De grote wappendraad, deel 3
maandag 11 mei 2026 om 08:13
Hier kunnen we ons verder verkneukelen en verbazen over de wappies.
Linkje naar het vorige deel:
coronavirus-covid-19/de-grote-wappendra ... 501388/130#
Linkje naar het vorige deel:
coronavirus-covid-19/de-grote-wappendra ... 501388/130#
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 11 mei 2026 om 08:36
maandag 11 mei 2026 om 08:39
Zeker zijn dat wappies.Flandrien schreef: ↑11-05-2026 08:36Ik zag op FB deze ochtend een filmpje passeren van NPO over zonnecrème. Blijkbaar zijn er in NL een hele boel mensen die zich door 'influencers' laten wijsmaken dat je er huidkanker van krijgt en je gewoon de zon zijn werk moet laten doen.
Zijn mensen die deze onzin geloven ook wappies?
Dit speelt trouwens al een paar jaar.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
maandag 11 mei 2026 om 09:25
Absoluut! De zon is natuurlijk en veroorzaakt geen kanker. Zonnebrandcrème is onnatuurlijk en zorgt voor huidkanker. Ik ga maar verder met zelfonderzoek.Flandrien schreef: ↑11-05-2026 08:36Ik zag op FB deze ochtend een filmpje passeren van NPO over zonnecrème. Blijkbaar zijn er in NL een hele boel mensen die zich door 'influencers' laten wijsmaken dat je er huidkanker van krijgt en je gewoon de zon zijn werk moet laten doen.
Zijn mensen die deze onzin geloven ook wappies?
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
maandag 11 mei 2026 om 09:54
Ik ben dan de uitzondering op de regelMadameBijoux schreef: ↑11-05-2026 09:25Absoluut! De zon is natuurlijk en veroorzaakt geen kanker. Zonnebrandcrème is onnatuurlijk en zorgt voor huidkanker. Ik ga maar verder met zelfonderzoek.![]()
maandag 11 mei 2026 om 09:59
maandag 11 mei 2026 om 12:49
@Lemon_Pledge: er op voorsorteren eigenlijk. Ik schreef het niet goed gisteren want waar ik over viel was de gretigheid en sensatiebelustheid die ik meende te lezen tussen de regels door. Alsof je al klaar zat met je popcorn terwijl dat meisje nog niet koud was. Maar goed, mss las ik dat verkeerd. Excuses dan.Er over doorgaan?
Ik meld wat ik ergens lees en voorspel wat er over gezegd gaat worden.
Wat heb je hier in dit topic te zoeken als je daar niets over wilt lezen? Het grootste gedeelte van de posts hier gaat wat die wappies allemaal op social media melden.
Er zijn meer dan genoeg topics waar je wèl gewoon terecht als je dat niet wilt lezen![]()
Dat hier gepraat wordt over achterlijke en pijnlijke speculaties op sociale media over overledenen snap ik, vooral doen want ik lees die dingen nooit, dus leerzaam. Maar bij voorbaat al speculeren over mogelijke speculaties vond ik zo kort na het overlijden wat smakeloos. Dat was eigenlijk alles.
En dat toontje vanaf je tweede alinea mag je gerust achterwege laten.
maandag 11 mei 2026 om 18:00
maandag 11 mei 2026 om 18:14
Jij valt mij aan op basis van iets wat je denkt te lezen. Als je dat nou gewoon eens achterwege laat, dan zou dat al een enorm verschil maken.MajadeB schreef: ↑11-05-2026 12:49@Lemon_Pledge: er op voorsorteren eigenlijk. Ik schreef het niet goed gisteren want waar ik over viel was de gretigheid en sensatiebelustheid die ik meende te lezen tussen de regels door. Alsof je al klaar zat met je popcorn terwijl dat meisje nog niet koud was. Maar goed, mss las ik dat verkeerd. Excuses dan.
Dat hier gepraat wordt over achterlijke en pijnlijke speculaties op sociale media over overledenen snap ik, vooral doen want ik lees die dingen nooit, dus leerzaam. Maar bij voorbaat al speculeren over mogelijke speculaties vond ik zo kort na het overlijden wat smakeloos. Dat was eigenlijk alles.
En dat toontje vanaf je tweede alinea mag je gerust achterwege laten.
Ik mag aannemen dat als je in dit topic meeleest je al bekend bent met met de meest bekende complottheorieën en dat iedereen die tijdens het sporten dood neervalt door wappies gelijk wordt gelinkt aan vaccinaties.
Daar irriteer ik me mateloos aan, en ik wist gewoon zeker dat dat binnen no time overal op social media zou verschijnen - en dat klopt dus.
Mag ik nu ook niets meer over het hantavirus zeggen omdat daar ook mensen aan zijn overleden?
maandag 11 mei 2026 om 19:57
Zo zei iemand tegen mij een paar jaar geleden dat ik mijn bril gewoon niet moest dragen, want dan zou ik weer goed gaan zien zonder bril.
Diegene smeert ook alleen dingen op de huid die je ook kan eten.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
maandag 11 mei 2026 om 20:44
Je mag alles en volgens mij was mijn laatste post wel duidelijk. Geen zin om het te herhalen.Lemon_Pledge schreef: ↑11-05-2026 18:14Jij valt mij aan op basis van iets wat je denkt te lezen. Als je dat nou gewoon eens achterwege laat, dan zou dat al een enorm verschil maken.
Ik mag aannemen dat als je in dit topic meeleest je al bekend bent met met de meest bekende complottheorieën en dat iedereen die tijdens het sporten dood neervalt door wappies gelijk wordt gelinkt aan vaccinaties.
Daar irriteer ik me mateloos aan, en ik wist gewoon zeker dat dat binnen no time overal op social media zou verschijnen - en dat klopt dus.
Mag ik nu ook niets meer over het hantavirus zeggen omdat daar ook mensen aan zijn overleden?
We ergeren ons aan hetzelfde dus geen reden voor haat hierzo.
maandag 11 mei 2026 om 21:03
En dat tegen jou, als sunlover. Of denkt diegene dat je ogen lui worden van een veraf/dichtbij-bril?
Ik ken ook iemand die denkt dat vit d vooral door de ogen wordt opgenomen en dus bepaalde tijden op de dag geen zonnebril op zet. Leek mij een intelligente vrouw. ....
maandag 11 mei 2026 om 22:29
Laten we het netjes houden! Er zijn al genoeg misverstanden en ellende op deze wereld. En volgens mij bedoelt niemand het rot hier.
Dingen op je huid smeren die je kunt eten...zoals wat?
Ik hoorde onlangs iemand zeggen dat je ook boter of meel op je wond kunt smeeren in plaats van zalf.
Dingen op je huid smeren die je kunt eten...zoals wat?
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in