Temperatuur in huis

25-06-2026 12:35 229 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
:O Wat raar dat dit topic er nog niet is!

Edit: Laat ook gerust weten wat de temperatuur op je werk is natuurlijk.
edda wijzigde dit bericht op 25-06-2026 12:37
47.44% gewijzigd
Nimue schreef:
03-07-2026 08:12
Hier 22,5 in de woonkamer (was 30) en 24,9 in de slaapkamer (was 34,6). Dit is prima zo.
Snap ik dat je dat prima vindt nu, wat gruwelijk warm was het bij jou!

Hier nu 20 graden in de badkamer en beneden 22. Kon ik die 22 graden maar vastzetten voor het hele jaar want ik vind 22 graden in de woonkamer in de winter niet verkeerd.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Hier is het nog steeds 26 graden binnen, hoewel het buiten helemaal niet warm is geweest deze week (max 23) en we alle deuren en ramen bijna de hele tijd tegen elkaar open hebben staan, ook 's nachts (bij nachttemperaturen van rond de 18 graden).

Ik vind het echt lekker nu, helemaal niet te warm, maar als er nu weer een hittegolf zou komen, hebben we geen 'reserve' meer aan koelte in het huis. Gelukkig ziet het er niet naar uit dat het snel weer zo heet wordt.
Joppie schreef:
03-07-2026 08:44
Snap ik dat je dat prima vindt nu, wat gruwelijk warm was het bij jou!

Hier nu 20 graden in de badkamer en beneden 22. Kon ik die 22 graden maar vastzetten voor het hele jaar want ik vind 22 graden in de woonkamer in de winter niet verkeerd.

Kennelijk ga je op een gegeven moment toch iets wennen aan hitte, want ik heb het juist snel warm.

Ja jammer dat je warmte niet kunt opslaan en op een ander moment kunt gebruiken.
Hehe de hitte van de laatste hittegolf is er nu bijna uit. Heeft lang geduurd. Duurde het in de winter ook maar zo lang hahaha. Lang was het binnen nog 25.5/26.5 graden. Nu 23.5/24 graden. Meestal is het hier 19/22 graden zonder verwarming aan.

Hier bleek de zolder de grote boosdoener, daar bleef lang de hitte hangen waardoor de rest ook warmer bleef. Zodra die zolder afkoelde, koelde de rest ook meer af.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven