Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
vrijdag 1 mei 2026 om 15:04
De namen kunnen ze zien in de app die ze gebruiken. Toen ik deze week mijn pakket op ging halen werd alleen mijn naam gevraagd, toen ik zei dat ik ook een afhaalcode had was dat niet nodig. De meeste punten hier schrijven de namen op de verpakking of de eerste paar letters. En ik had ook een keer zo'n chaos pakketpunt. Het magazijn stond vol, er stonden nog trolleys die verwerkt moesten worden. De grond lag vol. Er werd me gevraagd om even mee te zoeken of ik het op de grond zag liggen en uiteindelijk mijn eigen pakket gevonden. "Is het groot of klein? "Hoe ziet het eruit?" tja weet ik veel het is van Vinted.... Heb wel eens een klein ding in een grote doos ontvangen en ook een keer dat ik een pakket kreeg en dacht past het hier überhaupt in?!
vrijdag 1 mei 2026 om 21:11
Graze schreef: ↑01-05-2026 15:04De namen kunnen ze zien in de app die ze gebruiken. Toen ik deze week mijn pakket op ging halen werd alleen mijn naam gevraagd, toen ik zei dat ik ook een afhaalcode had was dat niet nodig. De meeste punten hier schrijven de namen op de verpakking of de eerste paar letters. En ik had ook een keer zo'n chaos pakketpunt. Het magazijn stond vol, er stonden nog trolleys die verwerkt moesten worden. De grond lag vol. Er werd me gevraagd om even mee te zoeken of ik het op de grond zag liggen en uiteindelijk mijn eigen pakket gevonden. "Is het groot of klein? "Hoe ziet het eruit?" tja weet ik veel het is van Vinted.... Heb wel eens een klein ding in een grote doos ontvangen en ook een keer dat ik een pakket kreeg en dacht past het hier überhaupt in?!
Ik stuur de koper dus weleens een foto van het pakket, makkelijker te identificeren in het pakketpunt
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
vrijdag 1 mei 2026 om 22:36
Ja helaas mag de verkoper kiezen wie de retourzending moet betalen. Veel verkopers kiezen ervoor om de koper te laten betalen. Maar gelukkig heb ik ook al meegemaakt dat de verkoper zo netjes was om te betalen. Nu alleen dus helaas niet.
zaterdag 2 mei 2026 om 09:14
Alweer een topic vol gekletst, daarom zojuist een nieuw deel aangemaakt: geld-recht/vinted-topic-4/list_messages/515123
In this mad house we must all survive