Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Och Leo je bent een schat, maar ik zou niet weten wat je zou kunnen doen. Als er iets is, zal ik het je echt vragen.

'k Heb nu een dippie. Later meer.
Het gaat met mij inmiddels alweer helemaal goed. Ik ben als een wilde mijn blessings aan het tellen gegaan en verdomd, ik had er een hoop. Dat rijbewijs komt er inderdaad wel meiden, jullie hebben helemaal gelijk!

Zoebiedoebie, ik kijk naar jou en je update uit lieve schat en dat je een dip hebt kan ik me helemaal voorstellen.

Zoebie heel veel sterkte!

Leo volkomen kut dus dat je gezakt bent! Eikeleteur die examinator! Hou vol hoor, je gaat het halen de volgende keer
Jee Zoebie, wat rot en vervelend voor je! Hoe gaat het nu met je man? Hoe voelt hij zich? En kun je de pressie niet opvoeren waardoor ze het bij jou korter dan een maand aankijken?

Leo, hoe is het met jou? Hoe gaat het met je pijn en koorts, is het warme weer deze week goed voor je lijf? En ga je leuke dingen ondernemen met Fien? Heb je de achterstevoren dag al uitgevoerd?
Ja Zoeblief, hoe is het met jou en je man?

Met mij is het even ruk.

Morgen gaat Fien uit logeren, man weg weer voor drie dagen en ik alleen thuis.

Ik wil niet zeiken (doe ik toch) maar ik zie er tegenop. Zeker nu ik gezakt ben en er ook niet op uit kan alleen.

Pijn ja, de pijn, is er, en ik ben er aan gewend maar ik heb er gewoon even geen zín in nu!

Bah, bah, bah.

Dank je wel weer Annie en Doesjie ook. Lief dat jullie even komen 'intunen'

Mijn bui gaat wel weer over hoor.
Ow, Lejo, niet leuk! Pijn verdragen lijkt me moeilijker als je niemand in de buurt hebt om gezellig voor te zijn...

Wat dacht je van lekker veel met vriendinnen gaan bellen? Een lekker gerechtje voor jezelf maken waar W en F niet van houden? Een film kijken die je lang niet gezien hebt? Series kijken, desnoods via uitzending gemist (nog eens de tzelet-aflevering misschien? ) Je eigen poezenomatopic nog eens lezen en wegzwijmelen bij je kleinpoezekindjes? Tjetten met vriendinnen? Ik wil wel hoor!

Of heb je een stapel werk liggen dat gedaan moet worden?

Liefs iig! En sterks natuurlijk!
Pijn ìs ook ruk!

En er niet op uit kunnen ook.

Daarom geen bosje, maar een veld vol bloemen voor jou :-)

Roboliefste hartediefste, dank je wel...... Je bent mijn forummer van de eeuw, dat weet je. Mooie blommen!

Miss Moepsie, ik zit gewoon te trutten hoor, met de spreekwoordelijke yoni even in het zand.

Mijzelf kennende is het donderdagavond voor ik het weet maar gewoon nu even he, het vooruitzicht, alleen zijn (en ik hou nog wel zo van gezelligheid!) en niet kunnen wat je wil en blabalablazeurzeurzeur......

Ja chatten ja, leuk, met jou? Feest!

SMS je me even wanneer je er klaar voor zit? Dan zorg ik dat ik ook bij de laptop in de buurt ben!
Haha, je spreekwoordelijke yoni, wat een leuk ding, en nog in het zand ook, ik zie het voor me!

We tjetten! En sms'en wil ik graag maar dan moet ik even je nummer ontfutselen. Mail het gerust op het je welbekende mailadres.
Ik mail je terstond!
Nou ja, ik zie ineens dat Rider het op zijn smalle mannenheupen heeft gekregen waar het om jou gaat?

Wil gewoon even zeggen dat ik het onterecht vind, alles gelezen hebbende, en dat ik hoop dat je het je niet aantrekt. Het is me het dagje wel vandaag hè, voor veel mensen!
When the Japanese mend broken objects, they aggrandize the damage by filling the cracks with gold. They believe that when something's suffered damage and has a history it becomes more beautiful. ~Barbara Bloom

Lieve Leo,

Even een hart onder de riem. Moest aan je denken, en toen las ik dat een bepaald persoon loopt te miepen in verschillende topics. Gelukkig ben je zo sterk en mooi als bovengenoemde vaas, en kom je deze dagen ook gewoon door. Desnoods met extra "vrije" tijd op het forum!

Liefs Oliemun
Lieve Lé:

Bah-bah-bah, wat een narigheid en zuchten en steunen mag af en toe best. Het is inderdaad donderdag voor je het weet en je zult in de tussentijd vast genieten van de rust en tijd voor jezelf, van het chatten met vanallerlei leuks, onbeperkt m&m's eten, met een calippo in je spreekwoordelijke yoni in het zand of zwembad, maar het vooruitzicht van de allenigheid is rot. Vind je het wel een fijn idee dat Fien een paar dagen geëntertained wordt?

Wanneer horen we eigenlijk of dat Robo FvdM is? Ik heb op je gestemd lieve Robooke, hoop heel erg dat je wint, want met jou is het forum mooier. Niets ten nadele van andere genomineerden natuurlijk. Ook voor jou een veldje blommen:

Leo kop op mop. Je zit gewoon de hele dag hier op het forum en wij steken je wel een hart onder de riem. Moet je eens zien hoe de tijd vliegt. Je vergeet gewoon te eten en te slapen en dan opeens zijn die dagen om.

Lieverd wat vervelend die pijn en dan alleen zitten is niet voor te stellen. Ik ga je vriendje maken op je nieuwe hyves. (Dacht ik lekker op je Hyves rond te kunnen snuffelen heb je een nieuwe aanemaakt. Nou ja daarin kunnen we ook kwekken.

En wie is er over jou aan het miepen? Moet ie hier eens durven. Krijgt ie meteen het hele forum over hem heen.

Oh ja en dan een update....

Manlief is weer thuis. Zoals je op mijn topic hebt kunnen lezen ging het niet van een leien dakje. Mijn paar dagen weg zijn de mist in gegaan. Vandaar dat dipje. Had er echt helemaal zo de balen van dat ik ruzie met manlief heb gemaakt in het ziekenhuis. Twee keer zelfs en twee keer tijdens het avondbezoekuur. Ieuw. Nu ik erover terug lees klinkt dat wel heel erg.

Het ergste is gewoon dat hij nu zijn kop in het zand steekt en nergens meer over praat. (Tenminste niet daarover).

Ik laat het nu even rusten, maar ik kom er bij hem nog op terug. Echt wel.
Jullie zijn fantastisch zoals gewoonlijk meiden....

balen Zoeb van je dagen weg, die had je goed kunnen gebruiken lieve schat....

Ruzie maken is heel erg vervelend en toch kom je er soms niet of nauwelijks onderuit, ook als je het wel wil. Hopelijk dat jullie verder kunnen praten als de rookwolken weer wat opgetrokken zijn? Misschien wil je man even geen confrontatie nu, zou dat kunnen?

Leo, even een bloemetje voor jou.

Ik besef dat het karig afsteekt bij alle moois wat hier steeds weer voor je geplaatst wordt, maar het komt vanuit een goed hart.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En dát weet ik schoonheid
Huh? Are you talking to me?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 04 augustus 2009 @ 20:08:

Huh? Are you talking to me?Ja tuuk schat hahaha!
Lieve Leo,

Hoop dat de tijd voor je vliegt en dat de pijn een beetje voor je meevalt. En voor je het weet is het donderdag en dan kun je je liefsten weer in je armen sluiten.

Om met jouw term maar te spreken: Sterks meis!
Sneezje, wat lief van je.

Ja, ik hunker er naar.

Ik ben een 40-jarige droeftoeter dat ik het zo rot vind om alleen te zijn maar het is gewoon niet anders, ik vind er niks aan in mijn eentje.

Gelukkig dat jullie er hier zijn, op het forum.
Lieve Leo

Morgen komen ze alweer. Valt het tegen het alenigzijn? Of krijg je de tijd toch wel een beetje om. Hoe is het nu met de pijn?

Gek he, nu ik de gezichten erbij ken van de MH had ik bij jou toch wel een beetje goed gedacht. Maar bij sommigen had ik het helemaal fout.

Zo'n forum gaat een onderdeel van je leven vormen. Zeker als je er al langer op zit en je mensen een beetje (digitaal) leert kennnen. Manlief snapt er niets van. Nou ja dat hoeft ook niet. Als ik opkom en mijn laptop is opgestart is dit het eerste wat ik aanklik. Nog niet eens mijn mailbox.

Maar er zitten hier dan ook een paar geweldenaren en daar ben jij er een van. Helden zou ik bijna zeggen.

Ach meis wat erg dat je het zo naar vind om alleen te zijn.

Ik hoop dat de tijd vandaag vliegt. En dan nog 1 nachtje slapen.

Tot straks. Moet even douchen en anderhalf uur werken. Maar op mijn werk start ik het forum weer op.

Hou je taai hoor,

Liefs Zoeb
Goeoeoeoeoeoeoeoedemooooooooorgen.

Leo is nog niet wakker denk ik.
Goedemorgen Leo!

Ook ik kom je even een hart onder de riem steken en je een digitale geven.

Ik word over een goede maand onderzocht of ik hetzelfde heb als jij, maar ik heb zo te horen (gelukkig) niet zoveel pijn als jij. Maar ik heb ook perioden van flinke pijn, en ik weet wel dat dat je hele gestel ondermijnt. En dan ook nog eens allenig...

Meis, nogmaals dikke en we denken aan je!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Netje wat een supergemeen motto heb jij zeg, Moest er wel om lachen.

Leo is wel wakker, heb haar al lang gespot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven