Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Bedenk me opeens dat Kjong vannacht weer thuis is gekomen. Na te korte periode bij d'r man te zijn geweest. Zet koffie in apparaat en schud gemakkelijke bank op. Als je op knopje drukt Kjong gaat de koffie lopen en kun je onder genot van een hollands bakkie even bijkletsen hier!

Ha die Dream, lekker vanaf vakantieadres, klinkt goed!
daar dacht ik ook al aan toet...ben benieuwd hoe het met haar is. Moet weer moeilijk zijn in NL te komen....

Pfff, hier ook huishoudelijke bergen verzet. Kindertjes waren moe en zijn lekker aan het spelen in en om het huis. Vanavond kliekjesdag (was inderdaad genoeg eten) en vanavond vouwwagen ophalen. Langzaam maar zeker kom ik in de vakantiestemming. Nog maar 2 dagen werken!!

Dream alweer bijna terug, jammer meid! Fijn dat je aan het genieten bent! Ik zou ook graag eens naar Portugal gaan.
Ben nu 20 uur in NL.

En ga nu naar bed.

Naar mijn heerlijke stille bed.

Stilte.

Dat was wat ik nodig had de afgelopen weken, en niet gekregen heb. Het bleek gewoon bij mij thuis te zijn. 7000km gereisd voor nop.

Werd gestoord van jankblaffende zwerfhonden, zoemende ventilator, snurkende 2 jarige op de kamer, rukwinden, telefoons die inde nacht afgingen, volle knerpende dieselbussen, mensen met pisbehoefte die per ongeluk de deuren lieten slaan, Scheveningse pier-vuurwerk maar dan op 10m van het slaapkamerraam afgestoken, etc.

Dus nu: stilte.

Het enige dat ik nog mis in het bed is the obvious. Maar goed, daar wordt aan gewerkt niet waar.

En dan inderdaad weer werken over een uur of 8.

Rat race, here I come.
~Zet koffie klaar voor Kjong, broodjes voor tussendemiddag, appeltje erbij, gestreken shirt bij mooie broek~

Hoop dat de 8 uur stil zijn gebleven, en dat tenminste driekwart van je collega-volk met vakantie is zodat ik op werk een weldadige Rust je tegemoet ademt. Welkom terug, dear.
He Kjong, wat jammer. Hopelijk heb je er toch wel van genoten?

Jee, wat is dat lekker dat het overal zo rustig is! In de winkels, in de stad, in ons dorp, op de weg, op mijn werk enz enz.... lekker hoor! Mag wel vaker zo door het jaar heen.
Voor iedereen die de vivablogs en mijn blog niet leest:

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

Wie gaat er het eerst trouwen hier?
He jammer voor Ely zeg: hadden we eerder moeten weten
Een teken van leven vanuit een nu even zonnig Drenthe. Best druk; op vakantie met zes kinderen zonder au pair.

Ik heb net de laatste pags gelezen. Zag dat Aso zich weer op z'n hufterigst heeft gedragen. Arme Bloesjes...

Zag de datumprikker voor de minislemp. zal thuis naar de data kijken. Zin om jullie te zien!
En nu regent het weer. Blegh.
ZES kinderen om je heen... Man, die meiden op het kdv worden daarvoor betaald! Ok, niet duizelingwekkend veel, maar toch... Sterkte lieve Meave!

Ik vind de minislemp ook een heel goed idee
Zie uit mijn ooghoek topictitel: We willen een baby en nu?? Zou iemand daar gewoon al geantwoord hebben: "Neuken, kreng!" ?

Zeg Meave, sms eens waar jullie psies zitten??
Ik heb de vakantie maar even in de achterkamert geflupst.
Ik ben trouwens wel helemaal bijgelezen, maar gewoonweg zeer asociaal.

Dank voor openheid in AK

Vind er niks asociaals aan dat je hier geen rijtjespost oid gaat doen, dat maakt toch niets uit?
Koffiekoffiekoffie.
Theetheethee.
Lunchlunchlunch.
Ik had juist bedacht dat ik maar weer eens wat minder moest gaan eten Xop, dus hou ik het maar bij 1 lunch
Ik doe graag alles in veelvoud (is het al tijd voor wijnwijnwijn?), dus schuif maar door wat er over is.

Manmanman (hierin ben ik irl wat gematigder, tegenwoordig) wat een hoop gedoe voordat een mens fatsoenlijk het werk achter zich kan laten en met vakantie kan!
*het is bijna vijf uur, borreltijd. Zet schalen vruchtenbowl op tafel, flessen rosé in de wijnkoeler en schalen met tapa's. Dat het iedereen hier, net als in het Kasteel maar een fijne woensdagavond mag hebben*
Kjong, welkom terug meis. Zal straks daarachter nog even reageren.

Hier even kort van stof. Zorro is hartstikke beroerd, dus ik ben de hele dag druk met de kinderen en dus bekaf.
Sjee, wat zwaar, dire kinderen en een dubbele jij, mét een beroerde meneer. Hoestie als hij beroerd is?

Doe mij maar koffie, lunch en een borrel.

Ik ben nl vanavond verwend (door vriendin die hier kwam koken, waardoor vor morgen ook de koelkast vol staat. Hoera!) en kan in 1 moeite door met verwend worden.

Iemand nog zin om te schuren (je zal weten dat ik er weer ben...)
Weet je wat voor Genot het is als je thuiskomt van vakantie in een schoon huis?

Het is een GENOT.

Ik wil Supra wel even sturen om te helpen

Hoe is het met je manmanman Lil?
Kom maar lekker schurenschuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven