Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Sheera, vertel eens meisje... wat is er nu precies gebeurd?
Peas on earth!
Meis we willen je allemaal helpen maar dan hebben we echt meer informatie nodig...

Zal ik een kopje kamille thee zetten voor de hele groep?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat lijkt me goed, dan steek ik een wierookje op....

Peas on earth!
Wie weet Frizzy:-P

Jeetje Sheera, was je weer over de zeik en je vriend begreep het niet eens? Hij kiest niet eens voor jou? Wat een l*l!!!! Je hoeft je niet op te laten nemen hoor, dat ie bang is is zijn probleem. Hoe komen ze erbij. Ik zal hem toch nog maar een een sms sturen en laten zien wat voor een geweldige meid hij laat lopen. Hij moet blij zijn dat een leuke meid als jij hem wilt, wat denkt ie wel niet.

Pffffff.

Quote: 't busje bellen... Hahahaha!!!.
Lekker Summerdance en doe in Sheer der thee maar een paar valiumtabletten, misschien helpt dat.
quote:Oebeltje schreef op 27 juli 2009 @ 18:54:

Wie weet Frizzy:-P

Jeetje Sheera, was je weer over de zeik en je vriend begreep het niet eens? Hij kiest niet eens voor jou? Wat een l*l!!!! Je hoeft je niet op te laten nemen hoor, dat ie bang is is zijn probleem. Hoe komen ze erbij. Ik zal hem toch nog maar een een sms sturen en laten zien wat voor een geweldige meid hij laat lopen. Hij moet blij zijn dat een leuke meid als jij hem wilt, wat denkt ie wel niet.

Pffffff.

Quote: 't busje bellen... Hahahaha!!!.Ik ben het hier zoooooo mee eensch..
quote:Bloem75 schreef op 27 juli 2009 @ 18:21:

Dit kan toch niet waar zijn??? Sorry, maar vol ongeloof zie ik dat je weer histerisch bent geworden!!! Wanneer ga je inzien dat je helemaal verkeerd bezig bent?

Ik begin me nu toch echt af te vragen of dit geen grap is....Dan zou ze dus die overleden vriend ook hebben verzonnen, dat vind ik persoonlijk veel te ver gaan voor een grap/faketopic.
*druk op zoek naar cd met oceaan geluiden*

Wordt maar snel weer rustiger hoor Sheera, weet dat wij hier met zijn allen voor je klaar zitten
Ja toch Superstar, het is toch belachelijk van die vent!!!:-p
Sheera lieverd. Kom gauw op dit topic vertellen wat er nu precies gebeurde. Wij houden je hier knuffelen je virtueel plat zodat je lieve vriend over zijn angst heen kan komen en al zijn liefde voor je toch durft te tonen.

Vertel, heb je gegilt? geschreeuwt? De haren uit je hoofd getrokken? Heb je je naakt aan zijn voeten geworpen en met tranen in je ogen vertelt dat je niet zonder hem kunt omdat je zooooooveel van hem houdt? Hoe durft hij te zeggen dat je je moet laten opnemen?
quote:Oebeltje schreef op 27 juli 2009 @ 19:00:

Ja toch Superstar, het is toch belachelijk van die vent!!!:-p

Ja echt wel maar ja his lost zullen we maar zeggen dat hij zo'n juweeltje laat lopen.

Sheera verdient beter dus ze kan beter op zoek gaan naar een ander vriendje wat haar wel weet te waarderen..
Ja maar, ja maar, ja maar Suup, Sheera vraagt spreciaal hoe we nou kunnen voorkomen dat ze de volgende keer weer hysterisch wordt.

Ik vind wel dat we met z'n allen even de diepte in moeten hoor.

EN even tot de bodem moeten uitzoeken waar dat gedrag nou toch vandaan komt EN hoe ze dat in het vervolg moet voorkomen.

*zet ook vast de sofa en kleenexen klaar*
Vind ik ook, een lief vriendje dat er niet van schrikt of bang van der wordt als ze een beetje hysterish doet. Jeetje mag een mens zichzelf niet eens meer zijn???
Ja Summer maar dan moet sheera ons wel eerst iets meer vertellen.

Dus sheera

-wat deed je precies

-wat gilde je precies

-was je dronken

-huilde je

Wil je daarop antwoorden sheera zodat wij je verder kunnen helpen?
*zet de sofa klaar*

Peas on earth!
Waar is dr Bram als je hem nodig hebt?
Nou ik persoonlijk vind gewoon dat ze hysterish moet kunnen worden. Hij heeft er een probleem mee, dus hij moet ermee om leren gaan. Maar o.k. wat zou ze eraan kunnen doen??? *Denkt diep na*

Word helemaal rustig van die oceaangeluiden trouwens.
quote:Oebeltje schreef op 27 juli 2009 @ 19:15:

Nou ik persoonlijk vind gewoon dat ze hysterish moet kunnen worden. Hij heeft er een probleem mee, dus hij moet ermee om leren gaan. Maar o.k. wat zou ze eraan kunnen doen??? *Denkt diep na*

Word helemaal rustig van die oceaangeluiden trouwens.

Ja eigenlijk is dat wel zo,jezelf zijn is tenslotte het belangrijkst in een relatie..

Eigenlijk moet hij dus naar de psych..
Eensch! Sheera moet gewoon haarzelf kunnen zijn in een relatie.
Ik zou zijn huisarts gaan bellen om te vertellen dat er iets mis met hem is, dat hij een angststoornis heeft omdat hij zómaar bang voor jou is, zonder duidelijke reden. Als de huisarts niet luistert, kun je gewoon de assistente blijven bellen, tót ze luisteren. Lijkt me logisch.

Voor de zekerheid zou ik vriend ook nog een paar smsjes sturen dat hij echt niet bang voor je hoeft te zijn.
Peas on earth!
En misschien even langsgaan om te vragen of het wel met hem gaat en dat hij je helemaal verkeerd begrepen heeft.
Peas on earth!
Shit dames, zo had ik het nog helemaal niet bekeken.

Tuurlijk staat Sheer helemaal in haar recht, je moet toch ten alle tijde jezelf kunnen zijn?

Hoe vaak lees je dat niet hier op het forum.

Sheer meisje schaam je niet, jij bent gewoon heel dicht bij jezelf gebleven, chapeau!

*vind in de dressoir la ook nog een parmantig psychologen brilletje*
Neem dan wel even een fruitmandje mee. Vinden ze leuk, die mannen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 juli 2009 @ 19:23:

En misschien even langsgaan om te vragen of het wel met hem gaat en dat hij je helemaal verkeerd begrepen heeft.Goeie tip Prinses....hele goeie tip!
Precies SD, lees de topics er maar op na op deze pijler. Je moet altijd dicht bij jezelf blijven. Doe je dat niet, dan zit je al gauw in een ongelijkwaardige relatie. En dat wil toch niemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven