Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Zou Sheera niet voor een PZ werken en onderzoek doen naar hoe mensen op P-patienten reageren? Wie post er anders:

IK BEN WEER HYSTERISCH GEWORDEN, en daarna niks meer.... Tijd voor een diepgravend psychisch onderzoek naar Sheera...
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2009 @ 20:11:

Ja maar Oebeltje, je vergeet voor het gemak even dat dit wel de liefde van haar leven was met wie ze een liefdesbaby op de wereld wilde zetten...

Dat zet je niet zomaar aan de kant hoor!

IK bedoel die hysterische bui heeft ze echt niet zomaar gehad.

Haar kans op liefde dreigde door haar vingers te glippen.

Nee hoor, vind dat je nu een beetje kort door de bocht reageert.

Je zet zo'n man echt niet zomaar uit je hoofdJe hebt helemaal gelijk, zo'n wereld vent zet je niet zo 1, 2, 3 uit je hoofd. Eigenlijk zei ik het ook omdat ik zelf wat met hem wil, maar ja zolang Sheer in de buurt is kan ik het wel shaken natuurlijk.
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2009 @ 20:12:

[...]

Ow nu ben jij ook een beetje in de war

Dat van dat negeren was een ander topic.

Daarom waren Suup, Char,Madhe,Prinses en ik zo in de war ineens van de week.....

Jeetje, nog een keer sorry.

Super, geef me even je 06 dan kan ik je smsen en vertellen dat ik het zo niet bedoelde en dat ik heel veel spijt heb o.k.
quote:Oebeltje schreef op 27 juli 2009 @ 20:21:

[...]

Je hebt helemaal gelijk, zo'n wereld vent zet je niet zo 1, 2, 3 uit je hoofd. Eigenlijk zei ik het ook omdat ik zelf wat met hem wil, maar ja zolang Sheer in de buurt is kan ik het wel shaken natuurlijk.Tja oebel,dan moet jij dus nog gekker hysterischer worden dan sheera..

Dus zet hem op en stalk hem tot hij helemaal gek vanverliefd op je word..
Super, als ik jou niet had. Het ligt zo voor de hand he en toch zag ik het niet.

*gaat flink oefenen met hysterish doen*
quote:Oebeltje schreef op 27 juli 2009 @ 20:26:

Super, als ik jou niet had. Het ligt zo voor de hand he en toch zag ik het niet.

*gaat flink oefenen met hysterish doen*En denk erom hè,eerst hysterisch worden en hem stalken en daarna negeren dat je hem stalkt..
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2009 @ 20:20:

Dat is waar Sum. Je leert hier zoveel meer dan waar dan ook. Bovendien kan je je kennis die je hier hebt opgedaan direct weer overbrengen aan anderen. Eigenlijk he, zijn wij (ook madhe, pode, suup) de Dalai lama's van de relatiepijlert (neeheee, niet als in een groepjeeeeh).

Zeg Char, nu voel ik me ondergewaardeerd *begint hysterisch zichzelf te zijn en te stampvoeten*. Ik wóón op deze pijlerT en dan degradeer je me tot dalai lama? We zijn de goden van deze pijler.

Sheer, Heb je ook al met je tweede speciaal hiervoor aangeschafte mobiele nummer gesmst? Minimaal 11 keer, dan moet hij begrijpen dat zelfs uit de hemel de tekens komen dat jullie bij elkaar horen, en dat hij het niet zo snel mag opgeven.
Sorry Madhe, ik dacht je te complimenteren. Maar ik had natuurlijk best kunnen weten dat de Dalai Lama nog niet eens in de buurt van jouw wezen komt. Mijn nederige excuses. Ik hoop dat je het me ooit kunt vergeven.

*gaat of Madhe negeren of stalken om haar duidelijk te maken dat ik haar aanbid*
Madhe, Prinses,Char en Suup, ik kom net uit het atelier en ik heb onze forum jurken af hoor.

Het is dus de bedoeling dat je voor je de relatiepijlerT opkomt eerst even je tuniekje aantrekt.

Suup, kleine waarschuwing, pas een beetje op met hetw eggeven van je nummer aan Oebeltje hoor, ik merk dat ze nogal wat hysterische trekjes vertoont....

*vergeet ik gewoon de tuniekjes te laten zien*

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Leuke tuniekjes Sum. Heel leuk. Helemaal 2009. Uberhip ook. ToppieJoppie zou Inge de Bruin gezegd hebben.
IK HYSTERISH???? HOE KOM JE DAAR NOU BIJ????

*trekt haar uit hoofd* IK DOE NOOIT HYSTERISH!!!!

*stampvoet en gilt nog harder* WAAROM DENK JE DAT???

*Gooit met spullen*

*besluit om forumdames te negeren*
Oebeltje oebeltje oebeltje. Doe nou es rustig. Wat is er aan de hand? Voel je je genegeeerd soms? Realiseer je dat negeren eigenlijk een vorm van het ultieme Flirten is....

*trekt haar nieuwe tuniekje aan en denkt... verrek... ik voel me ineens een stuk relaxter*
Peas on earth!
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2009 @ 20:32:

Sorry Madhe, ik dacht je te complimenteren. Maar ik had natuurlijk best kunnen weten dat de Dalai Lama nog niet eens in de buurt van jouw wezen komt. Mijn nederige excuses. Ik hoop dat je het me ooit kunt vergeven.

*gaat of Madhe negeren of stalken om haar duidelijk te maken dat ik haar aanbid*Het werkt al biiiiijjjjjnaaaa.
Sum, ik heb een zwangerschapstest over. Wil jij die hebben?
Wow Summer wat zal dat tuniekje mij prachtig staan zeg...

Ben er zoooow blij mee...

Zeg oebeltje waarom doe je nou zo hysterisch meisje,wil je je hart hier hier luchten?

sheera joehoe waar ben je nou?

Wat leuk dat de tuniekjes zo in de smaak vallen, heb er ook echt mijn best op gedaan.

Maar wat ontzettend jammer dat Sheer niet meer aanwezig is vanavond.

Ik kreeg net op een ander topic al een compliment over mijn goede adviezen ik wilde er ook zo graag een paar aan Sheer meegeven...

Zeg euh....Oebeltje, open jij eens ff lekker je eigen topic zeg!

Hier draait het om Sheera heur...

Ik beloof, de hele tunieken parade zal je volgen en voorzien van goede adviezen
Na jullie 5 minuten genegeerd te hebben besloot ik jullie te stalken, maar ik kwam niet meer op het forum. Startpagina deed het ook al niet meer. Ben de hele ochtend bezig geweest om het euvel te verhelpen en hier ben ik weer, jullie zullen wel heel blij zijn.

Had computerhulp gebeld, maar die man kon me niet snel genoeg helpen toen werd ik weer hysterish. Vreemd genoeg vroeg ie me uit want hij vond een hysterishe vrouw wel sexy, zie je nou wel dat zulke mannen bestaan. Heb hem voor de zekerheid wel even gevraagd of ie wel single was, je weet maar nooit.

De tuniekjes zijn inderdaad erg mooi.

Nou meiden ik wens jullie een fijne dag.
Jeetje oebel,hysterisch worden helpt dus echt..

Kan jij mij helpen om hysterisch worden te leren?

Ik ben namelijk hard aan verkering toe..
quote:Oebeltje schreef op 28 juli 2009 @ 12:11:

Na jullie 5 minuten genegeerd te hebben besloot ik jullie te stalken, maar ik kwam niet meer op het forum. Startpagina deed het ook al niet meer. Ben de hele ochtend bezig geweest om het euvel te verhelpen en hier ben ik weer, jullie zullen wel heel blij zijn.

Stalken is strafbaar muts, en dat heb je meteen ervaren. Je moet het táctisch doen.

Had computerhulp gebeld, maar die man kon me niet snel genoeg helpen toen werd ik weer hysterish. Vreemd genoeg vroeg ie me uit want hij vond een hysterishe vrouw wel sexy, zie je nou wel dat zulke mannen bestaan. Heb hem voor de zekerheid wel even gevraagd of ie wel single was, je weet maar nooit.

De tuniekjes zijn inderdaad erg mooi.

Nou meiden ik wens jullie een fijne dag.Weet je, ik wil dat mijn vriend me meeneemt naar de bioscoop vanavond. Zal ik ipv hier op het forum dan ook maar even tegen hem hysterisch gaan doen? *zucht*.
quote:superstar_2 schreef op 28 juli 2009 @ 12:29:

Jeetje oebel,hysterisch worden helpt dus echt..

Kan jij mij helpen om hysterisch worden te leren?

Ik ben namelijk hard aan verkering toe..

O.k. een snelcursus hysterish worden voor Super. Om het echt door te hebben en het je eigen te maken heb je jarenlange ervaring nodig, maar je kan het proberen natuurlijk.

Neem een onderwerp in je hoofd b.v. je fietsband is lek. Ren door het huis en schreeuw huilend dat je fietsband lek is. Je moet echt doen alsof het het eind van de wereld is. Vervolgens schreeuw je datzelfde ergens waar mensen zijn, in de tuin ofzo zodat buren het kunnen horen. Als buren reageren dat het toch allemaal niet zo erg is, begin je nog harder te huilen, stamp je met je voet op de grond en trek je een paar haren uit je hoofd. Scheld ze daarna verrot en gooi ze voor de voeten dat ze je niet begrijpen. Als je het echt erg wil maken, maar daar moet je een beetje ervaren voor zijn, loop je naar binnen om een overdosis asprine te nemen, waarna je naar buiten loopt en je je buren verteld dat je dit gedaan hebt. Geef daarbij het lege doosje aan de buren zodat ze je wel geloven.

Ik denk dat als dit je lukt je al een heel end bent.

Succes.

Madhe, ik zou als ik jou was alvast gaan beginnen met hysterish worden. Stel je voor dat je vriend het niet snel genoeg doorheeft, straks zijn jullie niet op tijd voor de film.

Jij ook succes.
Volgens mij zie ik mijn vriend vandaag helemaal niet. Hij is me aan het negeren, zodat ik nog van hem blijf houden. Ik weet het zeker!
quote:Madhe schreef op 28 juli 2009 @ 16:38:

Volgens mij zie ik mijn vriend vandaag helemaal niet. Hij is me aan het negeren, zodat ik nog van hem blijf houden. Ik weet het zeker!Je weet wat je dan niet moet doen is uitgebreid besproken hier. Of heb je geen sms tegoed meer?
quote:Madhe schreef op 28 juli 2009 @ 16:38:

Volgens mij zie ik mijn vriend vandaag helemaal niet. Hij is me aan het negeren, zodat ik nog van hem blijf houden. Ik weet het zeker!Heb je de zwangerschapstest al geprobeerd?
quote:IvyRosa schreef op 28 juli 2009 @ 16:47:

[...]

Heb je de zwangerschapstest al geprobeerd?Dat werkt overigens het beste als je ermee in de deuropening gaat staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven