Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Kijk, met die voorbereidingen lukt het wel.

Hoe laat moet je? Dan gaan we duimen.

Ik wens je zo veel succes!
Maar hoe gaat het nu verder met je?

Met jouzelf bedoel ik.

Hoe gaat het met de pijn? En de frustraties wat dat betreft. Kortom, hoe gaat het?
Even uppen hoor, gezien de omstandigheden op het forum.
Nog een:

Voor Leo.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Liefste Shi, ik had dit niet eens meer gelezen na al dat geruzie (je weet wel) elders op het forum.

Ik moet donderdag om 11.00 uur afrijden.

Met een beter gevoel dan de vorige keer, al vind ik het wel spannend hoor.

Hoe het gaat?

Ja, eh......als ik zeg 'goed' dan is dat een beetje overdreven maar het gaat wel beter en dat vind ik zelf al heel erg fijn.

Ik kan beter relativeren en ik doe zo veel mogelijk leuke dingen met Fien. Gelukkig komen er mensen bij me langs, ik zit niet weg te kwijnen of zo, dat zeker niet. Ik voel me echt rijk hoor, zowel met jullie hier als irl. Dat heb ik de afgelopen week maar weer heel goed gevoeld, hoe rijk ik ben met al die lieve mensen in mijn leven. Potjandorie nog eens aan toe zeg!

Pijn, die is er gewoon. Maar daar ben ik werkelijk aan gewend. Met hoge luchtvochtigheid is het erger en dus ik slik even wat meer pijnstillers. Lang leve de farmaceutische industrie!
quote:herfstrood schreef op 28 juli 2009 @ 19:33:

Even uppen hoor, gezien de omstandigheden op het forum.

Aaaaah lieffie, dat is gewoon rellen hoor, gewoon lachen.

Die meiden, dat is toch zalig, zo lekker even dollen?

Ik lach me slap!

Maar wat lief van jou
quote:Maeijken schreef op 28 juli 2009 @ 19:37:

Nog een:

[afbeelding]

Voor Leo.

Schat, wat mooi, dank je wel

Weet ik hoor, was ook sarcastisch bedoeld, maar op een of andere manier kom ik hier vaak te serieus en naief over

O ja, ook nog een voor jou natuurlijk, om even on-topic te blijven hé.
Donderdag? 11.00 uur?

Je kunt het, je kunt het, je kunt het!

Ik ga me een ontvelling duimen.
Leo, gelukkig dat het wat beter gaat! Ook al heb je leren levben met de pijn, het is toch gewoon hartstikke lastig!

Leuk dat er zoveel mensen bij je langskomen. Heb je al een lekker aircohuis inmiddels?

Donderdag Leo, spannend. Ik denk aan je. En na afloop meteen komen melden dat je geslaagd bent hè!!!!!!!!
Lief van je Labje, lief, lief, lief ben je!

Shi, de airco is een neverending en hele saaie story aan het worden helaas. Hopelijk dat na de bouwvak de mannen van de airco genegen zijn de boel hier eens aan te leggen maar het zou mij niks verbazen als het nog stikheet gaat worden in augustus en september en dat wij dan in oktober een keer airco krijgen hahahaaha!

Ik hou je op de hoogte, tulek!

Lieve Leo vergeet ze niet schuin af te snijden en wat bloemenvoedsel te geven (zit erbij) Anders zijn ze zo weg. En da's zonde!

Leo we duimen tot we geen duimen meer hebben donderdag. Dubbel op want waarschijnlijk wordt mijn man om die tijd ook ge-opereerd. We horen morgen precies hoe laat.

Het gaat je vast lukken.
Voor jou duim ik me een extra ontvelling Zoeb!
Ahhh Labyrint. Lief, dank je wel. Met al die kaarsjes en duimen hier op het forum moet het goedkomen.

Notitie aan zelf: dubbelduimen donderdag aanstaande voor Leo en Zoebie.
*doet alvast tape op beide duimen om blaren te voorkomen*

Fijn dat je 't als een warm bad aanvoelt. Zoebie, spannend voor je overmorgen...
lieve leo

blij te lezen dat het weer wat beter gaat. Ik ga alle kaarsjes hier in huis aansteken donderdag, een deel voor jouw en een deel voor zoebie.

Voor nu een dikke knuffel voor jullie allebei (zoeb dus ook)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Eleonora, heel veel succes morgen! Dat moet gewoon goed gaan komen! Een banaan eten vooraf, helpt tegen de stress. (Maar stoer tegen jezelf zeggen dat je helemaal geen stress hebt en dat klusje gewoon ff gaat klaren, helpt misschien ook nog een beetje?)

Anyway... Good Luck

Zoebie, ik ken je verder niet, maar jij ook veel sterkte he!
*strijkt over haar hart, want vindt Leo nog steeds de liefste*

Ik heb heul ons dorp opgetrommeld om voor jou te duimen

Lieverd, je kan het!! Ik weet zeker dat jij morgen in bezit bent van dat roze papiertje plastic pasje! Dat voel ik

Ik duim voor je Leo!
quote:eleonora schreef op 28 juli 2009 @ 13:59:

Gaat wel Shi (lief dat je dat nog weet!!!), ik ben veel minder nerveus dan vorige keer. Dat zegt niks maar toch, het is een prettiger gevoel.

Dat zegt wel wat hoor! Toen ik voor de eerste keer opging voor mijn tussentijdse toets (jaja, heb die twee keer moeten doen ) was ik ook zo zenuwachtig dat ik het ineens prima vond om in te voegen met 50 waar anderen 100 reden. Dus. Die ervaring had ik wel achter de rug en de tweede tussentijdse toets en mijn uiteindelijke examen gingen véél beter. Ik vond de focus na het eerste debacle denk ik. En ik heb een banaan gegeten van tevoren, zou dat de beste tip zijn? Rijden zoals je ook gewend bent tijdens je rijlessen hè? Dat heb ik al eerder gezegd, maar dat moet je echt onthouden dan kan het bijna niet misgaan. Toi-toi-toi! Hoe laat moeten we trouwens specifiek voor je duimen? Ik ga een beetje de hele dag kaarsjes branden zeg.

En Zoebie, ook voor jullie duim ik mee! Dat alle positieve gedachten voor jou en je man maar veel goeds op mogen leveren.
Ik ga ook duimen!!
Leo zet hem op.

Morgen afrijden , Eleo ?

Succes ....als ik het in vier keer kan , dan gaat het jou zéker lukken !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven