodat ze niet zeker wist wie van de gegooglde mannen het was maar dat ze hoopte dat het niet deze man zou zijn. Maar hoe kwam die naam nou op die kaart?
Ik las iets over een kaart die via internet besteld was en afgeleverd op zijn eigen adres, waarna hij de kaart aan de productie gaf om aan Sandra te geven. Maar zijn naam en adres stonden dus achterop de kaart gedrukt.
LieveMona schreef:
17-04-2026 10:18
Ik las iets over een kaart die via internet besteld was en afgeleverd op zijn eigen adres, waarna hij de kaart aan de productie gaf om aan Sandra te geven. Maar zijn naam en adres stonden dus achterop de kaart gedrukt.

Ah, zo - nu begrijp ik het. Slordig van de productie trouwens.
Maar als zij vooraf zijn foto op internet heeft gezien, dan heeft ze dus vooraf al besloten dat ze het niks vond. Dan heeft ze exact het tegenovergestelde gedaan van het experiment, en wat je sowieso op dating apps doet, namelijk oordelen op basis van een foto.
LieveMona schreef:
Alles is inderdaad "apart" bij Kirsten. Hoe ze ook reageert op Marokko als bestemming, alsof ze naar een inheemse stam in de rimboe is gestuurd. Een beetje wereldvreemd wel.
Vreselijk maar ook dat Luigi denkt dat het wel lekker loopt , hoe dan ?
Heel ongemakkelijk die Kirsten hoe ze kijkt , praat en reageert .
Toch heb ik stiekem nog de hoop dat Luigi en Kirsten nog wel wat wordt. Als de de camera wat meer weg is en ze elkaar een paar weken kennen.
care_ schreef:
17-04-2026 10:56
Maar als zij vooraf zijn foto op internet heeft gezien, dan heeft ze dus vooraf al besloten dat ze het niks vond. Dan heeft ze exact het tegenovergestelde gedaan van het experiment, en wat je sowieso op dating apps doet, namelijk oordelen op basis van een foto.

Absoluut. Ze gaf ook aan dat ze meerdere mannen met dezelfde voor-en achternaam had gevonden, en dat ze hoopte dat het deze NIET was. Dus niks met "vibe" - zoals ze zat te wauwelen op de bank- ze heeft deze man gewoon direct afgeschreven op basis van zijn uiterlijk. Gewoon Tinder, maar dan op TV.
poohtjesschrijft schreef:
17-04-2026 09:15
Ik kan niet naar Kirsten kijken zonder continu te denken dat ze niet helemaal 100% is in de bovenkamer..... ze kijkt niemand aan, zit de hele tijd dom te lachen en er komt niks anders uit dan "ehm apart" , zelfs bij het zien van een theekopje. Nee sorry die is niet goed hoor.

Sandra wilde 5 minuten fame met haar plak extensions. Die man mag blij zijn dat hij niet met haar getrouwd is. Sowieso 50-plussers die denken nog 25 te zijn...dan ben je af.

Nick moet leren om zichzelf te accepteren, hij hoeft niks te veranderen.

Ik vind Dominic trouwens wel leuk, ja hij is druk en enthousiast maar ik vind het wel vrolijk overkomen tot nu toe.

Helemaal mee eens!

Kirsten met dat gelach en die standaardantwoorden… is dat onzekerheid of gewoon een beetje dom?

Sandra geeft me echt Married at First Sight 2025-Femke vibes. Alles voor de fame. En serieus, jezelf zo als cougar neerzetten… beetje sneu en ook gewoon vies.

Nick is echt een lieverd, maar Claudia heeft echt een veel te hoog zelfbeeld. Terwijl ze qua looks eigenlijk gewoon prima matchen.

En dan Linda…
Wat een saaie, seksloze trien. Ook gewoon precies op haar plek qua match.

Echt, wat een rare vrouwen hebben ze dit seizoen uitgekozen.
Ik had vroeger een vriendin die heel erg op Kirsten lijkt. Altijd twijfelen, alles is moeilijk, nooit eens enthousiast ergens op reageren. Vreselijk vermoeiend om met haar om te gaan. Ik gun Luigi een leukere vrouw.
Anaïs schreef:
18-04-2026 10:30
Ik had vroeger een vriendin die heel erg op Kirsten lijkt. Altijd twijfelen, alles is moeilijk, nooit eens enthousiast ergens op reageren. Vreselijk vermoeiend om met haar om te gaan. Ik gun Luigi een leukere vrouw.
Ik snap niet dat 1. Je je voor een dergelijk programma opgeeft als je zo in elkaar zit en 2. Dat de zogenaamde 'experts' het dan een enthousiaste kerel als Luigi aandoen om zo'n twijfelaar aan hem te koppelen.
Prima dat Sandra nee zei, alle begrip. Maar wat hard om Rob zou af te branden door hem een oude man te noemen. Echt zo naar.
LieveMona schreef:
Kirsten is echt wereldvreemd ja. En dat ongemak, waarom doet ze mee?
Bijzonder dat Luigi haar zo leuk vindt. Misschien gaat het zonder de camera’s soepeler?
Ik vind Kirsten verder ook niet knap.
Yildizlar2 schreef:
16-04-2026 12:12
Maar echt wie denken Joyce, Linda en Kirsten wel wie ze zijn ? Wat mij betreft matchen ze qua uiterlijk allemaal prima het is niet zo dat de heren 5 punten lager op uiterlijk scoren dan de dames of ben ik gek ?
Nee de mannen scoren niet lager qua uiterlijk. Maar daarom kun je toch wel ergens niet op vallen?
Stel ik ben een 7, moet ik dan alles zevens aantrekkelijk vinden? De ene 7 vind ik wel aantrekkelijk, de ander niet. En ik kan een 6 ook aantrekkelijk vinden en sommige achten niet.
Het meest verschrikkelijke van dit programma is toch ook wel dat een deel van Nederland weet waar je woont. Zou ik mij echt niet senang bij voelen.
Kwam vanochtend met het hardlopen weer langs het huis van een van de oud kandidaten (ga natuurlijk niet zeggen wie, want ik heb dan weer liever dat niemand weet waar ik precies woon ;-) ) maar dat lijkt me toch echt gewoon kut, dat mensen weten waar je woont en hoe je hele toko er van binnen uit ziet. Snap dat dat bij kopen zonder kijken en andere programma's ook zo is maar omdat het om een MAFS Kandidaat gaat moest ik er toch even aan denken.
winkeltiramisu wijzigde dit bericht op 18-04-2026 13:32
Reden: Typo
0.58% gewijzigd
Pelle schreef:
18-04-2026 12:59
Bijzonder dat Luigi haar zo leuk vindt. Misschien gaat het zonder de camera’s soepeler?
Ze komt me erg jong/onvolwassen/passief over. De coach lijkt ook te suggereren dat ze geen vragen aan Luigi stelt. Dat is toch het minste wat je mag verwachten, dat ze dingen over hem wil weten. Hihihihi, apart. Grrrr.
Het is wat het is.
Chardonnay schreef:
17-04-2026 19:57
Helemaal mee eens!

Kirsten met dat gelach en die standaardantwoorden… is dat onzekerheid of gewoon een beetje dom?

Sandra geeft me echt Married at First Sight 2025-Femke vibes. Alles voor de fame. En serieus, jezelf zo als cougar neerzetten… beetje sneu en ook gewoon vies.

Nick is echt een lieverd, maar Claudia heeft echt een veel te hoog zelfbeeld. Terwijl ze qua looks eigenlijk gewoon prima matchen.

En dan Linda…
Wat een saaie, seksloze trien. Ook gewoon precies op haar plek qua match.

Echt, wat een rare vrouwen hebben ze dit seizoen uitgekozen.
Misschien heb ik het niet goed gehoord hoor, maar ze datete toch vooral mannen tot 10 jaar jonger? Er zijn zoveel mannen die met een 10 jaar jongere vrouw daten en dan is het allemaal normaal. Vraag me af hoe Rob gereageerd zou hebben op een vrouw van 63 (5 jaar ouder dan hij, zoals hij 5 jaar ouder is dan Sandra).
Geen motto
Pelle schreef:
18-04-2026 12:59
Ja ik snap het ook niet helemaal, ik denk dat Luigi misschien heel graag wil dat het slaagt / lukt? Maar het is nogal 'apart' 😉 dat ze dezelfde dag zo anders lijken te beleven. Maar goed dat kan ook liggen aan de manier van weergeven door het programma.
Linda valt gewoon niet op Anton, dikke buik of niet. Waarom laten ze hem zo bungelen? Ik zeg 'ze', omdat ik vind dat Linda en die domme experts onder 1 hoedje spelen. Ze hadden gewoon een warme vrolijke meid moeten matchen bij Anton. En niet ijskonijn Linda.
Niet dat ik Linda niet leuk vind hoor, maar zij is lief maar niet warm. Anyon heeft een moederlijke type nodig.
Anaïs schreef:
18-04-2026 10:30
Ik heb zo’n vriendin. Het is doodvermoeiend altijd.
Ik vind Danique een mooie bruid. Ben wel benieuwd of dit werkt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven