Een nieuw begin.

13-02-2026 11:33 364 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Mijn vorige topic heb ik laten verwijderen i.v.m. eventuele herkenbaarheid. Ik ben nu op een veilige plek en wil dat ook graag zo houden.

Korte samenvatting: half jaar geleden heb ik een topic geopend voor advies. Ik was namelijk bang voor mijn ex en wilde alleen tips om er mee om te kunnen gaan. Door de maanden heen heb ik mij gerealiseerd dat er sprake was van huiselijk geweld en andere problematiek bij mijn ex. Inmiddels zit ik op een veilige plek.

Ik merk dat het besef nu pas begint in te dalen. Heb geen idee hoe de komende dagen/weken/maanden zullen gaan verlopen, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden! :)
Ik hoop het voor je! :redrose:
Ik duim voor je!
Spannend! Ik ga voor je duimen!
Wat gaaf! Ik duim!

En als je het op kan brengen, neem 2 maanden de tijd om het nieuwe huis op te knappen. Zoveel relaxter.
Everything is possible for the one who believes.
🤩
Pieremachochel
Moiren schreef:
22-07-2026 11:14
Wat gaaf! Ik duim!

En als je het op kan brengen, neem 2 maanden de tijd om het nieuwe huis op te knappen. Zoveel relaxter.
Mocht ik de woning krijgen, dan valt dat waarschijnlijk precies samen met m'n vakantie. Dan kan ik iedere week een paar dagen rustig aan gaan klussen, en een paar dagen leuke dingen doen of juist helemaal niets natuurlijk. Perfecte timing dus! :)

Ga het inderdaad rustig aan oppakken allemaal. Het is gelukkig ook heel overzichtelijk met wat er moet gebeuren. Vind klussen gelukkig ook leuk om te doen, dat scheelt ook al een hoop! En qua verhuizen ga ik waarschijnlijk gewoon lekker een verhuisbedrijf inhuren. Denk dat ik al met al waarschijnlijk anderhalve maand nodig zal hebben als ik het op m'n gemakje doe.

Niet quoten a.u.b.
Klinkt heel goed, ik ga voor je duimen!!
Ik heb de woning! :jump:

Niet quoten a.u.b.
gefeliciteerd :-)
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Wat heerlijk! En wat een fijn vooruitzicht om terug te gaan naar de plek waar je je fijn voelt!
Everything is possible for the one who believes.
Gefeliciteerd! Het moet zo zijn 🍀
Wat fijn voor je Lamaatjee! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Lamaatjee! Nu kan het alleen maar beter gaan.
Super Lamaatje!!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven