Succesvol boos?

26-05-2026 17:55 55 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben boos op iemand. Maar daar ben ik niet goed in. Gelukkig ben ik ook niet vaak boos (nadeel: weinig oefening) En nu ben ik dus zo boos dat ik er niet van kan praten. Waar ik normaal uit principe met open vizier en nieuwsgierigheid het gesprek aanga ben ik nu bang dat ik meteen verander in een ordinair viswijf als ik de persoon in kwestie zie.

Iemand (volwassen) heeft (met opzet, vandaar de intensiteit van mijn woede) iets stukgemaakt waar ik maanden aan gewerkt heb. Dus het voelt niet als waar er twee vechten hebben er twee schuld. Er is ook nog geen ruzie gemaakt.

Hoe bijten jullie van je af? Wat werkt goed voor jullie?
Sjee really, hoe dom!
Was het dezelfde knuppel?
Nee, dit was weer een ander helder licht. Sinds een paar jaar hebben we hier een eenzame mannen overschot. Echt niet te doen hoe sociaal onbeholpen die zich allemaal gedragen. Bij ieder nieuw lomp ding dat voorbij komt fantaseer ik over een vrouw die zich van hen verlost heeft en die nu met een knappe jonge minnaar die op haar tenen sabbelt ergens in Nice aan het strand ligt met een zalig koele champagne in haar hand en zo'n hoed met een onmogelijk brede rand. Schaterlachend.
SinPermiso schreef:
09-06-2026 16:06
Geen idee of het succesvolle boosheid was qua uitkomst in het algemeen.
Maar het was in ieder geval heel fijn dat ik boos werd naar buiten in plaats van naar binnen.
Heb je staan schreeuwen of was het rustiger? Heel goed gedaan!
Nee, ik heb een foto gemaakt van het bonnetje waarop stond wie hij was en het in de appgroep van de flat gezet met de boodschap erbij dat ik zijn rommel had weggegooid alsof hij een klein jongetje was dat nog niet voor zichzelf kon zorgen (iemand anders had al een foto van de troep gedeeld maar er verder niets aan gedaan).
Aargh, wat een knurften in dat gebouw van jou joh.
Ik snap het beeld dat je daarbij hebt, je bent soort van terplekke blij voor die ex dat ze ervan af is zeg.
Kneuzen.

En goed gehandeld, mooi hoe je op je eigen beschaafde manier je boosheid geuit hebt.
Hoop dat de boodschap aangekomen is.

Ga je nog terugkomen op de snoei bij de VVE?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven