Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
quote:superstar_2 schreef op 29 juli 2009 @ 16:42:

[...]

Nou dat komt zo: die man wil haar niet meer en dan word sheera totaal hysterisch en kan het gebeuren dat die meneer op 1 dag zomaar 2500 smsjes en 10.000 gemiste oproepen op zijn telefoon heeft..

Dat vind hij zo gaaf dat hij dan meteen weer een afspraak met sheera maakt.Dat zijn slechts speculaties! Ik zou het fijn vinden van Sheera zelf te horen hoe en waarom die meneer van gedachten is veranderd :-)
Ja we vragen hier al dagen aan sheera of ze wat meer wil vertellen maar tot nu toe wil sheera haar succesformule nog niet echt prijsgeven.
Ja, nogal logisch dat ze jullie niets verteld. Zoals ze al zei, jullie steken nogal de draak met haar!

Sheera, mocht je je verhaal kwijt willen en een serieuze reactie willen; hier ben ik!
quote:superstar_2 schreef op 29 juli 2009 @ 16:44:

[...]

Wow summer dat klinkt allemaal wel heel romantisch hoor..

Waarom is er nou nooit eens een man die dit soort leuke verrassingsuitjes voor mij bedenkt..

Ik denk dat Sheer het laatste exemplaar te pakken heeft hoor Suup.

Leuk, allemaal nieuwe lezeressen die tips willen over hoe niou toch die perfecte man te scoren.

Suup echt hoor, mijn gok:

Sheer heeft er weer een triljoen smssjes tegen aan gegooid en is naakt door zijn straat gaan rennen

Ja dan is het van zijn kant uit ook daten of verhuizen natuurlijk.

Vraag me trouwens wel af waar de vriendin ex van de liefde van Sheer's leven ondertussen gebleven is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ach je kent het wel, de standaarddingen die iedereen doet.....

- bij zijn huis wachten

- aanbellen en dan snel wegrennen om alleen te zien hoe hij verbaasd de deur open doet

- hem suf sms-en

- tig keer bellen om dan wanneer hij eindelijk terugbelt hem te negeren (playing hard to get...

- naar zijn werk toe gaan

- kadootjes naar hem sturen

- me heel sexy kleden en hem dan opzoeken

- heeeeeel boos worden als hij me nog steeds niet wil!!!

Nou ja, dat soort dingen dus.....
quote:hemelietje schreef op 29 juli 2009 @ 17:06:

- bij zijn huis wachten

- aanbellen en dan snel wegrennen om alleen te zien hoe hij verbaasd de deur open doet

- hem suf sms-en

- tig keer bellen om dan wanneer hij eindelijk terugbelt hem te negeren (playing hard to get...

Zooow heeej,en ik altijd maar denken dat je met dit soort acties mannen juist wegjaagt,niet dus

Hoeveel ware liefdes heeft jou dit nou opgeleverd?
quote:hemelietje schreef op 29 juli 2009 @ 17:06:

- bij zijn huis wachten

- hem suf sms-en

Toch weer dat negeren Suup....ik weethet bijna zeker

In de deurpost hangen,met in de ene hand je telefoon, in de andere hand die zwangerschapstest en dan maar negeren,negeren,negeren.....toch?
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2009 @ 14:19:

Ik denk dat vriend van Sheera (want zo mogen we hem zo ondertussen wel noemen vind ik) meeneemt naar een idyllisch plekje, met een schattig wit gebouwtje, met mooie groene weides erom heen...het personeel loop allemaal in Zennig wit (ik had liever oranje gezien eigenlijk) daar krijgt ze van het bedienend personeel een lekker drankje en op het moment dat ze wat rozig wordt krijgt ze zo'n heel kek wit jasje aan met van die uberhippe lange mouwen waarna ze begeleid wordt naar haar compleet gewatteerde kamer.......Dat zeg ik.....
quote:Madhe schreef op 29 juli 2009 @ 22:22:

[...]

Dat zeg ik.....

Ik zag ut...

Great minds think alike zullen we maar zeggen

Sheer...hoe is het nu?

Gaat alles nog door komend weekend?
Waarom hij weer contact wil weet ik niet.

Misschien doordat ik hem genegeerd heb,maar ik kijk uit naar de zaterdag en ben van plan om me te gedragen en dan zien hoe het verder met ons moet.

Hii heeft nog wel goed contact met zijn ex dus dat zal ik moeten accepteren.

iK heb idd een bos rozen laten bezorgen bij hem....waarom zou een vrouw zoiets niet mogen doen en een man wel?
Maar Sheera, wat is er nu precies gebeurd tussen het bericht dat je geflipt was en het bericht dat jullie weer gingen afspreken?
Peas on earth!
En waar was je precies van geflipt?
Peas on earth!
Prinses, ik negeer je nou toch al best wel weer een tijdje...waarom krijg ik nou nooit een bos rozen van je....

*gaat weer in de deurpost staan*

Sheer, waar kwam bij hem de omslag nou precies vandaan?

Eerst wil hij je laten opnemen en nu gaan jullie uit??

Snap je onze verwarring een beetje?
Ja zeg hallo... het moet niet gekker worden. Ik ben toevallig begónnen met jóu te negeren SD, dus jij krijgt pas een bos rozen als ik er eerst eentje krijg. En dan nog, dan krijg je misschien wel géén rozen, want dan negeer ik die bos eerst een tijdje, tot je een nóg grotere bos laat brengen. Tsskkk...
Peas on earth!
Weet je wat zo lekker is aan dit topic? Als ik het lees voel ik me een stuk normaler
Sorry IvyRosa, maar ik vind jou verre van normaal. Het is echt bizar dat je zomaar reageert en dat ook nog redelijk normaal doet. Da's niet goed hoor, je hoort óf te negeren óf te stalken. Normaal is in dit topic raar. Onthoud dat goed... níet normaal doen!
Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 29 juli 2009 @ 23:48:

Weet je wat zo lekker is aan dit topic? Als ik het lees voel ik me een stuk normaler
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2009 @ 23:43:

Ja zeg hallo... het moet niet gekker worden. Ik ben toevallig begónnen met jóu te negeren SD, dus jij krijgt pas een bos rozen als ik er eerst eentje krijg. En dan nog, dan krijg je misschien wel géén rozen, want dan negeer ik die bos eerst een tijdje, tot je een nóg grotere bos laat brengen. Tsskkk...

ok,ok.ok....

Hier is je bossie rose rozen

Toevallig had ik hier al gepost hoor Ert. Niet zo hysterisch ja!
Oei Ivy is nu echt hysterisch aan het worden

OOK al een identiteitscrisis zie ik....heel nieuw uiterlijk ineens
Ja, dacht, doe weer eens wat anders

Is het een beetje te zien wat het is?
quote:IvyRosa schreef op 30 juli 2009 @ 00:05:

Ja, dacht, doe weer eens wat anders

Is het een beetje te zien wat het is?

`Dat dan weer niet

Maar hij is heel erg des Ivy's
Ik sal um is groot neersette hiero.
Best wel cewl toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven