Naar welke theatervoorstelling ben je het laatst geweest.
maandag 11 mei 2026 om 18:59
dinsdag 12 mei 2026 om 23:08
Zeker! Altijd een hoop gedoe ja
woensdag 13 mei 2026 om 06:51
https://www.vriendenloterij.nl/vipkaart ... ncertzalen
Nlies bedoel je dit?
Nlies bedoel je dit?
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
woensdag 13 mei 2026 om 07:17
Afgelopen vrijdag Shake Shake Shake van De Dansers gezien, dans en muziek, was geweldig, kreeg er veel energie van. En de week ervoor na 2 voorstellingen geweesst van het Circusstad festival. 1 daarvan, Trilicious, vonden we allemaal fantastisch. De andere was mooi, maar ook deels wat saaier.
Wij gaan veel naar dans, circusachtige voorstellingen en soms iets dat me aanspreekt in de beschrijving van het theater dat me aanspreekt en bijvoorbeeld ook interessant voor onze zoon. Zijn ook, paar jaar geleden, naar een voorstelling over het heelal en ruimtevaart gegaan bijvoorbeeld.
Wij gaan veel naar dans, circusachtige voorstellingen en soms iets dat me aanspreekt in de beschrijving van het theater dat me aanspreekt en bijvoorbeeld ook interessant voor onze zoon. Zijn ook, paar jaar geleden, naar een voorstelling over het heelal en ruimtevaart gegaan bijvoorbeeld.
woensdag 13 mei 2026 om 11:47
Stoornis of my life: musical over ass. Gelachen en gehuild, het was prachtig.
Soldaat in verzet: toneel door 2 spelers over een jongeman die zijn grenzen verlegd in het verzet met de vraag: heeft dit zin? Doodstil in de zaal toen het afgelopen was, heel indrukwekkend.
Verder een paar voorstellingen van Stroom: voor tieners over actuele onderwerpen. Ook vaak zeer de moeite waard en verrassend.
Soldaat in verzet: toneel door 2 spelers over een jongeman die zijn grenzen verlegd in het verzet met de vraag: heeft dit zin? Doodstil in de zaal toen het afgelopen was, heel indrukwekkend.
Verder een paar voorstellingen van Stroom: voor tieners over actuele onderwerpen. Ook vaak zeer de moeite waard en verrassend.
woensdag 13 mei 2026 om 11:57
Ja, ik vind hem geweldig! Zijn voorstellingen zijn inderdaad vaak snel uitverkocht, ik had de kaarten ook al sinds mei vorig jaar in bezit.
Live Life to the fullest
woensdag 13 mei 2026 om 12:10
Ik heb twee jaar gewacht op Daniel Arends. Hij stelde zijn show nog een jaartje uit, maar het was het wachten meer dan waard. Zo jammer dat voor sommige voorstellingen bijna onmogelijk is om kaartje te kopen.
Ik wil eigenlijk ontzettend graag naar stoornis of my life, maar vind eigenlijk dat mijn dochter van 11 al een beetje te vaak oppas heeft de komende weken of alleen thuis is. Is het ook iets om een 11 jarige mee naar toe te nemen? Zaten er bij jullie kinderen in de zaal?
Ik wil eigenlijk ontzettend graag naar stoornis of my life, maar vind eigenlijk dat mijn dochter van 11 al een beetje te vaak oppas heeft de komende weken of alleen thuis is. Is het ook iets om een 11 jarige mee naar toe te nemen? Zaten er bij jullie kinderen in de zaal?
woensdag 13 mei 2026 om 12:27
Ja die bedoelde ik, kon het niet vinden , we doen weer mee dusJoppie schreef: ↑13-05-2026 06:51https://www.vriendenloterij.nl/vipkaart ... ncertzalen
Nlies bedoel je dit?
Ik zie dat het toch wat beperkter is dan vorig jaar, maar goed, we zullen zien
Als extra voordeel, dus van theater hier, is er elke maand een sirenesale. Vanaf het alarm op de eerste maandag van de maand zijn er 1 of 2 voorstellingen waar je voor half geld heen kunt. En vaak zijn dat voorstellingen die ik misschien wel zou willen zien, maar gewoon wacht met kopen tot de sale bekend is
nlies wijzigde dit bericht op 13-05-2026 13:07
23.53% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 14 mei 2026 om 00:09
Ik zou 't niet doen. Onze tieners waren mee, jongste 13 jaar, maar die zijn e.e.a. aan theater gewend. Er zit best een expliciet deel over sex in, vond ik op t randje voor 13 jaar. En het verhaal an sich is best lastig met een dubbele laag: de hoofdpersoon verliest zijn moeder (geen spoiler) en om dat te verwerken gooit hij alles in een musical-vorm. Een verhaal in een verhaal dus eigenlijk. En dan is het ook nog handig als je iets weet van ass en van musical in het algemeen, om het goed te kunnen volgen.jojojo schreef: ↑13-05-2026 12:10.
donderdag 14 mei 2026 om 14:54
Vanavond naar Schoon Genoeg in Sittard. Geen idee wat ons te wachten staat eerlijk gezegd. Ik ken alleen Aron Elstak van Spijkers met Koppen.
De laatste voorstelling in NL was Rayen Panday en die was geweldig.
En vorige week in België nog Michael Van Peel.
Ronald Goedemondt staat nog hoog op mijn verlanglijstje maar ik grijp telkens naast kaartjes of een inloting
Lenette Van Dongen vind ik ook altijd erg goed. En Martijn Kardol is ook wel leuk.
De laatste voorstelling in NL was Rayen Panday en die was geweldig.
En vorige week in België nog Michael Van Peel.
Ronald Goedemondt staat nog hoog op mijn verlanglijstje maar ik grijp telkens naast kaartjes of een inloting
Lenette Van Dongen vind ik ook altijd erg goed. En Martijn Kardol is ook wel leuk.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
vrijdag 15 mei 2026 om 14:01
Die heb ik ook gezien, fantastisch! En wat een geweldige rol van Richard Groenedijk met wat improvisatie.
En dit jaar ook nog naar Treasure Tribute Bruno Mars geweest in het theater.
Ik heb nog wat op mijn wensenlijst staan maar het meeste daarvan is helaas al uitverkocht, dus ben mij een beetje opnieuw aan het oriënteren.
vrijdag 15 mei 2026 om 14:20
Dit seizoen is al klaar voor mij, dus ben aan het kijken naar wat er komt.
heb al 7 voorstellingen voor de dinsdagmiddag staan, heb er een kleine previeuw van gezien, sommigen trekken me wel, andere minder, maar wie weet.
Verder wil ik zeker naar Alex Roeka en naar Frank Cools. 2 heel verschillende zangers, maar allebei heel goed. Misschien naar Piaf. Verder weet ik het nog niet , maar ga ik de sirenesale maar in de gaten houden, en eens zien wat de buursteden in hun theater hebben
heb al 7 voorstellingen voor de dinsdagmiddag staan, heb er een kleine previeuw van gezien, sommigen trekken me wel, andere minder, maar wie weet.
Verder wil ik zeker naar Alex Roeka en naar Frank Cools. 2 heel verschillende zangers, maar allebei heel goed. Misschien naar Piaf. Verder weet ik het nog niet , maar ga ik de sirenesale maar in de gaten houden, en eens zien wat de buursteden in hun theater hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 15 mei 2026 om 14:25
maandag 15 juni 2026 om 22:47
Ik heb weer wat voorstellingen gezien
Boban Braspenning - aanrader
Plien En Bianca - vond het tegenvallen, had meer van verwacht. Vond het meer “theater van de lach”. Ze zijn goed, maar het waren allemaal losse sketches, niet helemaal mijn ding.
Visavis - altijd weer verrassend
Heb nog in de planning
Van der Laan en Woe
Patrick Laureij
Kasper van der Laan
Ratata
Micha wertheim
Holland opera - feest
Boban Braspenning - aanrader
Plien En Bianca - vond het tegenvallen, had meer van verwacht. Vond het meer “theater van de lach”. Ze zijn goed, maar het waren allemaal losse sketches, niet helemaal mijn ding.
Visavis - altijd weer verrassend
Heb nog in de planning
Van der Laan en Woe
Patrick Laureij
Kasper van der Laan
Ratata
Micha wertheim
Holland opera - feest
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in