Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
ooooooooooh, lekkkerrrrrrrrrrrr.
Heerlijk hoor!!!Kan ik jullie nog ergens mee van dienst zijn?
kopje thee er bij zou wel smaken
ja graag party!

heb je er al wat op verzonnen dan momo, zodat ze vannacht wel wat rustiger zijn?

ja donderdag weer controle, ben wel benieuwd wat ze van het wel/niet/trombose verhaal zegt eigenlijk.

Sjee...wat een trage bedoeling met mijn verbinding..pfff

Nou vooruit..wil je er suiker in??
ja husk, daar ben ik ook benieuwd naar. nog last van het pootje?? hoop van niet. collega van mij had trombose in haar been gekregen na de bevalling van haar twins. een kraambeen heet dat. ze zegt dat ze nog nooit zo'n pijn heeft gehad.

nee, ze zijn vanzelf al weer wat rustiger. af en toe hebben ze even zo'n manie. hahahaha
party, voor mij geen suiker, zo is prima! lekker!
Oooehh lekker!! Zit net aan mn boterham met kaas maar een plakje cake zou heerlijk zijn Althans, ik gok dat het een plaatje van cake is, ook dat kan ik hier niet zien namelijk...

Oooh ik doe mee met de woggerij hier. Zit al de hele ochtend leuke campings te zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Moet eigenlijk nog vanalles afronden voor mn vakantie maar hee, ik heb morgen en donderdag ook nog
Husk,maar weer even afwachten dan wat je vk er van zegt..Als je je er maar bij aan kan sluiten.

Moom,even OT.Heb je trouwens gehoord dat Katie Price :puke: en/of Victoria Beckham een rolletje willen bemachtigen in SATC 2???
Geen suiker, wel graag een smaakje Heb je groene thee? Of rooibos?

Hus, heb je er nu nog last van dan?

Moom, herkenbaar, die katten... pfff als die van mij me uit mn nachtrust houden kan ik ze wel uit het raam smijten Mn nachtrust is heilig!
SATC 2?? Film of serie??

Moest wel lachen om je OT Party. ik dacht ze gaat OnTopic... maar toen ik je berichtje las dacht ik dat je vast OffTopic bedoelde met OT
party, zeker gehoord! Katie cq Jordan is afgewezen omdat ze geen 'natural beauty' is. *opluchting*

victoria mot ik ook niet hoor, tussen mijn meissies.

marriss, dat wordt nog wat, met kind hahahahaha
Hee Marriss,willen jullie ver France in??Weet nog een leuke camping vlakbij Auch,Toulouse...Het heet Le Taulouch.

Is voor ons een tijd geleden,maar hele leuke tijd gehad.
[quote]DJ Momo schreef op 28 juli 2009 @ 13:21:

party, zeker gehoord! Katie cq Jordan is afgewezen omdat ze geen 'natural beauty' is. *opluchting*

JOH????

Marriss,idd de film nr2
quote:Marriss schreef op 28 juli 2009 @ 13:21:

SATC 2?? Film of serie??

film natuurlijk!!!
Ik weet het moom, hoop dat ik dan bijdraai. Oordoppen doen ook wonderen En een kind kan ook het raam uit!!

Party, we gaan eerst naar Normandie en dan door naar het zuiden, weten nog niet precies waarheen. Als de zon maar schijnt en de omgeving mooit is!! Zat te denken aan eerst een weekje Dordogne en dan nog een weekje Ardeche. Wilde ook wel richting de Pyreneeen maar das toch wel een t*ring eind vanuit Normandie, en ook weer naar huis - bijna 1600 km... (woon ook nog heeulemaal boven in NL he) Ga jouw camping even opzoeken, thnxx!!
Uh, kon toch ook een nieuwe serie zijn met (een paar) nieuwe tjiks??
sjit marriss, je bent nog weg als ik ga. anders had ik om tips gevraagd waar je lekkere croissants kon kopen of wat leuke durpies zijn in normandie!
quote:Marriss schreef op 28 juli 2009 @ 13:28:

Uh, kon toch ook een nieuwe serie zijn met (een paar) nieuwe tjiks??ja, dat zou eigenlijk beter zijn.
Oei, die camping is wel wat grootser dan waar wij van houden Party... wij ouwelullen houden van rust, liefst onder de boomgaarden aan een kabbelend riviertje ipv een zwembad, geeen disco en animatieprogramma's en zo weinig mogelijk kids Verder zijn we niet veeleisend hoor
quote:Marriss schreef op 28 juli 2009 @ 13:33:

Oei, die camping is wel wat grootser dan waar wij van houden Party... wij ouwelullen houden van rust, liefst onder de boomgaarden aan een kabbelend riviertje ipv een zwembad, geeen disco en animatieprogramma's en zo weinig mogelijk kids Verder zijn we niet veeleisend hoor and again: dat wordt nog wat, later!
Ik vind eigenlijk dat we gewoon mobiele nummers moeten uitwisselen, het zint me namelijk niets dat ik pas ná mn vakantie kan lezen over GW's bezoek aan de gyn van 10 aug.

En dan kan ik jou smsen met leuke normandie-spots Moom Alhoewel wij er maar een paar dagen blijven, gaan puur voor de invasiestranden (en de daarbij behorende amerikaanse begraafplaats, musea etc.) en trekken na een paar dagen waarschijnlijk al door naar het zuiden.
ik vind het prima hoor, marriss. dan hoor je wellicht ook van mexx's baby! ik haaif wel even.
Nee hoor Moom, mijn kids worden namelijk leuk, in tegenstelling tot die schreeuwende koters in het Franse zwembad
quote:Marriss schreef op 28 juli 2009 @ 13:37:

Nee hoor Moom, mijn kids worden namelijk leuk, in tegenstelling tot die schreeuwende koters in het Franse zwembad 'k had zo'n vermoeden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven